February Favorites 2016

by - 11:07


Здравейте!

Дойде време да ви покажа любимите ми продукти за февруари. Колко бързо минава това време, просто не е истина... Но да не сеотклонявам от темата, днес ще видите няколко неща, които използвах през февруари и ми направиха много добро впечатление.


Започвам с продуктите, които използвах под душа през февруари.

Elancyl Toning Shower Gel - една легенда се завърна. Този душ гел на Elancyl е един от бест селърите на марката и има защо. Омекотява кожата още под душа, има консистенция, която е леко мазнееща. Аромата не е сладникав, а по-скоро ободряващ, такава е и другата цел на този душ гел. В състава присъства екстракт иот бръшлян. Скоро ще има подробно ревю, но на кратко много харесвам този душ гел, защото оставя кожата ми наистина мека.

Ducray Extra-Doux Hait Shampoo е шампоана, който се справи с проблеми със скалпа, които имам напоследък (отдавам го на стреса). Купих си тестер-опаковка от 100 мл., която ще ми стигне за доста време, защото шампоанчето е икономично. Успокои ми скалпа, за това и го харесвам, скоро и за него ще има ревю...

Ahava Purifying Mud Mask е част от нещата, които Ahava ми изпратиха за тест и споделяне на мнение. Само едно мога да кажа - от всички почистващи маски до сега на базата на глина, които съм изпозлвала тази е най-добра за мен. Не ми пресуши кожата, остави я чиста и гладка. Нямам широки пори и тн., но понякога усещам че имам нужда от едно добро почистване с маска, а тази върши чудесна работа за мен. 


Преминавам към декоративната козметика, тук нещата са малко повечко, но всички са ми любими...

Catrice High Glow Highlighting Powder вече видяхте в блога, Този хайлайт ми е любим в последния месец и често посягам към него. Подробносто можете да видите тук...

Essence Longlasting Lipstick Velvet Matt 24 е един от новите цветове, които Essence внесоха у нас. Любов от пръв поглед - винаги съм искала точно такъв цвят и най-накрая го намерих. Червилото е много трайно, а да го изтриете с вода е почти невъзможно, на суоча долу можете да видите цвета, а няколко часа след като правих снимките и мих ръцете си с вода, все още имах цвят на ръката си.


Rimmel 60 Seconds Super Shine в цвят 335 Gimme some of that е лакчето, което нося последния месец и ми напомня за идващото лято. Много харесвам лаковете от тази серия, защото цветовете са покривни, четката е широка и удобна, а и са доста трайни.

Max Factor Eye Luminizer Concealer е стар герой, който преоткрих след като го включих в Project pan. В момента целта ми е да го изхабя до край, но в същото време започна да ми харесва повече от преди, защото добре озарява зоната под очите. Няма много плътно покритие, за това под него слагам друг коректор, но за озаряване е чудесен.


Е, това бяха любимците за февруари, надявам се да ви е било интересно. От всички неща с две ръце ви предлагам да погледнете червилото на Essence.



You May Also Like

0 коментара

Zori D.. Предоставено от Blogger.

♥ Follow me on Instagram @beautybyzori ♥

♥ Follow me on Instagram @irisshadesbb ♥