LLums Forever Flawless Make Up Review

by - 16:39


Здравейте, бютита!

Понеже постоянно съм в търсене на най-добрия ФДТ-ен (до момента май не съм открила "перфектния") попаднах на LLums Forever Flawless Make Up. Тъй като бях много впечатлена от една от палитрите със сенки на марката реших да дам шанс и на този ФДТ-ен, който обещава перфектно покритие, прикриване на порите и дълготрайност, а бонус е наличието на хиалурон, който пък би трябвало да хидратира кожата.


Честно да си кажа не съм спец по съставите, но никъде не видях хиалурон и хиалуронова киселина или някаква производна съставка, възможно е да е изписано с друго име, знам ли...


Опаковката на LLums Forever Flawless Make Up е стабилна, стъклена и съответно тежичка. Снабдена е с помпичка, а количеството е стандартно - 30 мл. Можете да закупите от дрогерии Лили, цената беше около 8лв, като аз го хванах в промоция.


Няма голям избор от цветове, аз взех 020 Light Beige и беше ясно, че на светлината в Лили няма как да си оцеля цвета, който е по-тъмен от колкото ми се искаше. Освен това ФДТ-ена оксидира и придобива леко оранжев оттенък.


Консистенцията на този ФДТ-ен не е нищо необичайно - течна,но не прекалео, нанася се лесно с гъбка, с четка не ми хареса, защото четката го "изяде", а и станах на черти. Обаче с бюти блендер се прелива доста лесно. Имайте в предвид, че ако търсите лек ФДТ-ен, който да не усещате върху кожата си този няма да ви хареса. Аз го усещам доста плътен и някак си не иска да попие в кожата, а остава върху нея.

Преди (в ляво) и след (в дясно) нанасяне на LLums Forever Flawless Make Up.

Като покритие - средно като може да се постигне и пълно. Реално на горните снимки можете да видите като покритие как е след едно нанасяне - успя да тушира пъпчиците и петната около брадичката, както и тъмните кръгове под очите ми. Само да вметна, че снимките са без никакъв филтър.
ФДТ-ена не матира кожата, придава по-скоро dewy/лъскав ефект и според мен би бил подходящ за момичета със суха кожа.
 Не е от най-издържливите ФДТ-ени - ако не използвате нещо за да го фиксирате започва да става на петна и да се събира.
Ако обичате като мен да се подпирате на ръцете си през деня и не използвате пудра или нещо друго за да го задържите на лицето си, то със сигурност ще го намерите трансфериран върху дланите си.
 Тук идва и проблема с финиш пудрата, или матираща, или каквато използвате - при мен всеки прахообразен продукт застава върху ФДТ-ена и лицето ми придобива ефект все едно съм се поръсила с 5 килограма брашно примерно. Не знам на какво се дължи, вероятно по-гъстата консистенция и бавното съхнене не позволяват веднага да се нанасят прахообразни продукти, но когато бързам едва ли бих чакала 30 мин. за да го чакам да изсъхне.

Иначе като покритие съм доста доволна, но някак си всички останали проблеми, които имам с този ФДТ-ен ме карат да се замисля сериозно дали бих го препоръчала или купила отново.





You May Also Like

0 коментара

Zori D.. Предоставено от Blogger.

♥ Follow me on Instagram @beautybyzori ♥

♥ Follow me on Instagram @irisshadesbb ♥