Essence Metal Shock Eyeshadow 02 Stars & Stories Review

by - 10:45


Здравейте, красавици!

Днешното ревю, което е и първото за 2018-та реших да посветя на едни много красиви и блестящи течни сенки - Essence Metal Shock Eyeshadow. Останаха ми очите в този цвят, когато ги видях за първи път и около празниците без да мисля много грабнах една опаковка. Оказаха се жестоко попадение, едно от най-добрите за миналата година.


Essence Metal Shock Eyeshadow са течни сенки, които идват в опаковка с апликатор. Цената им по спомен е около 7 лева, предлагат се още няколко цвята и са от редовната линия на Essence, така че могат да бъдат лесно открити.


Както казах сенките имат апликатор, който е удобен, но аз най-често използвам четка за по-прецизно нанасяне. Единствен недостатък в този продукт, който открих е, че самия апликатор трудно влиза в "бутилчицата" при затваряне.


Цвета, който аз избрах е жесток - 02 Stars&Stories. Цвета е розов със сив подтон и хиляди блестящи частички, които могат да  придадат много празничен вид на всеки грим. Определено биха се забелязвали от далеч на окото ви и не съм сигурна дали биха били подходящи за през деня, но защо не?! 
Аз пробвах да нося тези сенки в комбинация с прахообразни отгоре и ефекта много ми хареса, защото мога да променям цвета а глитърите седят малко по-деликатно под прахообразните сенки.

В ляво - на дневна светлина; в дясно - на изкуствена светлина.

Тази сянка се нанася страшно лесно, независимо дали ще използвате четка или апликатора. Засъхват сравнително бързо, но имате време да преливате ако се налага. След като засъхнат не се усещат на клепача, просто залепват и си седят на мястото цял ден. Не се събират в сгъвките и не избледняват. Изключително съм доволна от качеството на Essence Metal Shock Eyeshadow, позволяват и наслояване за по-засилен ефект, не се напукват и разместват. С тази сянка мога да постигам различни и по-бляскави визии, за това обмислям да се сдобия и с другите цветове. 

Вие използвали ли сте Essence Metal Shock Eyeshadow и какво ви е мнението за тях?




You May Also Like

0 коментара

Zori D.. Предоставено от Blogger.

♥ Follow me on Instagram @beautybyzori ♥

♥ Follow me on Instagram @irisshadesbb ♥