Perfect Nail Care Anti Striation & 3in1 Nail Hardener Review

by - 14:45





Здравейте!

Днес ще ви разкажа за два от продуктите, които обожавам, и с които се грижа за ноктите си. Това за Perfect 3 в 1 супер активен заздравител и Perfect матиращ заздравител. Започвам с едно пояснение относно състоянието на ноктите ми - имам сравнително голяма нокътна плочка, ноктите ми са здрави и доста дебели, растат много бързо, не се цепят и чупят, но са неравни и от непрекъснатото лакиране са доста пожълтели. 




Започвам с най-любимия ми продукт - матиращия заздравител, който не спирам да използвам, и то не толкова за заздравяване, колкото за изравняване на нокъта и прикриване на пожълтяването.



По принцип е предназначен за цепещи се нокти, моите мноогоо рядко стигат до цепене. Нанасям един слой преди да лакирам ноктите си с цвят. Лака е матов, на ноктите стои млечно бял и няма блясък. Ако нанеса 2 слоя, последващото лакране с друг лак става малко сложно. Хубаво е да се изчака основата добре да изсъхне, а тя съхне наистина бързо. След като го нанеса, нокътната плочка е изравнена и гладка. 


Съдържанието:




Четката е стандартна, консистенцията е течна, но с времето се сгъстява, някъде след около 2 месеца започва да става труден за нанасяне. На мен едно шишенце ми стига горе-долу за толкова, както казах нокътната ми плочка е голяма и лаковете ми свършват доста бързо. Любим, любим, любим лак за основа, не мога без него и непрекъснато го купувам последните 2-3 години.



Заздравителя 3 в 1 също ми е много любим, използвам го предимно като топ лак и съм много доволна от резултатите.





Запечатва лака много добре и при мен издържа поне 1 седмица. Като основа също съм го използвала, но ми втърдява ноктите още повече, та се отказах от тази му функция. 



Консистенцията му е доста течна и не се сгъстява с времето, мога спокойно да го използвам до края без да изсъхне преждевременно в шишенцето. Единственото, което ме дразни е, че забравям да чистя гърлото на шишенцето, и когато там остане продукт той засъхва и става доста трудно да се завинти капачката. Четката му е стандартна, нанася се лесно, но не съхне много бързо. Предлага UV защита на ноктите, когато е нанесен като топ лак, а придава и много хубав блясък.

Съдържанието:





Отново съм много доволна, по принцип много харесвам Nail Care линията на Perfect, пробвала съм и други продукти и винаги са ми харесвали. 



Количеството и на двата лака е 13 мл., а цената им е малко над 2 лева. Могат да се намерят навсякъде, където се предлагат продукти на марката.
Не съм многословна в това ревю, понеже не знам какво точно още да ви разкажа, но ако имате въпроси можете да ги задавате. 



Love you,

XOXO



You May Also Like

7 коментара

  1. Преди доста често използвах техните продукти за база и топ, но отдавна не съм. Много ми харесва как звучи този топ лак и май и аз ще го опитам. Много хубаво ревю! :)

    ОтговорИзтриване
  2. Елвира Георгиева20 ноември 2014 г. в 15:45

    И на мен ми е любим лака 3в1 и съм абсолютно съгласна с теб, а другия не съм го пробвала, но звучи приятно :))

    ОтговорИзтриване
  3. Благодаря ти:) Топа е хубав наистина.

    ОтговорИзтриване
  4. Disqus ми крие някои коментари :) Ще се караме май....

    ОтговорИзтриване
  5. И аз преди много ги използвах. Сега използвам топ лака и калциевият им гел :))

    ОтговорИзтриване
  6. Калциевия гел хубав ли е, чувам хубави отзиви за него ?! :)

    ОтговорИзтриване
  7. Ами да ,готин е . Заздравява плочката. От както го ползвам много по-малко ми се цепят/чупят ноктите.

    ОтговорИзтриване

Zori D.. Предоставено от Blogger.

♥ Follow me on Instagram @beautybyzori ♥

♥ Follow me on Instagram @irisshadesbb ♥