Catrice Illuminating Serum Primer Review

by - 16:38

Здравейте, красавици!

Напоследък писането на ревюта, заснемането на продукти и като цяло поддръжката на блога ми отнемат доста повече времето от обичайното, но си има причина за това, предполагам скоро ще мога да споделя повече в отделен пост. Всъщност това състояние не е нещо ново, ако сте забелязали последните месеци активността ми е доста слаба, но вярвам че нещата ще се наместят в даден момент.

Най-накрая стигнах и до едно от ревютата, които исках да пусна възможно най-скоро щом добия впечатления и днес ще ви разкажа за Catrice Illuminating Serum Primer.  


Catrice Illuminating Serum Primer е продукт от новата (вече ме съвсем нова) лимитирана серия Prêt-à-Lumière на Catrice, която като цяло е представена от доста продукти за "хайлайтване" - база, гел-хайлайтър, прахообразни хайлайтъри и тн. В интерес на истината от всички продукти най-любопитна ми беше базата като продукт, а след нея гел-хайлайтъра, който все пак не си купих, но изглеждаше доста забележително на суотч. Честно казано не съм особено обсебена от идеята да имам хиляди продукти за хайлайтване - само за справка, към момента имам две хайлайт пудри, които използвам рядко, два стика и няколко сенки, които използвам за същата цел. Така че, колкото и да се изкушавах се отказах и грабнах само Catrice Illuminating Serum Primer. 


Идеята на Catrice Illuminating Serum Primer е да се използва като база под ФДТ-ен или да се смеси с него, придавайки на лицето деликатен блясък благодарение на светлоотразяващите перлени частички и съдържанието на алое вера.
Базата се предлага само в един цвят - С01 Luminious Lights, количеството на продукта е 14 мл, а цената му беше по спомен около 7-8 лева
Опаковката е готина - с вграден капкомер, което позволява по-лесно "дозиране" на продукта.
 Трябва добре да се разклати преди употреба, за да могат да се смесят добре перления пигмент и течността, иначе ефекта от базата не е толкова забележим.
На долната снимка можете да видите как изглежда горе-долу нанесен на кожата на ръката ми със съвсем леките розови отблясъци.


Консистенцията на Catrice Illuminating Serum Primer е течна, даже доста. Има приятен сладникав аромат. 
Тествах тази база по няколко начина и определено ми хареса как се справя като база, а също и като течен хайлайт.

Като база - покрива добре, оставя леко лепкав филм, но попива. Изглажда кожата и й придава съвсем лек блясък. С нанасяне на ФДТ-ена този блясък при мен почти изчезва, но зависи какъв ФДТ-ен използвате все пак. Иначе базата увеличава устойчивостта на грима и това ми допадна. Не съм сигурна, че за хора с мазна кожа ще е ок, както и за тези от вас, които търсят напълно матов ефект.
Пробвах да го смесен с ФДТ-ен, в случая с Catrice HD Liquid Coverage и резултата беше пълна катастрофа, защото двата продукта не ми се смесиха и станах на петна. За това и се отказах да го използвам по този начин.
Но пък като течен хайлайтър се справя добре, защото оставя съвсем лек и ненатрапчив блясък след себе си. Нанасям го леко с пръсти и с пръсти го преливам, защото не се поддава на манипулации с четка и гъбка - по течен е и смъква основата под себе си ако не се внимава.

Честно казано, не съжалявам че избрах точно този продукт от серията на Catrice, позволява ми да експериментирам с него, което ми допада, а и като база се справя наистина добре.








You May Also Like

0 коментара

Zori D.. Предоставено от Blogger.

♥ Follow me on Instagram @beautybyzori ♥

♥ Follow me on Instagram @irisshadesbb ♥