Balea Schutz+Pflege Shampoo Review

by - 17:10

Здравейте!

Днес ще наруша поредицата с положителни ревюта и ще ви разкажа на кратко за едно от последните ми козметични разочарования - Balea Schutz+Pflege Shampoo. Разбира се, факта че на мен не ми харесва не означава непременно, че и на вас няма да ви хареса този шампоан, но просто споделям опит с вас.


Balea Schutz+Pflege Shampoo е шампоан, който е предназначен да предпазва и подхранва косата през студените зимни дни. Шампоана е лимитирана серия, би трябвало да се справя добре с чувствителен скалп, анти-статичен и се бори с хвърчащата коса съответно.
Balea Schutz+Pflege Shampoo идва в пластмасова туба с количество от 200 мл, а цената му е около 3 лева.

Съдържание:


Честно казано, продуктите за коса на Balea не се разбират с косата ми или тя с тях, не знам. Нямам кой знае какви очаквания към марката относно грижата за косата ми и взех този шампоан от чисто любопитство.


Консистенцията на Balea Schutz+Pflege Shampoo е кремообразна, шампоана прави обилна пяна и има едва доловим, поне за мен аромат. Относно обещанията, при мен шампоана имаше доста по-различен и неприятен ефект, като изсушаване по дължините, сплъстяване и в допълнение раздразнение на скалпа и пърхут. Ясно ми стана, че няма как да го използвам вече, така че цялата опаковка заминава в торбата с празни опаковки. 
Не мога да съм сигурна, че при всички ще има този ефект, но с моята боядисана и леко суха коса не се получи.





You May Also Like

0 коментара

Zori D.. Предоставено от Blogger.

♥ Follow me on Instagram @beautybyzori ♥

♥ Follow me on Instagram @irisshadesbb ♥