Avene TriXera Nutri-fluid Lotion Review

by - 15:31

Здравейте!

Днес продължавам със серията ревюта, които съм насъбрала в чернови. В последно време ми се събраха много продукти, които искам да ви покажа и безкрайно малко време за писане на ревюта, за това не се учудвайте, но февруари месец ще бъде изпълнен само с ревюта. Иска ми се да разнообразя, за това през март очаквайте друг тип постове, които основно ще бъдат продиктувани от промените около мен :)
Но стига приказки - днес основен герой е Avene TriXera Nutri-fluid Lotion.


Avene TriXera Nutri-fluid Lotion е лосион (аз по-скоро бих го определила като мляко) за тяло, предназначен за суха, чувствителна кожа, който може да се прилага както на тялото, така и на лицето. Лосиона идва в пластмасова туба с количество от 200 мл.


Както споменах по-горе, текстурата на този лосион ми напомня на мляко, което всъщност не е много далеч от описанието на гърба на опаковката :) Консистенцията е доста течна, но пък нанасянето й е много леко върху кожата. Попива бързо, няма почти никакъв аромат, не оставя мазни следи. 


Avene TriXera Nutri-fluid Lotion чудесно се справя със суха кожа на тялото, като я оставя мекичка и добре хидратирана. При нанасяне чувството е, като че сте се напръскали с вода, поне аз така го усещам. Пробвах го веднъж и на кожата на лицето, усеща се лек, но не бих го използвала повече за тази цел, защото някак си не си падам по идеята да използвам продукт за тяло върху лицето си.
Ако страдате от суха и чувствителна кожа, имате раздразнения като мен, то този лосион ще ви допадне заради леката му "млечна" текстура, бързото попиване и липсата на дразнители, а и все пак омекотителния и успокоителен ефект за кожата е на лице.










*Продукта ми беше предоставен от ПР на марката. Мнението е изцяло мое, не е повлияно по никакъв начин и е на базата на впечатленията ми от продукта.

You May Also Like

0 коментара

Zori D.. Предоставено от Blogger.

♥ Follow me on Instagram @beautybyzori ♥

♥ Follow me on Instagram @irisshadesbb ♥