Alverde Dry Shampoo Review

by - 16:31


Здравейте, прекрасни!

Напоследък отново страдам от мазни корени и сухи крайща, та в действие често влиза сухия шампоан. През последния месец и нещо използвам нов за мен тип сух шампоан под формата на пудра - Alverde Dry Shampoo.


Alverde Dry Shampoo е сух шампоан, предназначен за нормална и мазна коса, и който не е в стандартната за такъв тип продукт опаковка - спрей, а е под формата на пудра. Количеството му е ....мг. и цена около 6-7 лева. Може да се намери в ДМ.

Съдържание:


Тъй като опаковката е малко по-особена, може и да ви е малко трудно с дозирането и начина на използване в началото, но ефекта от този сух шампоан си заслужава опитите.


Alverde Dry Shampoo има съвсем лек аромат, който не се усеща когато е нанесен. На тъмна коса държа да подчертая, че е абсолютно възможно да ви остави бели следи, така че трябва да си поиграете малко повече при нанасянето.


Аз използвам шампоана като "напудрям" корените на косата, оставям една минута и след това започвам да втривам шампоана, а накрая разресвам добре. Честно казано за мен втриването е най-важно и ще ви помогне да се отървете от белите петънца по косата. Ако ви е трудно с ръце, можете да използвате кърпа. Ефекта от този шампоан е просто уникален, представете си щом успя да ме откаже от употребата на любимите ми Batiste :) Премахва всякакви следи от омазняване, прави косата обемна и въобще доста помага в критични ситуации, като например 4 дни без топла вода и парно (софиянци ще разберат за какво говоря) :))) 
Препоръчвам с две ръце на всички, които искат да пробват нещо по-различно от стандартните сухи шампоани, сигурна съм че ще ви хареса.





You May Also Like

0 коментара

Zori D.. Предоставено от Blogger.

♥ Follow me on Instagram @beautybyzori ♥

♥ Follow me on Instagram @irisshadesbb ♥