Гост на блога - Ноември

by - 15:31




Здравейте прекрасни! 

Отново със забавяне пускам любима публикация, а именно гост на блога за месец ноември. Беше голямо удоволствие да направя това интервю,така да го нарека, което в началото е с обичайните въпроси, но в последствие става доста интересно. Надявам се и на вас да ви бъде интересно и ви предлагам да се запознаете с Елвира и нейния безкраен океан от красота и мода, нейното малко кътче в голямото интернет пространство, което според мен определено заслужава да му се обърне внимание - Ocean of Fashion & Beauty. А сега ви оставям в компанията на Елвира :)


1. Като за начало много бих искала да ни разкажеш нещо повече за теб.
Казвам се Елвира Георгиева. Да, като певицата ;D, ако някой я знае. На 20 години съм, но често ги забравям, защото времето ми протича супер бързо. Уча Зъботехника във Варненския колеж, и да ви кажа не е лесна работа. Но пък все повече и повече ми харесва. Хмм...какво друго?! Близо 7 години съм тренирала класически балет, но дойде момент, в който хората в самата школа ме натоварваха и реших да прекъсна. Имам добра интуиция и преценка за хората около мен и обожааавам да чета книги за психология, самопомощ, език на жестовете, зодии и всякакви подобни. Имам сестричка на 6 годинки и много ме е яд, че я виждам рядко.


2. Как реши да създадеш блог?
Ами, много е просто: дълго време разглеждах и четях чуждите блогове и гледах клипове в youtube, но в един момент реших, че това вече не ми стига. Исках да споделя любовта си към модата и козметиката с някой. Исках да правя ревюта на продуктите, които ползвам, с надеждата да помогна поне на един човек с избора му. И искрено се надявам да съм успяла, макар и все още да мисля, че ревютата ми не са идеални.

3. Забелязах, че сме започнали да блогваме по едно и също време ? Срещна ли някакви трудности в началото?
Хаха, супер! Не бях забелязала до сега :P Естествено, че имах трудности. Започнаха още с измислянето на име. Исках да е оригинално и да избягам от баналните такива, но в същото време от името да се знае за какво е блога. Мда, доста объркано ;D В крайна сметка това ми харесва, въпреки че не е най-интересното. Но може би по-голямата трудност за мен беше, че не разбирах почти нищо от тези HTML кодове и добавянето на шаблон и доизкусуряването му ме измъчи. 

4. Ако се върнеш назад какво мислиш за първата си публикация?
Първата ми публикация е много кратка и там обясних, защо започвам блога. Нищо интересно, за това ще ти кажа за втората. В нея писах за Tangle Teezer и Travalo. Мисля, че в поста не съм казала нищо ново за тези два продукта. Само ги похвалих, като повечето блогъри. Естествено не излъгах за мнението си, но някак си не мисля, че е била много полезна публикация. Но онлайн магазина от който ги поръчах си заслужава вниманието.

5. Успя ли да създадеш нови познанства покрай блога си?
За жалост - не ;/ Малко съм притеснителна и не съм от хората, които лесно се решават да пишат на някой. Даже от началото не пишех и коментари под постовете на други блогъри. Не, че не са ми харесвали, напротив, даже си ги похвалвах на ум и продължавах без да пиша. Сега разбирам колко е приятно да видиш, че някой е отделил време да драсне две добри думи или пък конструктивна критика. И искрено се надявам да променя това с новите познанства. 

6. С какво се занимаваш, когато не блогваш?
Лекции, лекции, упражнения, лекции, упражнения... Много ми е натоварена програмата в колежа. Всеки ден, по цял ден съм там. ;D Но когато намеря свободно време обичам да излизам с приятели, да тренирам (с Shaun T - Insanity workout), да чета, да гледам сериали (TVD, GOT, PLL, Vikings и т.н), да си правя спа ден или просто да мързелувам. Гледам да разнообразявам заниманията си. НО каквото и да правя, всеки ден мисля с какво да подобря блога си, каква да е следващата публикация и не спирам да разглеждам дрехи и козметика естествено.

7. Как си представяш развитието на блога си в бъдеще, имаш ли някакви цели, свързани с него?
Надявам се да има повече хора, които го харесват, защото "публиката" прави това мое кътче още по-забавно и интересно. Щеше да е страхотно, ако можех да се издържам с това и да има повече перспективи за нас блогърите в България. Предполагам, че не само на мен ми се иска. За сега друго не се сещам, но междувременно ще продължа да опитвам да подобря блога си и ще видим какво ще стане.

8. Кое според теб е най-доброто нещо, което един блогър може да даде на своите читатели?
Хммммм...затрудни ме ;D Може би е усещането, че дори без всички тези козметични продукти те могат и са достатъчно уверени и красиви. Да разберат, че гримирането и всичките козметични процедури не се правят заради някой друг, а заради самия теб и твоите желания. Защото на теб ти харесва, а не защото гаджето/приятелите/близките те мислят за мъжкарана примерно. Трябва да се чувстват добре в кожата си и да се харесват такива каквито са, независимо от недостатъците им.

9. Имаш ли си любима публикация, която си написала с най-голямо желание и вдъхновение?
Може би - SLEEK I-DIVINE CANDY - REVIEW. Възхитена съм от качеството на тези сенки. За цената си са повече от перфектни. А, кажи ми: Как да не се вдъхнови човек от тези цветове?! Хареса ми и факта, че в общи линии е dupe на UD Electric паритрата. Чувствам, че този ми пост е доста изчерпателен и първият ми по-добре написан такъв.

10. Кои са любимите ти блогове и повлияли ли са ти те по някакъв начин?
По принцип, май гледам повече youtube. Но от българските най-любим ми е този на Ели от Maquilab. Мисля, че той оказа най-голямо влияние върху решението ми да започна свой блог. Но иначе харесвам Sunday Fairytale, Berry's Place, Empurple, Kali's inspiration board, Snejana Atanasov и твоя(не се подмазвам ;D). За сега не се сещам други, но определено има още много интересни и полезни блогове.

11. Блога ти има много красиви снимки, издай тайната?
Благодаря! Надявам се, че си забелязала, че имам снимки и от нета (може за тях да говориш ;D). Старая се да намеря хубав фон, преподреждам желаните продукти и търся най-добрия ъгъл за снимки. Предполагам повечето сме така. Радко добавям разни декорации около продукта който ще снимам, защото в квартирата нямам много подходящи неща за целта. Ще променя това, но за момента смятам, че има какво още да се желае от снимките ми. :))

12. Би ли променила нещо  в блога?
ДА! Много ме е яд, че за почти година имам само 30 поста. Срам и позор :D Но сериозно, дразня се от това и вече съм започнала до го променям, като публикувам в седмицата по 3пъти. В понеделник, сряда и петък поствам нещо ново, вече от 2-3 седмици. Като цяло съм перфекционист и винаги нещо няма да ми харесва и ще мисля, че може и по-добре.

13. Кои са козметичните ти фаворити за есента и зимата и имаш ли някакви по специални козметични ритуали, които прилагаш през студените месеци?
За студените месеци must have за мен е балсама за устни, и по точно тези на Nivea. Кремчето за лице, което за мен е идеално за зимата е Nivea Mattifying Day care. Сенките Maybelline Color Tattoo 24h, пудрата Max Factor Creme Puff също са ми фаворити. Червилата на Golden rose - Velvet Matte са идеални за сезона. Относно козметичните ритуали - ще трябва да те разочаровам. Не мисля, че имам такива или поне не се сещам.

14. Най-големия козметичен гаф според теб ?
Неподходящ цвят фдт, спрямо кожата. ;/ Много ми става неприятно като видя хубаво момиче, но с фдт в пъти по-тъмен от нейния цвят, все едно е излязла от Jersey Shore, или с по-светъл - като призрак. Надявам се, никой да не съм обидила. Аз, лично много се притеснявам и внимавам, като избирам такъв продукт. И докато не видя, че ми стои добре поне на няколко вида светлина - не мирясвам.

15. Какъв съвет би дала на хората, които обмислят създаването на блог и ти лично получавала ли си такъв?
Давайте, смело напред! Може да не ви бъде лесно, но определено ще си струва. Това ще е вашето кътче радост. Не се отказвайте лесно, дори и да нямате читатели или последователи от самото начало. Просто продължавайте да се стараете и да подобрявате блога си и това ще даде резултат рано или късно. Не бъдете като мен, да пишете от дъжд на вятър. ;D И най-вече - правете го с удоволствие. :)) Един последен съвет: Ако сте за безплатните продукти - въобще, ама въобще не си помисляйте за блог. Аз не съм получавала съвети, защото го реших сама и докато си го наумих - започнах.

- Сърдечно ти благодаря, че ме покани за твой гост в блога. Това значи много за мен и се радвам, че Ocean of F&B ти е харесал. Продължавай в същия дух с все така интересните идеи, публикации и страхотни снимки. Пожелавам ти поне 1000 последователя, до първия рожден ден на Iris Shades и да не спираш да се забавляваш :* -

-И аз много ти благодаря за милите думи, истинско удоволствие беше за мен да открия такъв хубав блог с такъв прекрасен човек, който седи зад него. -


Love you,

XOXO



You May Also Like

10 коментара

  1. Прекрасен пост. Много добре зададени въпроси и много интелигентни отговори!
    Поласкана съм, че и аз съм намерила местенце в това интервю :Р
    Чета и двете ви с интерес, нищо че рядко коментирам ;)

    ОтговорИзтриване
  2. Прекрасеен пост! За мен беше удоволствие да го прочета и да опозная малко повече Елвира :))

    ОтговорИзтриване
  3. И на мен ми беше много интересно, така се опознават много по-лесно хората стоящи зад писанията си :)

    ОтговорИзтриване
  4. Много са ми интересни тези интервюта :)

    ОтговорИзтриване
  5. Радвам се, че ви е харесало интервюто момичета, с голямо удоволствие правя тези публикации и ми е много приятно да видя, че се четат и предизвикват интерес :) :*

    ОтговорИзтриване
  6. Много позитивен и хубав пост! Един от любимите ми видове :))

    ОтговорИзтриване
  7. Интересно ми беше да прочета отговите, прекрасно интервю :)

    ОтговорИзтриване

Zori D.. Предоставено от Blogger.

♥ Follow me on Instagram @beautybyzori ♥

♥ Follow me on Instagram @irisshadesbb ♥