Manhattan Nails 2016 - Ridge Filler & Tip Whitener

by - 18:38

Здравейте, красавици!

Видя се, че и този месец няма да съм от най-редовните...ех, празници, работа, горкото ми блогче започва да хваща прах.. Но без такива отклонения, днешния пост е посветен на два нови продукта от Manhattan, които ще стъпят на родния пазар през март месец. Любителите на маникюра биха се зарадвали, защото от марката ще предложат супер издържливи лакове за нокти - Manhattan Last & Shine с голямо разнообразие отцветове, а хубавото е, че обещават издържливост до 10 дни, което си е уау! Към цветните лакове за нокти навлиза и серия Manhattan Nail Care, която ще вкючва няколко продукта (база, топ, втвърдител, оздравяваща програма, изглаждаща база и лак за френски маникюр), с които да постигнете перфектни нокти в домашни условия. Днес ще видите ревю на два от тези продукти - Manhattan Ridge Filler и Tip Whitener.


Manhattan Ridge Filler е база за нокти, която запълва неравностите по нокътната плочка и я изсветлява, а Manhattan Tip Whitener е бял лак за нокти с тънка четчица, подходяща за оформяне на френски маникюр (или moon nails). Шишенцата на мен лично много ми допадат, цялата серия е в един стил и хваща окото. Отделно от това, на капачката на продуктите е отбелязано какво вършат и не е нужно да си вадите очите с описанията на гърба на бутилчиците, както е в повечето случаи. И двата лака са с количество от 10 мл.


Четките и на двата лака са много удобни - тази на базата е достатъчно дебела (Fast & Easy четка, с която разполагат и другите продукти от Nail Care серията) за лесно нанасяне, а четката на Tip Whitener е наистина много удобна за френски маникюр, много тънка и прецизна.


И двата продукта ми харесаха. Базата Manhattan Ridge Filler се справя отлично със задачата да изравни нокътя. И двата ми палеца са със супер неравна нокътна плочка - проблем, който имам от много години, по обяснение на маникюристка матрицата на ноктите ми е нарушена, но така и не съм търсила начин да поправям това, използвам бази с изравняващ ефект за да се справя. Тази база, освен че ми изравни добре ноктите, ги направи и по-светли. Удължава и издържливоста на лака отгоре. В сравнение с други подобни бази, тази не матира нокътя, а му придава блясък, така че може да се носи и самостоятелно. 

Manhattan Tip Whitener също влезе в действие веднага. Обичам френския маникюр, обичам и да си го правя сама, но понякога толкова се отегчавам с тези бели лентички, които използвам за да си очертая връхчетата...понякога става голяма какафония. С това лакче нямах проблем да си изрисувам "бял връх" на нокътя, дори и на лявата ръка (е, не  стана перфектно, но запърви опит...). Цвета е плътен, не ми се е налагало да го повтарям и с едно движение съм готова. Резултата можете да видите долу (снимката не е ок, но исках да ви покажа някак си моето първо творение с такава тънка четка). 


Има какво да уча още, най-вече търпение ми трябва, но определено съм доволна от резултата. С топ лак издържа 3 дни, но започна да се бели доста. При мен френския маникюр винаги издържа не повече от 3-4 дни и след това започва да се бели неравномерно.

Надявам се това ревю да ви е било полезно, а аз отивам да се уча как по-прецизно да рисувам с тънка четка :)











*Продуктите ми бяха предоставени за тест и споделяне на мнение от представител на марката. Мнението, както винаги си е изцяло мое.

You May Also Like

0 коментара

Zori D.. Предоставено от Blogger.

♥ Follow me on Instagram @beautybyzori ♥

♥ Follow me on Instagram @irisshadesbb ♥