Maybelline Master Contоur Duo Stick Review

by - 12:33


След почивката се завръщам с нови ревюта, честно казано графика е толкова запълнен, че ако мога ще поствам всеки ден по нещо ново. Сред всички продукти, които съм насъбрала, избрах днес ревюто да е посветено на контуриращия стик Maybelline Master Contоur Duo Stick, който от скоро се подвизава и по нашите магазини.


Maybelline Master Contоur Duo Stick е контуриращ стик, който съдържа два цвята - по-тъмен и по-светъл, като те биха ви били достатъчни за така популярното "скулптуриране" на лицето. Не съм особен почитател кремообразните продукти за контуриране, но реших да рискувам с този стик, който между другото е компактен и може да си го разнасяте навсякъде със себе си, капачката му е стабилна и няма риск от преждевременно отваряне в чантата примерно.


Количеството е 7 гр., а цената е около 14-15 лева. Аз си го купих от аптека "АВС Фарма", но го видях и в ДМ.


Стика се предлага в няколко цветови разновидности, за да можете да подберете най-подходящия спрямо цвета на кожата ви. Аз избрах 01 Light, който е най-светлия вариант, цветовете са матови, без бляскави частички.


По-тъмния цвят, който е за контуриране е със студен подтон (наподобяващ taupe цвят), а светлия, който може да се изпозлва за хайлайт е почти бял. Формата на стика позволява двата цвята да се използват по отделно без да се смесват един с друг. Като текстура между двата цвята виждам известна разлика - тъмния цвят е по-кремообразен и се нанася и прелива по-лесно, докато светлия цвят има леко по-твърда текстура и стои малко "тебеширено". Имат добра трайност върху лицето, но аз винаги "запечатвам" с прозрачна пудра за да съм сигурна, че всичко ще си седи на мястото цял ден. Относно цветовете - лично аз сбърках, че взех най-светлия вариант, може би трябваше да се насоча към по-тъмния. За зимата обаче става, така че отива в шкафа докато тена ми не избледнее.

Ако сте в търсене на кремообразен продукт за контуриране и сте със светла кожа можете да хвърлите едно око Maybelline Master Contоur Duo Stick.








You May Also Like

0 коментара

Zori D.. Предоставено от Blogger.

♥ Follow me on Instagram @beautybyzori ♥

♥ Follow me on Instagram @irisshadesbb ♥