Alverde Q10 Cleansing Oil Review

by - 17:53


През изминалите няколко месеца попаднах на няколко продукта, които определено няма да попаднат в графа "любими", един от тях е Alverde Q10 Cleansing Oil. Някак си за този продукт имах големи очаквания и сега малко ме е яд, че седи непокътнат в шкафа.


Alverde Q10 Cleansing Oil е почистващо олио за лице с екстракт от годжи бери. Не знаех какво точно да очаквам от това олио, но поне се надявах да има готина текстура. Оказа се, че няма, но по-долу ще ви разкажа повече. Иначе олиото идва в пластмасова опаковка с количество от 100 мл. Цената не си спомням, но беше около 6-7 лева.

Съдържанието:


Както се вижда и от снимките, олиото има две фази - течна и олио, които трябва да се смесят добре преди употреба. Alverde Q10 Cleansing Oil има много приятен аромат, който на мен ми идва малко по-силен и ми напомня за препарат за пода, "ухаещ" на цитруси.


Олиото е много течно, съответно половината количество, което изсипвам на ръката си се разтича между пръстите ми - първи минус. Ако пробвам да го сложа само на пръстите е ясно, че нищо няма да стане.


Според описанието олиото се нанася на суха кожа, след което лицето се навлажнява и би трябвало да се образува пяна - нищо подобно. Олиото попива в кожата ми и при навлажняване все едно нищо не съм сложила на лицето си. Пробвах и обратния вариант, но пак нулев резултат.
Не успя да свали нито грим, нито замърсявания.


Като цяло добра идея за продукт, но като изпълнение хич не ми хареса. Състава на олиото е добър, Q10 комплекса е чудесно допълнение, но минусите като че ли са повече от плюсовете. Държа да отбележа, че това че на мен не ми харесва Alverde Q10 Cleansing Oil не означава, че и на вас няма да ви допадне, просто при мен не проработи.










You May Also Like

0 коментара

Zori D.. Предоставено от Blogger.

♥ Follow me on Instagram @beautybyzori ♥

♥ Follow me on Instagram @irisshadesbb ♥