Empties #8

by - 17:30


 Здравейте, прекрасни!

По време на дългото ми отсъствие се понасъбраха доста празни опаковки, които ще ви покажа днес. Някои от нещата вече сте виждали в блога, имат си собствени ревюта, но има и такива, които не съм показвала. Надявам се тази публикация да ви бъде интересна и полезна, а сега да видим какво отива в кошчето този месец...


Elancyl Toning Shower Gel има много приятен и зареждащ аромат. Прави добра пяна, измива и едновременно с това хидратира кожата. Много приятен продукт за под душа, препоръчвам ако си падате по нестандартни аромати.

Avene Gentle Shower Gel пък е много щадящ кожата душ гел, който използвах в период когато кожата ми беше много суха и раздразнена. Оставя я мека, има съвсем лек аромат и е много деликатен. Бих го купила отново.

Bio Rythm Shower Gel имам от страшно много време и всъщност отдавна чака реда си да влезе в празни опаковки. Имаше приятен аромат и консистенция, която се промени с времето. Не съм сигурна дали бих го купила отново, защото аромата, въпреки че е приятен, не беше нещо уау. Не усещах и хидратиране при употребата му (а кожата ми умира за това).

Balea Cleansing Oil - Fluid също отдавна е в арсенала ми и е време да се разделим. Измиваше добре лицето ми, като не усещах опъване и изсушаване. Има леко мазнеещ ефект, но пък сваляше добре мръсотия и грим. Бих го купила отново.



Сухите шампоани Batiste Dry Shampoo са мои фаворити от край време. Успях да изхабя още две опаковки от този за брюнетки и този за обем. И двата ми харесаха много, ще си купя отново от тях. Този за брюнетки не оставя бели следи и добре се справя в дни, в които бързам. Същото се отнася и за този за обем, като тук е добре да знаете, че има леко "лаков" ефект върху косата, но пък наистина придава обем.

Бочко Шампоан за коса и тяло с лавандула беше един експеримент от моя страна. Шампоанчето става - омекотява косата, има хубав аромат, става и за пране на четки за грим :) Не знам дали бих го купила за косата си, но за четки със сигурност.

Боята за коса Syoss Gloss Sensation е от скоро на нашия пазар. Успях да я тествам и съм със смесени чувства, ще има ревю скоро. Тъй като съм в отбора на блондинките от скоро, цвета който пробвах е 9-6 Vanilla Latte, който се оказа не точно това, което исках, но повече подробности ще има скоро в блога.

Kama Ayurveda Bringadi Oil сте виждали много пъти в различни мои публикации. Това малко тестерче нямаше край, но бях упорита и го изхабих много бързо преди да му изтече срока. Аромата е невероятен, като ефект усещах косата си по-мека и жива след употребата му. Бих се сдобила с пълноразмерен вариант на олиото.


Bilka Micellar Water 3 in 1 беше едно малко разочарование за мен, както вече съм споменавала в ревюто за продукта. Не бих купила отново и то основно заради това, че дразни очите ми.

Garnier Biphase Micellar Cleansing Water in oil за кратко време стана хит. Хареса ми, справяше се с водоустойчив грим и упорити спирали. Можете да видите подробно ревю за нея в блога. Бих я купила отново, но само за да я използвам за водоустойчив грим. Не успя да ми се наложи като мега любимец, както се случи с розовата вода на Garnier, но е добър продукт за екстремни ситуации с упорит грим.

Inveda Sweet Almond Oil беше едно чудесно попадение, чак ми беше мъчно като свърши, но със сигурност ще се сдобия пак с него. Превърна се в любим и многоприложим продукт. Има много лека текстура, попива бързо в кожата и я оставя много мекичка. 

Ahava Mineral Hand Cream не ми излизаше от чантата напоследък. Много лек и приятен крем, който хидратира добре кожата на ръцете и ухае страхотно.


Max Factor Face Finity All Day Primer сте виждали много отдавна в блога. Някак си бях забравила за тази база с времето, но и дойде и на нея времето да ходи в кошчето. Много добре изравняваше кожата и задържаше грима ми на място за дълго време. Има плътна текстура, но не се усеща върху кожата след като е нанесена. Бих купила отново.

Успях да изхабя най-накрая почти всички ФДТ-ни, които бях насъбрала. Един от тях е Rimmel London Match Perfection Foundation (старата опаковка и формула). Определено ми хареса - покриваше добре, издържаше цял ден без да се свлича или става на петна. Хареса ми текстурата му и лесното нанасяне, както и финиша. За съжаление в момента използвам новата опаковка на ФДТ-на и честно казано изобщо не съм доволна, явно и формулата му е променена, защото ефекта няма нищо общо със стария вариант. Дали бих го купила отново - определено с новия не се разбираме и не бих повторила.

Rimmel London Lasting Finish 25H Foundation е другия ФДТ, с който успях да се разделя най-накрая. За разлика от Match Perfection, тук консистенцията е малко по-гъста и покритието малко по-плътно. Усещах леко хидратиране на кожата, финиша не е матов, но пък се задържаше цял ден върху кожата ми. Нанасяше се малко по-трудно заради текстурата си и леко се окисляваше след нанасяне. Бих го купила отново някой ден.

Rimmel London Stay Matte Compact Powder беше толкова хвалена пудра из блог средите, че най-накрая я пробвах и аз, Наистина страхотна пудра, препоръчвам я с две ръце и бих я купила отново със сигурност. Матираше и запечатваше грима ми за цял ден. Не се разпрашваше много и имаше много добра трайност. 

Manhattan Ridge Filler бих си купила задължително и то много скоро. Много добре изравняваше нокътните плочки, които при мен са доста "ръмбави" :) Много добра основа за лакове, задържаше ги дълго време без да се белят и тн. Много съм доволна от този лак и го препоръчвам на всички, които се борят с неравности по ноктите.


И накрая няколко тестера за разкош...

Keune Repair Treatment си купих по време на екскурзия до Сърбия. Очаквах маската да ми допадне и да повлияе добре на косата ми, но уви след всяко ползване я правеше на твърда кошница, без никакъв шанс за сресване. Дали бих купила в пълен размер... Не.

Pirin Dream Super Hydrating Day Cream и Super Repair Night Cream имат много приятна текстура и аромат, типичен за цялата серия - свеж, напомнящ ми за зелена ябълка. Дневния крем попива бързо в кожата и добре я хидратира. Бих се сдобила с него в реален размер. Относно нощния крем - вече писах за него и съм много впечатлена от ефекта, който има върху моята кожа, можете да погледнете ревюто тук.

Beadora Intense Moisturizer и Beadora Restoring Night Cream са част от новата продуктова гама на Bodi Beauty, която влиза в по-висок ценови диапазон и клас. Аромата на продуктите ми направи много силно впечатление - луксозен и леко сладникав. Хидратанта има чудесна текстура - лек, попива моментално и прави кожата много мека и свежа. Нощния крем има малко по-мазна текстура, но също усещах кожата си добре хидартирана. Със сигурност бих пробвала и двата продукта в пълен размер.


Това бяха всички празни опаковки за изминалите месеци, ако сте хвърлили око на нещо и му се чудите, можете да споделите в коментарите.






You May Also Like

0 коментара

Zori D.. Предоставено от Blogger.

♥ Follow me on Instagram @beautybyzori ♥

♥ Follow me on Instagram @irisshadesbb ♥