July Favorites 2016

by - 19:07


Края на месеца е отново тук и е време да ви запозная с любимците ми за месец юли. Труден избор отново, едва избрах продуктите, които ще ви покажа днес, юли беше динамичен месец и тествах много нови неща, но заложих и на няколко стари любими и изпитани красотички.


Започвам с нещо ново - Galenic Purete Sublime. Почистващия гел на Galenic използвам от началото на месеца и установих, че е много икономичен всъщност, Прави добра пяна, има хубав аромат и най-важното - почиства лицето, като само спиралата му се опъва. Изсушава ми кожата, според мен ще е много подходящ за момичета с по-мазна кожа, но почти с всички измиващи гелове имам този проблем. Скоро ще има подробно ревю.

Шампоана Lumicia на Rene Furter също е ново попълнение. Хареса ми това, че е "лек", не изсушава косата ми, а я прави мека и лесна за разресване. Основното му действие е да придава блясък на косата, има едва забележим ефект, който подсилвам с оцета за коса на марката. И за двете ще четете скоро.

Напоследък ми се понатрупаха доста кремове за лице, за това и гледам да изхабя всички налични. Rhamnia Bynata ме зарадваха с техния дневен крем за лице с екстракт от облепиха. Фен съм на марката, харесвам всеки техен продукт, а това кремче дава отлична хидратация на сухата кожa, за целия летен сезон това ми е безспорен фаворит.



От декоративната козметика избора беше доста труден, тъй като се опитвам да разнообразявам грима си поне лятото. Но пък не ми беше трудно да избера пудрата-мозайка на S.he Stylezone, която придава на кожата така желания леко бронзов загар. Пудрата има бляскави частички, не е напълно матова. 

Относно сенките - през този месец най-често използвах единичната сянка на Wycon  02 Burro и единичната сянка на Maybelline Colorama 606, който между другото е дълго търсен от мен бронзов нюанс. И двете сенки се преливат лесно, добре пигментирани са и идеални за летния сезон.

Молива за устни на Essence 15 Honey Berry е един от любимите ми продукти за устни това лято. Вярно е, че текстурата му е малко по-твърда, но пък цвета компенсира, защото е много летен,свеж... Нанасям го самостоятелно, с малко балсам от долу.


И накрая два цвята за нокти на Maybelline от серията Color Show 60 Seconds. Светлия корал е 329 Canal Street Coral при мен изисква два пласта и изсъхва бавничко, но пък е много свеж и приятен. 59 Marina Chic пък ме грабна веднага с този морско-син нюанс, който ще използвам по-интензивно есента, но пък сега е идеален за акцент върху ноктите, особено в комбинация с 329 :)

Е, това бяха моите любими продукти за изминалия месец. Ако сте използвали някои от тях можете да споделите мнение в коментарите под публикацията.




You May Also Like

0 коментара

Zori D.. Предоставено от Blogger.

♥ Follow me on Instagram @beautybyzori ♥

♥ Follow me on Instagram @irisshadesbb ♥