Catrice Lash Extension Volume Mascara Review

by - 12:53


Здравейте!

Отново идва ред на ревю, и отново на спирала. Catrice Lash Extension Volume Mascara е спиралата, която не спирам да използвам вече може би повече от месец, и която заобичах с времето, тъй като в началото не ми допадна особено, но явно ми е трябвало малко време да свикна с нея и да се науча да я използвам правилно. Спиралата е от новите продукти на Catrice, а аз нямах търпение да изпробвам някои от тях веднага след като се появиха и на нашия пазар. Е, спрях се на тази спирала като за начало, но като гледам ревютата на новите сенки и балсами в любимите ми блогове, мисля че скоро ще обява тотален фалит :)


И така, Catrice Lash Extension Volume Mascara е спирала, която придава обем и дължина. Опаковката е черна, както се вижда и от снимките, със сребриста капачка, лекичка и удобна.



Количеството е 9 мл., а срока на годност - 6 месеца след отваряне.


Спиралата съдържа фибри, които спомагат за ефекта на удължаване и обем. Консистенцията е идеалната среда за мен - нито течна, нито гъста. Цвета наистина е много наситено черен. За съдържанието нищо не мога да кажа, тъй като не е обозначено никъде, а лепенката която е залепена на капачката се изтри за 2 дни.


Четката е от любимите ми - доста тънка и удобна за работа, аз лично предпочитам такъв тип четки, защото с по-дебелите винаги става голяма каша, като се гримирам. Удобна е и за долните мигли. 


На долните две снимки можете да видите фибрите, които се прикрепят за миглите при нанасяне.

И още по-детайлно:


А ето така изглежда нанесена на миглите ми. В момента съм в период на косопад, който се отразява и на миглите ми, но все пак ефекта се вижда. Не съм извивала и разделяла миглите си за снимките. Снимка с един пласт спирала.


А сега и моя опит с Catrice Lash Extension Volume Mascara. Нанасям я винаги много внимателно, за да може фибрите да се разпределят правилно по миглите, от основата към връхчетата. Четката на спиралата е наистина тъничка и няма опасност да си бръкна в окото и да заприличам на панда. Обхваща много добре всички мигли, дори и най-малките косъмчета. Когато нанасям втори пласт го правя със зигзагообразни движения, за да мога да хвана и косъмчета, които съм изпуснала при първото нанасяне. 
Миглите ми стават оптически по-дълги, вижда се от снимките. За обема не съм много сигурна, спиралата слепва миглите ми и ми се налага да ги разделям допълнително, но това не ми пречи. Не се рони и не се размазва с времето. Съхне сравнително бързо и се отстранява много лесно.
За цената си около 8 лева, за мен това е много добро бюджетно попадение, а и като цяло съм фенка на спиралите на Catrice, тъй като предлагат добро качество на достъпна цена. Можете да я откриете в магазините, които предлагат марката, а аз лично съм хвърлила око и на базата за мигли с фибри, която може да се използва със всяка друга спирала.



Допада ли ви ефекта от "фибрите" в спиралата и коя е вашата любима спирала? 



Love you,

XOXO







You May Also Like

4 коментара

  1. Тази спирала прави миглите ти страхотни! :)) Моята любима е Shocking на YSL :)

    ОтговорИзтриване
  2. Много интересен ефект ! След като изхабя част от моите 12094309842 спирали ще пробвам тази :)

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Надявам се да ти хареса, ако я пробваш, според мен си заслужава цената :)

      Изтриване

Zori D.. Предоставено от Blogger.

♥ Follow me on Instagram @beautybyzori ♥

♥ Follow me on Instagram @irisshadesbb ♥