Empties #6

by - 11:58



Едни от най-любимите ми публикации несъмнено са тези за празните опаковки. Обичам да ги чета, а и да пиша такива. Напоследък ми се понасъбраха доста неща, а открих че някои от тях съм забравила да спомена при предишни подобни постове. Днес ще видите и продукти, които категорично не са за моята кожа, но все пак съм пробвала от любопитство или по друга причина. В днешния пост са и някои от моите най-любими продукти, които беше време да изхабя най-накрая.

  
Avene Soothing Moisture Mask е може би един от най-споменаваните продукти в блога. Обичах тази маска безкрайно и ще си я купя със сигурност. Присъстваше доста дълго време на тоалетката ми, въпреки че количеството й е скромно, но посягах към нея винаги когато чувствах кожата си суха и имах нужда от стабилна хидратация. 

Avene Eau Thermale също редовно присъства в блога, обикновенно ръка за ръка с маската за лице. Термалната вода на Avene за мен е най-добрата на пазара, и да - ще си я купя отново.

Емулсията Avene YstheAL също беше любим продукт, който някак си зарязах преди време след известно ползване. Е, реших да я изхабя до край и в продължение на около 2 месеца я използвах всяка вечер преди нощния крем. Емулсията повлия много добре на кожата ми, стана по-мека и с по-равен тен. Хубав продукт, не знам дали бих купила скоро, просто искам да пробвам други продукти от този тип, но някога в бъдеще бих се сдобила пак с нея.


Avon Senses Shower Gel Oriental Sanctuary е едно малко разочарование. Харесвам душ геловете на Avon, винаги са имали хубави аромати и са ме печелили, но този не ми допадна никак.

Bioderma Sebium Gel Moussant сте виждали също в блога. Ясно е, че продукта не е за мен (за мазна кожа е предимно), купен беше за приятеля ми, който изхаби една опаковка, а втората някак си не поиска да довърши. Беше останало много малко от нея и реших да я доизхабя. Изсушаваше ми кожата, нормално, все пак не е за мен, но на приятеля ми много помогна.

Ziaja Goats Milk  е околоочния крем, който няма край буквално. Колкото и да стискам опаковката, от нея все излиза крем :) Безкраен крем... много ми хареса, бих повторила покупката. Кремчето ми омекотяваше много добре околоочната зона, без да оставя мазен филм, а и попиваше сравнително бързо.

Mixa Micellar Water Anti-dryness е втората мицеларна вода на марката, която пробвам. Другата - Mixa Micellar Water Optimal Tolerance  ми хареса доста повече от тази. Тук проблем имам с това, че ми оставяше лепкав филм по лицето и не го усещах добре почистено. Със сигурност не бих купила отново.


Batiste Dry Shampoo е любимия ми сух шампоан към момента. Този специално ухае много свежо на цветя, не ми оставя бели следи по косата и й придава желания обем. Имам да изхабявам още две опаковки и след това със сигурност бих си купила от този отново.

Тампончетата за почистване на грим Cleanic са ми фаворити от всички тампони, които съм използвала до сега. На второ място са тези, които се продават в Lidl. Cleanic са ми любими, защото са достатъчно меки за да не дразнят кожата, леко наребрени са и свалят грима с лекота. Опаковките, които намирам напоследък са комплект - една голяма плюс бонус една малка, която е идеална за път. Продължавам да си ги купувам.


Lakme Bio Argan Oil беше подарък към поръчка от Златна рибка. Олиото е супер, не ми отежнява косата, не омазнява излишно и прави косата мека и добре ухаеща. Бих си го купила в цял размер.

Montagne Jeunesse Hot Chocolate Face Mask сте виждали много пъти. Харесвам тази маска и не бих се отказала да я купувам.

Avon Anew Ultimate е хидратант със лек цвят и придава блясък на кожата. Не бих го купила в цял размер, защото правеше кир ефект на лицето ми и не става за база под грима.

Yves Rocher Pure System е глинена маска за мазна кожа, каквато моята не е. Любимото ми Танче ми я изпрати като подарък преди доста време и все отлагах да я пробвам. Пакетчето ми стигна за два пъти. Маската чисти лицето добре и матира, но леко изсуши кожата ми, за това и не бих купила в голям размер.

La Roche Posay Effeclar Duo + също не е продукт за моята кожа, идеята беше приятеля ми да го ползва, за да видим дали ще му се отрази добре и да купим пълноразмерна опаковка. Но той отказа, за това от любопитство пробвах. Крема не е лош, попива много бързо в кожата, като не оставя филм върху нея. Успя леко да скрие 2-3 пъпчици, които се бяха показали. Все пак крема е корегиращ и при мен успя да си прояви корекцията за кратко време, но няма как да дам финално мнение от тестери. Не бих го купила, просто не е за мен, въпреки че е отлична основа за грим.


Golden Rose Cat Eyes Eyeliner също е разочарование. Не ми хареса тази очна линия, но я изхабих от инат до край. Цвета не беше плътен, прекалено течна консистенция, четката не беше ок. Не бих купила отново.

Essence All About Matt Fixing Loose Powder е пудрата, за която тъжа много, защото свърши. Тези пудри ги хабя толкова бързо, че ще си кажете че ги ям. И тази, както и пресованата ми хареса много и бих повторила покупката.

Wycon Eyebrow Marker свърши отдавна, но все забравям да ви го покажа. Хареса ми този флумастер за вежди, добре очертаваше, засъхваше бързо и цвета ставаше перманентен. Единствен проблем беше промяната на цвета в топлото време, но смятам да си купя нова опаковка и да видя дали и с нея ще имам такъв проблем.

 И накрая спиралите, на снимката горе можете да ги видите от ляво на дясно:

Essence Lash Princess е спиралата, която много харесах още от самото начало. Не сплъстяваше миглите ми, правеше ги по-гъсти и по-дълги. Пигмента й беше дотатъчно наситен и ми стигаше един слой от нея. Бих купила отново.

Essence Maximum Lenght не успя да види бял сят в блога. Някак си не ме грабна, беше податък към един от броевете на Cosmopolitan. Не правеше нищо за миглите ми освен да им придаде цвят. Не бих купила отново.

Smashbox Full Exposure будеше противоречиви реакции в мен - един път правеше миглите хубави, друг път нищо не правеше. За това и бързо реших да я изхвърля, след което размислих и така до скоро... Изхабих я до край, туша й не е засъхнал, но някак си пуска по-малко цвят. Иначе добре удължаваше миглите и ги разделяше, но никакъв обем, а и четката е огромна и трудно се работеше с нея.

Със спиралата Max Factor Masterpiece Glamour Extensions положението беше същото. Сплъстяваше ми миглите, но пък ги правеше много дълги и наситено черни. Много трудно я свалях за това и не бих купила отново, търкането с тампон за грим и панда ефекта сутрин не ми допадат като идея.

Това бяха нещата, които изхабих през последните месеци, някои и рпеди повече, но бях забравила да пусна в предишни Empties публикации. Надявам се да съм ви била полезна.




You May Also Like

0 коментара

Zori D.. Предоставено от Blogger.

♥ Follow me on Instagram @beautybyzori ♥

♥ Follow me on Instagram @irisshadesbb ♥