Smashbox Full Exposure Mascara Review

by - 21:03



Здравейте, прекрасни!

Публикацията за спиралата на Smashbox - Full Exposure Mascara седи от прекалено дълго време в черновите и прецених, че е време най-накрая да види бял свят. Преди време се бях похвалила със подарък от братовчедка ми - палитрата Smashbox Full Exposure Palette, а към нея вървеше и таи спирала в мини размер, Тъй като имах доста други спирали за изхабяване, реших малко да отложа отварянето на тази. Дали ми харесва ще видите малко по-надолу.


Smashbox Full Exposure Mascara е спирала за обем и дължина. Както виждате от снимките, моята е в мини размер с количество от 4 мл. Срока на годност след отваряне е 6 месеца, произведена е в Канада.

Четката на спиралата е голяма и обемна, Имам малък проблем с нанасянето на спиралата по долните мигли, но след няколко нанасяния се свиква.
Както се вижда от снимките влакънцата на четката са гъсто разположени и лесно обхващат всяко едно косъмче. Туша е наситено черен. Като всяка една спирала, която съм използвала и тази показва максимума си месец след отварянето си. В никакъв случай не мога да кажа, че спиралата е водниста.



На долната снимка можете да видите ефекта, в ляво без спирала и в дясно със Smashbox Full Exposure


Без спирала:

Със спирала:

Както можете да видите и сами спиралата наистина удължава миглите, подчертава ги доста добре. За обема не съм много сигурна, има леко слепване на миглите. Не се рони, трайна е и няма размазване, понеже консистенцията й не е много водниста. Засъхва много бързо след като е нанесена. За да постигна максимален ефект с нея, винаги нанасям два или три слоя и след това разделям миглите. В повечето случаи не ми се налага да използвам извивачка. 
За съжаление спиралата не се предлага на нашия пазар за сега, но винаги можете да потърсите online в някой магазин с доставка до България. Лично аз много харесах спиралата, но вече имам свой фаворит, а и цената й е сравнително висока.

Надявам се ревюто да ви е било полезно и интересно :)


Love you,

XOXO







You May Also Like

0 коментара

Zori D.. Предоставено от Blogger.

♥ Follow me on Instagram @beautybyzori ♥

♥ Follow me on Instagram @irisshadesbb ♥