What's in my bag?

by - 13:21




Здравейте!
Напоследък времето ме притиска и съм се отдала на четене на чужди блогове, за съжаление не мога да стигна до моя собствен, но пък харесах няколко идеи за нови публикации. Тъй като ревютата започнаха да ми омръзват дори и на мен самата, реших днес да направя един бърз пост на една много популярна тема, а именно "Какво нося в чантата си?".


След като вкарах ред в дамската си чанта, намалих значително нещата, които разнасям с мен. Лятото си падам по по-малки чантички, така че доста трудно побирам всичко, което ще видите, но пък си подбирам само най-най нужните неща за тях. Преди подредбата бях страшно разхвърляна, чантите ми преливаха от ненужни хартийки и всякакви дребни нещица, които започнаха да ме дразнят и бяха премахнати.


Разбира се на първо място е портмонето, което е доста обемно и го нося само в големи чанти. Обожавам си го това портмоне, заради цветовете, заради големината и заради това, че побира както големи пачки ( :D ), така и много визитни картички, карти, дори и телефона ми, който между другото го няма на снимката, но и той си има място в чантата :) 
Много ми се иска да разнасям на всякъде с мен и големия ми тефтер, но го нося само когато ми трябва. За спешни случаи използвам това еко тефтерче, което е с дървени корици, а хартията му е рециклирана. Има малък размер и е идеален за идеи, изникнали по никое време.
Документи и визитки държа в калъфче, което си купих от всичко по левче. Има много странички и е в свежарски син цвят.
За горещите дни нося със себе си един спрей за тяло на Avon с аромат на жасмин. Спрея действа освежаващо, има много хубав аромат, не е траен, но за моментно освежаващо действие е идеален.


И накрая козметичния несесер. Много стилен, комбинация от две материи и с идеален размер за големите ми чанти. За малките не го използвам, защото не се побира в тях. Несесера има едно голямо отделение, което се закопчава с цип и едно по-малко. 
В него нося стандартните неща за хигиена - мокри и сухи кърпички, и дезинфекциращ лосион на Cien, който между другото се оказа доста сполучлив. 
Също така имам и капки за очи Визин, които използвам в случаи, че очите са ми раздразнени (напоследък доста често).
 Розовото нещо на Galenic е флашка, която е супер компактна. 
От към козметична гледна точка съм супер пестелива, оставила съм си само основни неща, от които имам нужда през лятото. Глоса на Lavera и пудрата на Too Faced са ми достатъчни когато съм на вън, както и палитрата на Chanel. С мен нося и малка кабуки четка за пудрата. 
Интензивния хидратиращ крем на D'alan ми върши чудесна работа, когато ръцете ми са сухи или устните напукани. 
Няколко фибички за разкош и това е моя козметичен несесер.
Преди обичах да разнасям с мен палитри, ФДТ-ен, няколко червила, руж, пудра и тн., но се оказа че реално не ги използвам, когато съм навън, за това и подбрах малко, но полезни за мен неща.

Надявам се да ви е било интересно "ровенето" в моята чанта, а ключовете, телефона и слушалките са логичното допълнение към съдържанието, което видяхте днес.




You May Also Like

0 коментара

Zori D.. Предоставено от Blogger.

♥ Follow me on Instagram @beautybyzori ♥

♥ Follow me on Instagram @irisshadesbb ♥