Живей своите 30 с Fun' Ethic - Review

by - 16:57


Здравейте, красавици!

Днес реших да ви разкажа най-накрая за впечатленията си от три продукта на френската марка Fun' Ethic, които са от серията "Живей своите 30", обещаваща хидратация и забавяне на стареенето на кожата. Марката предлага освен тази серия и продукти за тинейджъри, и за всички, които все още са в своите 20 години - аз скоро слагам тройката отпред, но пък изобщо не ме интересува този факт :D 
И все пак избрах серията "Живей своите 30", защото мислех, че би паснала по-добре на моята кожа, а дали е така...


Fun' Ethic Олио за лице и тяло

Много ми хареса това малко съкровище, което използвах няколко пъти на лицето и многократно на сухата кожа по краката ми. Успя да се справи с неприятния проблем "суха кожа" и раздразненията, които получавам по краката си всяка зима. Омекотява отлично, попива бързо и не оставя мазен и тежък филм след себе си. Има неутрален аромат, даже бих казала че почти няма такъв. Един от любимите ми продукти за грижа за тялото през зимата. Използвам го и за лактите и коленете за да омекоти грубата кожа, както и за кожичките около ноктите.

Олиото е обогатено с екстракт от малина, сусамово масло, масло от авокадо, слънчогледово олио и витамин Е, като 100% от съставките му са от естествен произход. 

Състав:
Caprylic/Capric Triglycerides, Sesamum Indicum Seed Oil*, Dicaprylyl Ether, Persea Gratissima Oil*, Rubus Idaeus Fruit Extract*, Helianthus Annuus Seed Oil*, Tocopherol, Fragrance, Limonene, Linalool, Geraniol
Идва в опаковка от 100 мл., а цената му е 23.90лв.


Fun' Ethic Хидратираща маска за лице 

Не мога да кажа, че тази маска ми е най-любимата и прибягвам до нея само когато усещам кожата си много, много суха. Доста е плътна и тежка за моята кожа. Дори след като я отстраня от лицето си, все още я усещам, според мен попива доста трудно и оставя плътен филм върху кожата ми. Аромата не ми харесва особено. Обаче пък за много, много сухи участъци от кожата прави чудеса.

98 % от съставките в маската са с естествен произход и в състава отново има наличие на екстракт от малина, зехтин, масло от карите, градински чай и други полезни нещица...

Състав:
Aqua, Hordeum Vulgare Stem Water*, Cetearyl Alcohol, Olus Oil, Glycerin, Caprylic/Capric Triglycerides, Glyceryl Stearate, Camellia Sinensis Leaf Water*, Rosa Damascena Flower Water*, Butyrospermum Parkii Butter*, Stearic Acid, Dicaprylyl Ether, Kaolin, Rubus Idaeus Fruit Extract, Theobroma Cacao Extract/Citrus Aurantium Dulcis Peel Extract, Magnesium PCA, Aloe Vera Barbadensis Powder*, Tocopherol, Cera Alba, Helianthus Annuus Seed Oil, Sodium Lauroyl Glutamate, Xanthan Gum, Propanediol, Sodium Benzoate, Citric Acid, Potassium Sorbate, Benzyl Alcohol, Dehydroacetic Acid, Fragrance, Linalool, Citronellol, Limonene, Geraniol, Eugenol

Маската идва в опаковка от 50 мл, а цената е 20,90лв.


Fun' Ethic Дневен крем за лице 

Този крем ми хареса изключително много, влезе и в любимите ми продукти за 2017-та, които можете да видите ТУК. В началото ми се стори доста плътен и тежък за моята кожа, макар и добре да я хидратира. След като времето застудя се оказа, че е доста подходящ за моята кожа, защото освен, че я хидратира я усещам и защитена. Използвам крема и като основа под грима, справя се и с тази задача. Аромата не ми е особено любим, но като се имат предвид съставките, няма как да искам да има друг аромат. Консистенцията не е прекалено гъста, но крема е плътен, имайте го в предвид ако търсите по-леки текстури. Попива сравнително бързо в кожата. Не образува така неприятния "кир" ефект.

98.9% от съставките са с естествен произход и са почти идентични със съставките в маската за лице.

Състав:
Aqua, Olus Oil, Hordeum Vulgare Stem Water*, Cetearyl Alcohol, Glyceryl Stearate, Camellia Sinensis Leaf Water*, Rosa Damascena Flower Water*, Stearic Acid, Glycerin, Rubus Idaeus Fruit Extract, Hordeum Vulgare Seed Extract, Aloe Vera Barbadensis Powder*, Tocopherol, Butyrospermum Parkii Butter*, Cera Alba, Helianthus Annuus Seed Oil, Sodium Lauroyl Glutamate, Xanthan Gum, Propanediol, Sodium Benzoate, Citric Acid, Potassium Sorbate, Benzyl Alcohol, Dehydroacetic Acid, Fragrance, Linalool, Citronellol, Limonene, Geraniol, Eugenol

Крема идва в опаковка от 50 мл, а цената е 19.90лв.

От трите продукта стана ясно, че най-голям фаворит ми е крема за лице. Не мога да кажа, че не харесах и другите продукти, но като че ли маската ми е малко по-тежка и трудно се спогаждаме за сега. Олиото пък се оказа много добро попадение за страдащите ми крачета, но не се спогоди с кожата на лицето ми. За сметка на това му намерих ново приложение за кожичките около ноктите.




*Продуктите ми бяха предоставени от www.beautyskin.bg за тест и споделяне на мнение.

You May Also Like

0 коментара

Zori D.. Предоставено от Blogger.

♥ Follow me on Instagram @beautybyzori ♥

♥ Follow me on Instagram @irisshadesbb ♥