Alverde Vital+ Face Oil Review

by - 19:47


Здравейте, красавици!

Днешното ревю е посветено на Alverde Vital+ Face Oil - олио за лице, което взех съвсем случайно, но се превърна в редовна покупка. По-надолу ще видите защо...


Alverde Vital+ Face Oil е олио за лице, което по принцип е предназначено за по-зряла кожа, но в състава му влиза активен комплекс от 6 масла (арганово и бадемово например), които смятам биха се отразили добре и на по-млада кожа. Предназначено е за суха кожа, но попива бързо и не оставя мазни следи, а и не омазнява допълнително, така че и за нормална кожа според мен ще е ок.
Олиото идва в пластмасов флакон, снабден с удобна пипета и количество от 25 мл. Цената му беше около 7 лева и може да се намери в ДМ.

Съдържание:


Alverde Vital+ Face Oil има лек, но много приятен аромат. Една от функциите му е да придаде свеж вид и еластичност на кожата, а освен това я оставя мека и гладка. Последното мога твърдо да го потвърдя. Освен това може да се използва като база под грима. Нанасях го сутрин и вечер на добре почистено лице. Няколко капки ми стигаха за цялото лице, след което оставях да попие хубаво. Пробвах го и като база - става, но трябва олиото наистина да попие, за да не ви се "пързалят" продуктите върху него.


Като ефект, както споменах по-горе кожата ми се усеща по-мека и някак си подхранена след като го използвам, но не мога да кажа, че има някакъв мега забележителен ефект. Като цяло на мен ми трябваше хидратация и подхранване, така че подхранването го получих от Alverde Vital+ Face Oil, но няма как да се справи с хидратацията, въпреки че имах някои малки сухи участъци, които бързо успя да пребори. Освен това в дните, в които усещах кожата си много суха и се притеснявах как ще се справя с ФДТ-ена просто го смесвах с няколко капки от олиото и положението беше под контрол. 

Толкова много ми допадна този продукт, че ще ми стане редовна покупка. Не мога да гарантирам дали на всички ви ще допадне, но пък ако сте в търсене на нещо подобно може да му дадете шанс, цената му не е висока и дори и да не ви хареса, винаги ще можете да му намерите друго приложение :)




You May Also Like

0 коментара

Zori D.. Предоставено от Blogger.

♥ Follow me on Instagram @beautybyzori ♥

♥ Follow me on Instagram @irisshadesbb ♥