Гост на блога - Април

by - 10:04



Здравейте красавици!
Днес ще се запознаем с момичето, което стои зад блога CattLust Fever.
Слънчева и много усмихната, в своя блог тя споделя за различни неща, които я вълнуват, козметични ревюта, а скоро ни направи съпричастни и с част от подготовката за сватбата й.  А сега ви оставям с Михаела...

1. Здравей, като за начало може ли да ни разкажеш малко повече за теб извън блога?

  Здравейте момичета. Естествено първо искам да благодаря на Зори за специалното внимание, което ми отдели :) Мога да споделя, че поканата й за интервюто дойде точно в момент, в който имах страшно много ангажименти, а за блога просто време не оставаше. Така, че благодаря за лекото побутване. За самата мен - казвам се Михаела, от Варна, на 25 години. Работя в офис, май месец ще се омъжвам, модата и козметиката ме интересуват... силно.


2. Какво те накара да започнеш да водиш блог и трудно ли ти беше в началото?
  Колежките ми от работа - те са в основата на всичко. По цял дена бяха принудени да слушат за това и онова, за всички малки гримчета, които искам да пробвам и за всички ревюта, които съм чела по блоговете. Изречението с което започна всичко беше: „Щом те влече, защо не си направиш блог?!” Другото го знаете :D

3. Кои са любимите ти продукти за пролетния сезон?
  Тъй като имам доста лунички по лицето, които си харесвам много и не искам да крия, се старая да използвам основа, с която да се виждат. Харесвам красивото озаряване на лицето, оранжево, розово или лилаво червило, леко удължаване на очите, може би с очна линия и спирала задължително.

    4. Любопитството ме преследва- имаш ли някакви тайни за красива кожа и коса?
  Тайна нямам. Следя внимателно какво използвам за лицето и косата си. Това, което не ми понася добре, просто го оставям на една страна и след време  му давам втори шанс, ако не ме спечели се отървавам от него. Гледам колкото се може по - често да си къдря косата с пяна и да избягвам пресата. Обичам небрежните прически.

    5. Какви козметични продукти избягваш да купуваш?
  Като цяло не съм претенциозна личност. Мога да използвам всичко, стига да ми се отразява добре. Малко съм скептична към някои брандове, които са пълни с парабени. Но не мога и да кажа, че всичко, което използвам е „чисто”.

    6. Имаш ли любими козметични марки и без кой продукт не можеш?
     Нямам любими, обичам да експериментирам с марките, не се ограничавам. Продукти без които не мога- със сигурност ФДТ и спирала за очи.

    7. Виждам, че ти предстои много хубаво събитие, разкажи ни как се подготвяш за сватбения ден, в козметично отношение мислиш ли да подготвиш по някакъв начин кожата си за дългия ден?
 Много бързо наближава този ден и съм напрегната още от сега. Единственото, което съм си говорила с приятеля ми е да отидем на СПА деня преди сватбата. Отмора за ума и тялото, включваща глезещи масажи, ексфолиране на цяло тяло и маска на косата с франджипани.

    8. Следваш ли модните тенденции и как би описала личния си стил?
  Следя ги, но не бих казала, че ги следя сляпо. Аз съм много странна личност, защото една седмица купувам много козметика - всякаква... а след  това изцяло се отдавам на дрехите и обувките. Стилът ми е casual. Обичам да ми е удобно, харесвам всичко, което е oversize и накъсано. Обичам наслояването на дрехите, харесва ми усещането, което ми доставят правилно избраните дрехи. Високи обувки рядко нося, предпочитам кецове, боти, кубинки.


    9. Как виждаш блога си след 1 година?
 Ами ако продължавам да го пренебрегвам, както досега - просто не го виждам. Но ще се постарая това да не се случи. Имате думата ми ;)

    10. Кое най-много те радва в блогването?
 Споделянето, снимките и доброто отношение. Все едно всички се познаваме много отдавна.

    11. Има ли някой, който да те вдъхновява?
  Всяка една от Вас, която успява да съчетае работата с блогването и никога да не го оставя на второ място. За мен това е трудно постижимо и именно към това се и старая.

    12. Какво би посъветвала всички, които имат желание да направят собствен блог?
  Давайте момичета, така семейството ни ще стане по - голямо :) 


 Много се радвам, че Михаела прие поканата ми и направихме едно много приятно и забавно интервю, надявам се и на вас да ви е било интересно и не забравяйте да посетите CattLust Fever :) А аз мога да пожелая на Михаела много хубави мигове и да не забравя, че има верни фенове, които ще я чакат колкото е необходимо :)



Love you,

XOXO







You May Also Like

4 коментара

  1. Страхотен пост,отново(това май е една от най-любимите ми теми :D ) Много се радвам,че "опознах" малко повече Михаела. :))

    ОтговорИзтриване
  2. Нали, и на мен са и любими тези постове, а Михаела е голяма сладурка :)

    ОтговорИзтриване
  3. Много харесвам тези твои постове :)) Михаела е много сладка!

    ОтговорИзтриване

Zori D.. Предоставено от Blogger.

♥ Follow me on Instagram @beautybyzori ♥

♥ Follow me on Instagram @irisshadesbb ♥