Max Factor FaceFinity All Day Flawless Foundation Review

by - 12:45


Здравейте, красавици!

Ревютата продължават по реда си и днес е време за ревю на грим продукт. Ех, липсваха ми тези ревюта напоследък за това и реших да споделя мнение за Max Factor FaceFinity All Day Flawless Foundation. Използвала съм ФДТ-на и преди и честно казано мнението ми тогава нямаше нищо общо с това сега. Но да видим дали ми харесва или не FaceFinity...


Max Factor FaceFinity All Day Flawless Foundation идва в стъклена опаковка, която е 30 мл. Снабден е с помпичка. Цената му варира и е около 20-25 лева. Предлагат се доста цветове, като за мен най-подходящ в момента е цвета 75 Golden. Има SPF 20, което си е плюс.


Max Factor FaceFinity All Day Flawless Foundation играе ролята на основа, коректор и фон дьо тен, което също е плюс, защото премахва нуждата от използването на още два продукта, но дали при мен действа като 3 в 1 ще видите по-долу.


ФДТ-на има средно гъста консистенция и средно до пълно покритие върху кожата. За суха кожа според мен не е много удачен вариант, по-скоро бих го препоръчала на момичета със нормална към мазна кожа, защото много подчертава сухи участъци.


На долната снимка можете да видите как седи ФДТ-на нанесен на лицето ми с пръсти, тъй като вариантите с четка и бюти блендер не работят при мен. На снимката съм без никакъв грим на лявата снимка, а на дясната само с нанесен Max Factor FaceFinity All Day Flawless Foundation.


Както се вижда от снимката ФДТ-на има добро покритие, но за зоната под очите имам нужда от коректор със сигурност. Относно трайността - никаква я няма особено в жегите, когато издържа на лицето ми около 2-3 часа след това започва да лъсва, а при всеки натиск или неволно движение се смъква. Не съм видяла и матиращо действие, така че пудрата ще трябва да е в действие. Хубавото е, че цвета не се окислява и остава "нормален" докато не го сваля. Най-лошата част е това, че подчертава порите, не знам на какво се дължи, но го забелязах няколко пъти в зоната на носа, а моите пори не са никак проблемни по принцип. Четох подобни коментари и от други блогърки и се присъединявам към техните констатации.

Най-общо казано - добре замислен продукт, добър избор на цветове (единствения ФДТ-ен, който идеално да ми пасва цветово) и добро покритие, стабилна опаковка, но с кофти трайност, подчертаване на порите и сухите участъци по кожата. Не мога да кажа, че не го харесвам, но за да стои както трябва на лицето ми се налага да правя магии понякога :)









You May Also Like

0 коментара

Zori D.. Предоставено от Blogger.

♥ Follow me on Instagram @beautybyzori ♥

♥ Follow me on Instagram @irisshadesbb ♥