Mary Kay Mineral Eye Colour & Creme Lipstick Review

by - 22:00


Здравейте, красавици!


Днес ще ви разкажа за първия ми сблъсък с една много популярна козметична марка, която за съжаление не е много позната у нас, но се надявам наистина това да се промени. От доста време насам гледам в различни блогове и youtube канали ревюта на продуктите на Mary Kay и съм много щастлива, че ще мога да ви споделя мнението си за Mineral Eye Colour (единична минерална сянка) и Creme Lipstick.


Mary Kay ми харесаха от пръв поглед като опаковки. Червилото Creme Lipstick идва в картонена кутийка, а самата гилза е много стабилна и носи усещане за лукс. Минерална сянка пък е от тези единични сенки, с които можете да си направите палитра (от марката предлагат празни магнитни палитри с магнит). Самата сянка е поместена в кутийка с капаче, така че да ми е удобно да си я нося с мен, без да се притеснявам, че ще се натроши.
Червилото е с количество от 3,6 гр., а сянката - 1,4 гр. 
Тъй като марката Mary Kay е каталожна марка, тоест продуктите й се предлагат чрез каталог и представител, не можете да ги намерите по магазините. В България до колкото ми е известно няма много дистрибутори на марката, но ако искате да се запознете с продуктите на Mary Kay можете да го направите тук и тук.


Първо искам да ви разкажа за червилото Mary Kay Creme Lipstick. Ах, това червило има толкова хубав розово-кафяв нюанс, цвета е Shell и се води матов... много го харесвам, а най-много ми харесва това, че хидратира много добре устните. 
Долавям и един съвсем лек и приятен аромат на карамел.


Цвета е издържлив и достатъчно наситен, не ми се налага да го повтарям. Не бих казала, че има матов финиш, по-скоро финиша му е типичен за кремообразно червило. В тази връзка - консистенцията му наистина е кремообразна, не е твърдо, а по-скоро меко, което малко усложнява нанасянето, но в съчетание с молив за устни няма как да излезете от контура.
Както вече споменах гилзата е много стабилна, затваря се много добре, а на капачката можете да видите цвета на червилото. 


Преминавам към Mary Kay Mineral Eye Colour - единична сянка в цвят Espresso. По-нагоре ви обясних за опаковката, сянката може да се сложи в магнитна палитра, може и да се носи самостоятелно благодарение на кутийката.

Съдържанието:


Цветът е  тъмно кафяв с лилавеещ подтон (студен). Идеален е за сгъвката на окото и за опушване. В последните седмици го използвам редовно и съм много впечатлена от трайността на тази сянка - не помръдва цял ден.
Не се разпрашва и се блендва много лесно. 


Пигментираността на цвета е задоволителна, за ежедневен грим не ми се налага да нанасям повторно, но за вечерен ще трябва малко повече да си поиграете. Използвам тази сянка и за запълване на веждите, като и там се справя много добре, така че за мен това е мултифункционален цвят (цвета е близък до единичната сянка на GR, която вече съм ви показвала в блога).

На долната снимка можете да видите суотч на сянката и червилото, като не съм използвала база. Опитах се да уловя цвета на червилото върху устните ми и ми беше доста трудно, но цвета реално е една идея по-тъмен.


В заключение бих ви споделила, че наистина останах с много добри впечатления от продуктите на Mary Kay, които пробвах. Червилото действа хидратиращо на устните ми и е чудесно допълнение към ежедневения ми грим. Сянката пък се превърна в най-често използваната в последните седмици и ме радва с трайността си и с това, че мога да я използвам и за веждите си. 

Цените на продуктите можете да видите в каталога на Mary Kay, но бих казала, че са прилични и добре обосновани от качеството, което предлага марката. Ако ви е станало интересно и искате да научите повече, можете да посетите линковете, които ви показах по-горе в текста, със сигурност ще получите компетентна информация и помощ при избора си.







*Продуктите ми бяха предоставени за проба и споделяне на мнение, което както винаги си е само мое и не е повлияно по никакъв начин от този факт.



You May Also Like

0 коментара

Zori D.. Предоставено от Blogger.

♥ Follow me on Instagram @beautybyzori ♥

♥ Follow me on Instagram @irisshadesbb ♥