My cosmetic bag for travel...

by - 22:22




 Здравейте!

Особено голям проблем ми е избора на козметика (и най-вече количеството й), която да взема с мен, когато пътувам и тъй като утре
ми предстои едно кратко пътешествие, реших да ви покажа кои продукти избрах след дълго чудене. 


 На снимките няма да видите мицеларната вода на Garnier, душ гела и шампоана, които ще взема, просто те не се събират в несесера, а и още не съм решила дали няма да си отсипя по малко от тях в по-малки тубички (като тези, които продават в Jumbo и са страшно удобни, особено ако пътувате със самолет и имате само ръчен багаж).


С мен винаги нося любимата си buffing четка на Real Techniques, въпреки че съм избрала да взема с мен ФДТ-на на Rimmel - Stay Matte, който нанасям с пръсти, защото четката не ми е удобна в случая. Но пък никога не е излишна за допълнително блендване. 
Rimmel Stay Matte избрах, защото се нанася бързо, лесно и осигурява плътно покритие, а и има много добра трайност, така че ще мога да спестя малко време с него.
 Ружа на Rimmel Stay Blushed взимам отново поради същата причина-лесно нанасяне, а пък и придава много хубав прасковено-розов цвят на бузките. 
Спиралата Full Exposure на Smashbox е много удобна за път и в травъл размер, а и искам да я изхабя вече. 
Никога не тръгвам и без балсам за устни, в случая любимия ми Balea Intensiv с карите. Червилото и глоса са на Essence. Не съм сигурна дали ще ми се наложи да използвам червило, но Love me на Essence ми действа толкова пролетно и добре, че не се знае кога може да влезе в действие. Нюд глоса Soft Almond от новата серия
 на Essence пък със сигурност ще е неизменна част от грима ми.
С избора на сенки имах голям проблем, от начало мислех да взема две единични, но пък опаковките им са доста паянтови и имаше риск да стане голяма бъркотия в несесера. Спрях се на палитрата на Chanel Les 4 Ombres 204 Tisse Vendom, която има всички необходими цветове за дневен и вечерен грим, компактна е и като цяло е страхотна и една от любимите ми.
Коректора Catrice Camouflage в случая също го взимам за всеки случай, тъй като ФДТ-на прикрива добре тъмните кръгове под очите. Никога не тръгвам на път без коректор и молив за вежди. Молива на Essence Eyebrow Designer ми е фаворит от няколко месеца насам.
И накрая щях да забравя очната линия, която в случая е на Classics. Обичам очните линии, които са с четчица, до сега съм опитвала всички видове, но тази ми е най-удобна, а и като се има предвид, че си слагам очна линия от 11 години насам и то почти всеки ден, няма как да имам проблем с нея.


За кожата си избрах термалната вода на Avene в компактната опаковка от 50 мл., която също нося навсякъде със себе си. Освежава кожата и я използвам преди нанасяне на крема за лице. 
От скоро използвам околоочния крем на Zaja с козе мляко и за сега много ми допада. Не съм фен на околоочните кремове, но напоследък усещам нужда от хидратация в тази зона. 
И накрая крема за лице - Avene Hydrance Optimale Legere в травъл размер. Хидратира отлично, лек e, кожата ми много го харесва, a и страшно удобен за път.

 Това са накратко продуктите, които ще нося с мен и ще използвам идните няколко дни. През юни ми предстои друго, по-дълго пътуване и то към доста топла дестинация, така че със сигурност продуктите, които ще нося с мен ще са други и съобразени с климата, така че най-вероятно ще има още един подобен пост, но до тогава има много време :) 

А вие имате ли продукти, които винаги са с вас при пътешествия?


Love you,

XOXO









You May Also Like

2 коментара

  1. Добър избор при пътуване. Аз също използвам четките на РТ и кутийки от Джъмбо, в които отсипвам продукти :)

    ОтговорИзтриване
  2. Благодаряя :) Кутийките са страшно удобни.

    ОтговорИзтриване

Zori D.. Предоставено от Blogger.

♥ Follow me on Instagram @beautybyzori ♥

♥ Follow me on Instagram @irisshadesbb ♥