The "Me Time" TAG

by - 12:23





Здравейте!

Продължавам с писането на забавни тагове. Днес избрах да направя The "Me Time" тага, за който бях тагната от http://paradais535.blogspot.com/. Благодаря ти за тагването, за мен беше удоволствие да отговоря на въпросите. А сега стига приказки и да видим, какво ли правя аз през "моето си време" :) 

1. Какво обичаш да гледаш или четеш през "твоето си време"?
В свободното си време обичам да гледам Fox Life, както и някои от любимите сериали. Обичам да чета различни статии в интернет и да си обогатявам мозъка, така да се каже :). Понякога обичам да чета неща свързани с това, с което се занимавам или просто някоя хубава книга.

2. Какво обичаш да носиш през "твоето си време"?
Тениска и клин или анцуг, а в студеното време и някой широк пуловер :)

3. Какви козметични  продукти използваш през "твоето си лично време"?
През "моето си лично време" обичам кожата ми да е чиста, само с крем или серум. Не обичам да седя с грим вкъщи. Едно от любимите ми неща е да си правя маски и да лакирам ноктите си.

4. Любим лак за нокти в момента?
Golden Rose Selective 26. Не спирам да го нося и ми харесва, че седи добре и на къси, и на дълги нокти, понеже моите растат със скоростта на светлината, а този лак искам да го нося непрестанно :)

5. Какво обичаш да ядеш/пиеш през "времето само за себе си "?
О, много неща. Напоследък си хапвам по много чийзкейк :) Обичам да пия капучино или чай.

6. Любимата ти ароматна свещ в момента?
В момента нямам такава, търся си някоя, която да ми носи аромата на зима и Коледа. Иначе до вчера аромата в стаята се дължеше на една свещ на Glade, но не й знам името.

7. Обичаш ли да излизаш навън през "свободното си време".
Да, обичам да излизам с приятели на по кафе, на разходка из магазините, ако времето е хубаво обожавам разходките в парка. Но понякога просто искам да съм си вкъщи и да си правя моите си неща :)

8. Ходила  ли си някога на кино сама? 
Всъщност не, но мисля да пробвам някой път.

9. Любим магазин за он-лайн пазаруване.
Нямам такъв, рядко пазарувам он-лайн, но мисля да променя това :)

10. Добавете нещо. Какво друго правите през "времето само за вас".
Обичайните домакински дейности - чистене, миене, пране. Понякога просто се излежавам и гледам в тавана. Естествено, че отделям голяма част от свободното си време и за блога, както и в четенето на други блогове и гледането на клипчета в Youtube, в правене на снимки, обработка и т.н. Важното е човек да се забавлява в свободното си време, да се разтоварва и да прави любимите си неща...аз обичам всичко, което правя в моето си време, дори и миенето и чистенето си ги обичам :)


Аз тагвам всички, които не са го направили и имат желание да го направят. Надявам се да ви е било интересно, а скоро ще има още един таг, с което приключвам серията "тагове за мен" и преставам да ви разказвам за себе си :)



Love you,

XOXO


You May Also Like

10 коментара

  1. Чудесен тагг :)) И аз преди много обичах да гледам Fox Life,но вече рядко гледам телевизия.

    ОтговорИзтриване
  2. хихи, благодаря ти :) Аз само Fox гледам, другите програми ме натоварват :)

    ОтговорИзтриване
  3. Радвам се ,че го направи :) винаги е интересно да прочетеш отговорите и на някои друг :)

    ОтговорИзтриване
  4. Чудесен таг, и на мен ми е в заплануваните :)

    ОтговорИзтриване
  5. Определено ми беше интересно да прочета отговорите :)

    ОтговорИзтриване
  6. И аз се радвам, че ме тагна, много обичам да правя тагчета :)

    ОтговорИзтриване
  7. Хайде, ще чакам с нетърпение да видя и твоите отговори :)

    ОтговорИзтриване
  8. Малко кратичко се получи, но не ми се изпадаше в многословия :)

    ОтговорИзтриване
  9. I love watching youtube videos as well and drink tea (especially in winter days) :)
    p.s.: I used google translate to read this post ;) Followed via gfc #145, care to follow back? xx Maja
    - http://modern-muffin.blogspot.com/

    ОтговорИзтриване
  10. Thank you, Maja! Follow u back, you have great blog :)

    ОтговорИзтриване

Zori D.. Предоставено от Blogger.

♥ Follow me on Instagram @beautybyzori ♥

♥ Follow me on Instagram @irisshadesbb ♥