Essence Longlasting Lipsticks Review & Swatches

by - 20:52




Здравейте прекрасници!

Дълго подготвях тази публикация за червилата Essence Longlasting Lipstick и най-накрая успях да я завърша.
Ако следите блога вече знаете от къде се сдобих със цели 6 цвята от серията наведнъж (Галче:*). След като поносих всеки един цвят и придобих впечатления за червилата, реших да ги споделя с вас. 


Червилата от тази серия на Essence са от доста време в асортимента на марката. Незнайно защо все ги подминавах. Опаковката е черна матова гилза с пръстен в цвета на червилото по средата. Това ги прави лесни за разпознаване из всички останали червила в колекцията ми и винаги знам кой цвят съм хванала. Номера и името на цвета са написани на дъното на гилзата. Предлагат се в 11 цвята, количеството е 3,8 гр., цената им е 4,99 лв. и могат да се намерят в ДМ, Лили и всички магазини където се предлагат продукти на Essence.


Съдържанието:

По принцип червилата се водят Longlasting, т.е, дълготрайни.
При мен някои цветове издържат повече от други, но по-подробно за всеки един ще прочетете по-надолу.
Essence Longlasting Lipstick имат кремообразна текстура, нанасят се много лесно, но с по-ярките цветове трябва да се внимава. За по-прецизно нанасяне използвам четка за червило. Не усещам изсушаване на устните след употребата им, но винаги използвам балсам преди това. 


Снимките на цветовете, които ще видите по-надолу се приближават почти до реалността, но  не ги отразяват максимално добре, така че ако харесате някой цвят и решите да си го купите, непременно го тествайте преди това, а можете да ги видите и в сайта на Essence.


04 On the Catwalk - много приятен тъмно червен цвят с лилав подтон, който на снимките излезе доста блед и кафеникав. Цвета е много деликатен, не е силно изразеното червено, от което много момичета се плашат и седи някак си естествено на устните. Трайността му при мен е около 3 часа.

12 Blush My Lips - един от фаворитите ми, особено за лятото. Много ми напомня друго мое любимо червило - Lancome Rouge In Love 377N. Трудно ми е да обяснявам цветове, този бих определила като ярко розов (фуксия???). Стои много добре на кожа с лек тен. Може да се разнесе за по-деликатен цвят или да се наслои за повече изразеност. Трайността му е може би най-високата от всички останали цветове, около 4 часа при мен.

09 Wear Berries! - с този цвят трудно се спогаждам и слагам най-рядко. Розово с лилав оттенък (лавандула???), което не подхожда особено на тена и цялостно нямам влечение към такива цветове за устните си. Издържа около 2-3 часа.

 

01 Coral Calling - типичен коралов цвят (доста оранжевее), който е подходящ за кожа с тен и определено бих носила само лятото с минимално количество грим. Иначе е много издържлив - около 3-4 часа.

13 Love Me - един от любимците ми. Бонбонено-розов цвят, който седи много приятно и свежо на устните. Когато искам лек и закачлив акцент в грима винаги посягам точно към този цвят. Трайността му на устните ми е около 2 часа.

07 Natural Beauty - моят абсолютен фаворит между 6-те цвята. Слива се много добре с устните ми, като им придава много свеж розов оттенък. Нося го почти всеки ден и със сигурност бих го купила пак, когато свърши. До колкото знам е фаворит на доста блогърки и има защо. Единствено трайността му при мен е малко по-слаба - около 2 часа.


Цялата серия много ми хареса, тествах още няколко цвята, които със сигурност бих включила в колекцията си. Доволна съм от качеството им, от това че не са твърди, а кремообразни, нанасянето е лесно, трайността е относително задоволителна за мен (като изключим трайността на 07). За цената си са добро попадение. Бих купила отново и съм доволна :)

Пробвали ли сте червилата от Longlasting серията на Essence? Имате ли си фаворит?


Love you,

XOXO











You May Also Like

8 коментара

  1. Garuba Khadijah Abiola16 април 2015 г. в 22:02

    Nice review dear!
    Love the colors...
    http://dimplekhadi.blogspot.com/2015/04/the-hat.html

    ОтговорИзтриване
  2. Аз имам 05 "Dare to be Nude". Въпреки, че е телесен цвят, а не ярък не мога да кажа, че е много трайно и слагам молив в същия цвят. Не знам дали ще го купя отново или ще потърся същият цвят при друг бранд

    ОтговорИзтриване
  3. И на мен 07 ми е любимец :)

    ОтговорИзтриване
  4. Страхотна колекция си имаш! Аз засега си имам само едно от тези червила, но съм доволна и ще си взема още :))

    ОтговорИзтриване
  5. Телесните цветове са с по-ниска трайност за съжаление, не знам на какво се дължи.

    ОтговорИзтриване
  6. Да, знам си аз, като свърши пак ще си го купя :)

    ОтговорИзтриване

Zori D.. Предоставено от Blogger.

♥ Follow me on Instagram @beautybyzori ♥

♥ Follow me on Instagram @irisshadesbb ♥