Alverde Mineral Make-up Base Gel Review

by - 21:11





Здравейте!

Неделно реших да ви запозная с Alverde Mineral Make-up Base Gel - база за грим под формата на гел, с която се сдобих преди  две седмици. Уцелих някакво невероятно намаление на продукти на Alverde в ДМ, но не бяха останали кой знае какви продукти, и за цената от 3 лева (да, 3) си отнесох вкъщи тази база. Това е, може би, най-евтината база за грим, която съм виждала някога и според мен си е истинска находка. Дори и ненамалена, цената й пак е достъпна.


Първото нещо, което си помислих, когато я видях, е че няма да ми стигне и за месец. Стори ми се страшно мъничка тази опаковка, която е от 30 мл., пластмасова и с капачка на винт. Е, оказа се икономичен продукт (когато внимавате да не изтече преждевременно), който всъщност е под формата на доста течен гел.

(фокус нулев)
Нещо, което не ми хареса - когато се махне капачката, се излива голямо количество от гела. Обикновено излиза повече от колкото ми е необходимо, та тук проблема е с дозирането, заради многото въздух в тубичката.


Никъде не е дадено съдържанието, но аз успях да го намеря в Интернет и можете да го видите малко по-долу. Както знаете, продуктите на Alverde са веган и не съдържат консерванти, както и че често присъстват на тоалетките на хора, които използват био козметика.

Ingredients Aqua, Aloe Barbadensis Leaf Juice *, Alcohol *, Glycerin, Sodium PCA, CI 77891, Dehydroxanthan Gum, Sodium Lactate, CI 77491, CI 77492, CI 77499, Parfum ** * Ingredients from certified organic agriculture ** From natural essential Oils

На капачката имаше залепена лепенка, която ми доказа, че базата не е отваряна и тествана - често срещан проблем с продуктите в ДМ и Лили. Между другото, това беше единствената опаковка с неразлепена лепенка.


Alverde Mineral Make-up Base Gel е тонирана гелообразна база за грим. Цвета не трябва да ви притеснява, тъй като изчезва веднага след нанасяне. 



Изравнява добре тена и подготвя кожата за нанасяне на ФДТ. Според моите наблюдения изкарва цветове, в смисъл прави ги по-наситени. На мен ми е малко странна тази гел консистенция и все още се опитвам да свикна с нея. Когато се нанесе попива сравнително бързо и не оставя мазен или лепкав филм. Малко по-трудно ми е нанасянето на ФДТ след това-ако не изчакам да попие хубаво, ФДТ-на става на черти. Задържа грима и определено предоставя трайност поне 6 часа без нищо да помръдне. Ако ви харесват базите на водна основа и тази ще ви допадне. Има много лек аромат. Като цяло ми харесва - върши си работата, но не съм сигурна дали ще използвам тази база през зимата, мисля, че е по-подходяща за летния сезон. Но пък за тази цена нямаше как да я подмина :)


Някой пробвал ли е тази база? Иска ми се да чуя още мнения по въпроса :)



Love you,

XOXO


You May Also Like

13 коментара

  1. Напълно съм съгласна с теб! Страхотно ревю! :)

    ОтговорИзтриване
  2. Мда, аз я пробвах, но не ми свърши работа. Получава ми се кир ефект като я ползвам и след нея отгоре не мога нищо да сложа без да стана цялата в бели частички. Фон-дьо-тен едва-едва успявам да си сложа, а ако реша да завърша с пудра, става мазало. Поне при мен е така :(

    ОтговорИзтриване
  3. Много хубаво ревю! Беше ми полезно :)

    ОтговорИзтриване
  4. Страхотно ревю :)Все още съм в търсене на подходяща база за грим ..

    ОтговорИзтриване
  5. От това се притеснявам и аз, мисля че след известно време и аз ще имам същия проблем, заради тази консистенция. Предполагам, че ако се нанесе върху ппо-плътен крем става този кир ефект, защото сваля продукта от долу. Аз я използвам върху Idealia крема ми и нямам този проблем за сега, но трябва да пробвам върху друг. Сигурно има и значение от ФДТ-на, който се слага отгоре.

    ОтговорИзтриване
  6. Благодаря ти, радвам се, че съм била полезна :)

    ОтговорИзтриване
  7. Аз от скоро започнах да използвам, но тази на Mx Factor ми допада доста повече, но все пак двете бази са много различни една от друга :)

    ОтговорИзтриване
  8. Четейки разбирам,че има същият ефект като серума за пори,чудесно ревю :)

    ОтговорИзтриване
  9. Много ти благодаря :* :) Не съм пробвала серума, а това всъщност е един от малкото продукти на Алверде, които имам и много ми харесва :)

    ОтговорИзтриване
  10. Аз съм пробвала гела и не ми хареса особено,но е възможно да е от моментното състояние на кожата има и ревю > https://www.youtube.com/watch?v=oQylTulDO4c

    ОтговорИзтриване
  11. Готино клипче :) Има доста по-хубави бази от тази наистина, а и зависи дали си пада човек по бази тип "гел", на мен ми е трудно да свикна с тази.

    ОтговорИзтриване

Zori D.. Предоставено от Blogger.

♥ Follow me on Instagram @beautybyzori ♥

♥ Follow me on Instagram @irisshadesbb ♥