The Make-Up Addict TAG

by - 18:41



Напоследък толкова много тагове съм си харесала и искам да направя, а и Мария от любимия ми Be Glamorous Blog се погрижи да не остана не-тагната и ме тагна в цели два. Благодаря ти, красотичке:*  Е, днес реших да направя този таг за пристрастени към гримовете :) Не бих казала, че съм пристрастена, но определено има неща, без които не мога. И така, приятно четене...

1. Кой продукт продължаваш да купуваш, въпреки че вече имаш достатъчно за цял живот?

Голямо затруднение е този въпрос, но като си погледна реално козметиката виждам, че това са ФДТ-ните. Със сигурност има хора с много по-големи запаси, но пък на мен тези ще ми стигнат поне за още 2-3 години. Лошото е, че не спирам да купувам още и още :)


2. Без кой продукт не можеш да живееш?

Без продукта от първия въпрос. Не мога да кажа, че не мога да живея без него, но се чувствам по-комфортно с ФТД. Това е :)

3. Любима козметична марка?

Нямам за момента, всичките ми продукти са на различни марки и нямам фаворит, но определено харесвам нещата на Maybelline, Catrice и GR.

4. Колко е голяма колекцията ти от гримове?

Не е голяма. Даже бих казала, че е сравнително малка, но за момента съм доволна от това, с което разполагам, като от време на време добавям по нещо ново. Не съм от хората, които трупат (трупам само ФДТ-ни, както стана вече ясно) козметика, защото не мога да я употребя пълноценно и в повечето случаи неща, които са почти пълни заминават в коша. Имам 1 база за сенки, 2 бази за грим, 2 пудри, 2 ружа, 3 спирали, 2 очни линии, 3 молива за очи, 5 ФДТ-на, 4 коректора, 17 продукта за устни (червила, балсами и глосове), 2 големи палитри сенки (Sephora и Smashbox) и 13 единични и по-малки палитрички. Най-малко използвам сенките за очи, може би най-рядко купувания продукт от мен, просто тези, които имам в момента ми стигат напълно. На снимката се виждат някои от нещата, които ви изброих :)


5. Как я съхраняваш?

Съхранявам я в тези "кутии" от Jumbo. Все още не съм си купила официална тоалетка с шкафове, така че за сега това е единствения ми вариант. В тях съм събрала всички неща от горната снимка, плюс още, които нямаше как да вкарам в снимката. Подредила съм ги по удобен за мен начин и всичко ми е под ръка. Нещата, които рядко използвам са разпръснати в други кутии :)


6. Колко козметични продукта имаш в момента в дамската си чанта?

Винаги нося сенки, огледало (в случая сенките са с огледало:), молив за очи и балсам за устни. В момента това е съдържанието на чантата ми.


7. Ако можеше да разграбиш колекцията на някоя бюти блогърка, коя щеше да е тя?

Dulce Candy <3

8. Колко време ти отнема грима сутрин и колко продукта използваш?

Много зависи какъв ще бъде деня ми. Ако имам работа или излизам да купонясвам и трябва да съм по-дълго време навън грима ми отнема около 30 мин, понякога и повече. Използвам хидратиращ крем, база за грим, база за сенки, ФДТ, сенки, молив за вежди, молив за очи, спирала, коректор, руж и пудра. Но понякога,когато много ме мързи или излизам на кафе, примерно залагам само на ФДТ, спирала, коректор, молив за вежди и руж -10 минути. А когато наистина много ме мързи - ФДТ и спирала - 2 минути :)

9. Купувала ли си някога продукт, знаейки, че никога няма да го използваш?

Не се сещам за такъв, обикновено добре си обмислям покупките, особено на декоративна козметика.

10. Набележи следващи жертви...

Хаха, жертвите са Beautiful Sin, Fashion & Beauty и Bbrillliantt Makeup, както и всеки, който иска да го направи. 

Това е от мен, надявам се да ви е било интересно, а скоро очаквайте още един таг :)


Love you,

XOXO



You May Also Like

15 коментара

  1. Много интересни отговори. За първите 2 съм напълно съгласна. Благодаря, че си ме тагнала! Ще го направя възможно най-скоро. :)

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Моля, моля, радвам се, че ти е било интересно и ще чакам с нетърпение и твоите отговори :) :*

      Изтриване
  2. Браво, че не се поддаваш на изкушението да трупаш козметика!Благодаря за таг-а :)) Скоро ще го направя.

    ОтговорИзтриване
  3. Много интересни отговори!
    Благодаря за тага, ще го направя с удоволствие! :)

    ОтговорИзтриване
  4. И аз те тагнах за "The me time" Tag http://paradais535.blogspot.com/2014/11/the-me-time-ag.html , ако намериш време ще се радвам да го направиш :)

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Благодаря ти за тага :* Ще го направя разбира се, изглежда ми интересен,, само да остане време и го правя :*

      Изтриване
  5. Благодаря ви момичета за коментарите, радвам се, че ви е било интересно и с голямо удоволствие се залавям да чета и вашите отговори :)

    ОтговорИзтриване
  6. :)) Много съм доволна хаха ;д Беше ми много интересно да прочета отговорите ти. И аз не обичам да трупам много много козметика и се опитвам да се ограничавам. Единствено мисля,че мога да се сдобия с повече фдт..Просто се усещам ,че понякога искам различно покритие или финиш...

    ОтговорИзтриване
  7. Хихи и аз съм доволна, че си дадох сметка за всички неща, които не използвам :) А за ФДТ-ните , аз съм фен на плътното покритие, с ББ и СС не ми се получават нещата :)

    ОтговорИзтриване
  8. Ами аз СС не съм пробвала, имам 2 бб крема ,но в момента имам нужда от по-голямо покритие.Малко се затруднявам обаче в избора на фдт ,защото хем искам да имам повече покритие, хем искам да стои по-естествено..

    ОтговорИзтриване
  9. Хубав таг! :) Кой ти е любимият фдт?

    ОтговорИзтриване
  10. Чувствай се тагната и ти :) Иначе любим ФДТ ми е Fit Me на Maybelline.

    ОтговорИзтриване
  11. А вчера видях, че DEborah Milano са внесли и DD крема :D Знаешш, че ще ти препоръчам Fit Me на Maybelline, защото ми е любим за сега, а също и Facefinity All day 3 in 1 на Max Factor, който мисля че ще ти е перфектен за изискванията :)

    ОтговорИзтриване
  12. Благодаря ти :)) Мисля да се възползвам от промоцията на ДМ и да пробвам фдт на Rimmel ... Сега използвам новия фдт на Maybelline и ми допада. Съвсем скоро ще има ревю за него в блога :)

    ОтговорИзтриване
  13. Ще чакам с нетърпение да видя какво ще споделиш за него :)

    ОтговорИзтриване

Zori D.. Предоставено от Blogger.

♥ Follow me on Instagram @beautybyzori ♥

♥ Follow me on Instagram @irisshadesbb ♥