Fitoval Damaged Hair Shampoo Review

by - 12:47





Здравейте!

Днешното ревю, за мое съжаление отива в категорията "don't like" и няма да е много положително. Опитах се да заобичам Fitoval Damaged Hair Shampoo, но не ми се получи, давах му шанс след шанс, но при мен се издъни. 
Шампоана е предназначен за силно увредена коса, като целта му е да я възстанови и предпази от вредни влияния. Хубава цел, обаче при мен нищо подобно не се случи, даже имам чувството, че по-зле стана. Разбира се, това не означава, че при вас ще има същия ефект. В момента косата ми е в някакво състояние, в което всички възможни проблеми могат да се видят - мазна в корените, суха в крайщата, пада и се цепи...направо ужас.


Словенската марка KRKA е една от водещите генерични фармацевтични фирми в Европа, която произвежда лекарства, козметика, ветеринарни продукти и др. Марката предлага 3 серии продукти за грижа за косата и скалпа, които са дерматологично тествани. Серията за увредена коса съдържа шампоан и капсули за пиене. Съдържанието можете да видите на долната снимка:


Количеството на шампоана е 100 мл,, а цената по спомен беше около 4 лева. Намира се в аптечната мрежа.


В опаковката има и листовка с описание на продукта.


Опаковката е малка и компактна, консистенцията на шампоана е течна, прозрачен е на цвят и има химически аромат. Не се пени много добре, не е икономичен изобщо. 


Нанася се на добре намокрена коса, втрива се в корените и се оставя да действа 3 минути, след което се изплаква добре. Първо кофти впечатление - трябва ми доста количество от шампоана, за да измие добре косата. Второ кофти впечатление - свали боята от косата ми. Трето - след като се изсуша, косата ми е още по-суха от преди. Нулев ефект, корените са по-мазни, крайщата още по-сухи. На листовката е указано, че може да се използва ежедневно - ако го използвам ежедневно рискувам да имам кошница, вместо коса. Разресването ми е трудно и чувствам, че все едно имам цимент на косата, докато е още мокра. Просто не знам какво повече да кажа, използвах го почти целия, но не редовно както е указано, просто не исках да рискувам. И няма да го купя повече never ever... 


Някой дали е използвал продукти на марката?




Love you,

XOXO




You May Also Like

12 коментара

  1. Защо не опиташ с някой от шампоаните на алверде :) Освен това наскоро бях на нещо като преглед на скалпа и косата и момичето ми каза че е много важно да знаем какъв тип е косата ни за да си вземем правилния шампоан, защото понякога без да се усещаме взимаме неподходящ за нас продук ои не получаваме това, което е обещал продукта просто защото не е за нас :) полезен пост иначе :))))

    ОтговорИзтриване
  2. Защо не опиташ с някой от шампоаните на алверде :) Освен това наскоро бях на нещо като преглед на скалпа и косата и момичето ми каза че е много важно да знаем какъв тип е косата ни за да си вземем правилния шампоан, защото понякога без да се усещаме взимаме неподходящ за нас продук ои не получаваме това, което е обещал продукта просто защото не е за нас :) полезен пост иначе :))))

    ОтговорИзтриване
  3. Много добра идея ми даваш в момента за прегледа. Къде ти правиха такава диагностика? Наистина е много важно да се избира правилния шампоан, иначе ефекта наистина е нулев. В момента използвам маска на Алверде с хибискус и алое и съм страшно доволна, използвам си и шампоана BC на Schwarzkoph и комбинацията ми действа доста добре. Мисля да си взема и шампоана на Алверде от същата серия, много похвали прочетох из блоговете :)

    ОтговорИзтриване
  4. Ами това с прегледа стана случайно, бях в Мол София и влязох в аптеката за нещо, бях с приятелка и тя докато ме чакаше, едно момиче я покани на този преглед в самата аптека, но цялото това нещо беше към марката rene furterer и един вид да те зарибят, но инфото, което получих за себе си беше много добро!

    ОтговорИзтриване
  5. Ясно, дано попадна и аз на такава диагностика, понеже е много полезно да се знае.

    ОтговорИзтриване
  6. :( Ужас..Личи си ,че си много разочарована от него..Не бих се престрашила да го използвам. И моята коса е малко странна в момента и все се чудя какво да я правя.

    ОтговорИзтриване
  7. Здравей, аз си взех жълтата версия за косопад на шампоана и съм ужасно недоволна също. Много ме сърбеше скалпа след употреба. чесах се до кръв, в комбинация с ампулите. Никога повече :(

    ОтговорИзтриване
  8. Да, наистина голямо разочарование..

    ОтговорИзтриване
  9. Ужас, значи просто шампоаните им не си заслужават, щом и с другите серии има проблем. Уж се водят медицински, а се оказва, че вредят. Може и да има доволни от тях, но при нас явно не се получава.

    ОтговорИзтриване
  10. Ужааас, тъкмо си взех жълтия за косопад и имах големи надежди :D Дано на мен подейства добре :/

    ОтговорИзтриване
  11. Дано наистина да има ефект при теб, ще чакам да споделиш как е :)

    ОтговорИзтриване

Zori D.. Предоставено от Blogger.

♥ Follow me on Instagram @beautybyzori ♥

♥ Follow me on Instagram @irisshadesbb ♥