Мобилните приложения, които най-често използвам

by - 11:36



Здравейте!

Отдавна си мисля за подобна публикация и ето, че днес ми остана време най-накрая да я напиша :) Живеем в свят, в който технологиите са станали голяма част от ежедневието ни. Вчера чух по телевизията, че човек прекарва около 4 часа и половина на ден в социалните мрежи. Не е лошо, но според мен е прекалено, въпреки че всъщност аз съм човека, който най-малко трябва да коментира подобна статистика :) Истината е, че прекарвам голяма част от деня си пред компютъра, или с телефон или таблет в ръка. И не, не съм човек без работа, в повечето случай върша работата си именно на тези джаджи, а и хобито ми е свързано с тях, та няма измъкване. И стига толкова приказки, искам да ви покажа мобилните приложения, които най-често използвам, и които много ми помагат при блогването. Снимките са правени с мобилен телефон, съжалявам за качеството им :)


1. Beautylish - това е приложението, което за мен си остава най-добрия източник на идеи за маникюр, грим и всичко свързано с красотата. В Google Play има много приложения, подобни на това, но в Beautylish всичко е синтезирано много добре, лесно е за управление и е пълно с добри идеи. Можете да четете различни публикации, да разглеждате галериите със снимки, които са събрани в различни категории (очи, устни, нокти и т.н)., можете да гледате клипчета, да разглеждате оценките на различни продукти, които потребителите са оставили. Има и online магазин. Можете да създадете собствен профил и да качвате свои снимки, да запазвате любими и т.н. Приложение, в което всичко е събрано на едно място и няма и вечер, в която преди да заспя да не разгледам какво ново има. Можете да разгледате сайта на приложението тук - http://www.beautylish.com/.




2. Instagram - тук няма какво толкова да ви разказвам, предполагам, че няма някой, който да не знае за какво става въпрос. Можете да ме откриете и да ме следвате тук - http://instagram.com/irisshadesbb. Напоследък съм доста активна там и даже бих казала, че се пристрастявам :)




3. Bloglovin - обичам да чета любимите си блогове в това приложение, което е удобно за таблет, но не и за телефон, поне на мен ми е адски трудно на телефона :) 




4. Pixlr Express - програма за обработка на снимки. Изключително удобна и функционална програма. Обработвам предимно снимките, които ще пускам в Instagram с нея, но понякога и снимките в блога минават през нея. Дава безкрайни възможности за обработка на снимките - добавяне на филтри, рамки, стикери, текст (има страхотни шрифтове) и какво ли още не. Можете да правите и колажи, като и там възможностите са много. Приложението може да се използва и online на компютъра и предоставя уникални функции, от които напоследък много се възползвам - https://pixlr.com/



5. No Crop - програма, чрез която можете да публикувате снимки в Instagram без да са изрязани. Най-досадното нещо винаги ми е било, да направя хубава снимка и Instagram да иска да я ореже. За това съм си решила проблема с тази програма :)



6. Pages Manager - програма за управление на страниците във Facebook. Удобна програмка, с която мога да публикувам неща в страницата на блога и да отговарям на съобщения, дори когато не съм пред компютъра. 




7. H&M - мобилното приложение на една от любимите ми марки. Актуализира се редовно и можете да видите най-актуалните предложения на марката. Всички продукти имат описание, можете да запазвате нещата, които сте набелязали. Продуктите са събрани в отделни категории, което позволява лесно да намерите нещата, които ви интересуват. Заема малко повече памет и понякога зарежда бавно. Има подобни приложения и на марките Zara, Mango, Pull&Bear и др. 


8. PhotoJus Bokeh - приложение за добавяне на bokeh ефекти към снимките. Малко кофти интерфейс има, но след време се свиква. Има доволно количество ефекти, които да добавите към снимките. 



9. Beauty Feed Bulgaria - и разбира се, приложението, което събира едни от най-добрите български блогове на едно място. Удобно приложение, с което следя най-новите публикации на любимите ми блогърки :) Сайта на приложението - http://beautyfeed.bg/#/



Това са повечето приложения, които използвам редовно и които смятам за полезни. Разбира се, има още, но те са за лична употреба и нямат много общо с блога :) Приложенията, използвам с Android операционна система, като някои от тях ги има и за Iphone и Windows. 

А вие имате ли си любими приложения, които да използвате редовно?



Love you,

XOXO



You May Also Like

14 коментара

  1. Чудесен пост, Зори! :) Много обичам такива постове, винаги намирам нови и интересни приложения. Набелязах си 3-4 и отивам да ги тегля.

    ОтговорИзтриване
  2. Чудесен пост!!Не знам (и не ползвам ) само първото и осмото приложение. Това ще се промени ;д :**

    ОтговорИзтриване
  3. Благодаря ти :* И аз харесвам такива публикации, намират се много полезни неща така :)

    ОтговорИзтриване
  4. Първото мисля, че много ще ти хареса, а осмото прави ефектите, за които ме пита в Instagram :*

    ОтговорИзтриване
  5. Ох, и аз се сетих за него, но не го използвам толкова често и редовно, за това и не го включих, но пък е много добър източник на идеи :)

    ОтговорИзтриване
  6. Аах и ти си имаш такова тефтерче :3 иначе за приложенията, аз използвам само инстаграм, защото гледам да не се занимавам много с такива неща, когато не съм на компютъра, но някои ми станаха любопитнии :P

    ОтговорИзтриване
  7. Хихи, то това тефтерче вече е почти запълнено, ама е толкова готино, че май още едно ще си купя :)

    ОтговорИзтриване
  8. Много полезен пост :) влюбих* се в pixlr :D (мисля, че е взаимно) аз до сега ползвах picmonkey

    ОтговорИзтриване
  9. Pixlr ми е любимец, от скоро го използвам и на компютъра, но и picmonkey използвам също много често :) Благодаря ти за коментара :*

    ОтговорИзтриване
  10. Много хубав пост. Погледн и fotorus - с този app много хубаво се обработват снимки :))

    ОтговорИзтриване
  11. Много хубав и полезен пост. Отивам да тегля това с изрязването на снимките в инстаграма. Няколко пъти съм си теглила Beauty Feed-а и след 2-3 ползвания ставаше кошмар - не ми зареждаше или не ми прелистваше и се отказах напълно. Да живее bloglovin обаче! :Д

    ОтговорИзтриване
  12. Bloglovin ми е фаворит :) Включи се , разбира се, няма нужда от разрешение, този тип публикации отдавна се въртят из блоговете :)

    ОтговорИзтриване

Zori D.. Предоставено от Blogger.

♥ Follow me on Instagram @beautybyzori ♥

♥ Follow me on Instagram @irisshadesbb ♥