Essence Stay Natural Concealer Review

by - 18:54





Здравейте!

Мрачното време навън някак си ме кара да съм по-активна в блога. И аз спадам към хората, които обичат в такова време да са на топло, с чаша чай в ръка. А в съчетание с любимото хоби картинката става някак си по-приятна :)
 Април, взимай се в ръце, искам слънце и топлина вече ...
 Но след това отклонение да видим за какво ще ви разкажа днес. Коректора Essence Stay Natural е един от малкото продукти, който на моменти харесвам, а в други много съжалявам, че съм купила. Тази love-hate връзка продължава вече може би около два месеца, и дори и след като го изхабих целия, все още не съм наясно дали ще го купя пак.


Коректора е тип "писалка", аз отдавна исках да пробвам такъв тип коректор и заложих като за начало на евтин вариант - цената на Essence Stay Natural е 4 лева, което си е една много прилична цена и евтина алтернатива. 


Опаковката е пластмасова, има удобна четчица, с която да се нанася коректора. Четката е мекичка и нанасянето е лесно. За да изкарате коректора от флакона, трябва да завъртите края на опаковката и коректора се показва върху четката. Минус е, че понякога излиза малко повече количество от колкото е необходимо. Количеството на коректора е 1,5 мл. и свършва доста бързо, аз не използвам само и единствено него и изкара близо 2 месеца, но ако се използва редовно, мисля че няма да стигне за повече от месец. Срока на годност след отваряне е 6 месеца.


Цвета, който аз избрах е 04 Soft Honey, цвят, който на суотча на долната снимка изглежда доста тъмен за моята кожа, но нанесен и бленднат на лицето изглежда добре. 
Коректора има средно покритие, течна консистенция, която го прави лесен за нанасяне. Не изсушава кожата около очите и не се усеща, когато е нанесен. Трайността му не е много голяма, 3-4 часа и го няма, дори и след фиксиране с пудра. Имам чувството, че кожата ми го е изпила. Не се врязва в линийките около очите.


Използвах коректора предимно за тъмни кръгове, единственото нещо, което наистина искам да прикрия на лицето си. Справя се горе-долу добре. Ако кръговете под очите са много тъмни няма да може да ги прикрие достатъчно (каквито са моите в повечето случаи), но ако не са толкова силно изразени може да се постигне желания ефект. Има едно приятно озаряване на околоочната зона, въпреки, че коректора няма блестящи частички, така че се справя добре с уморения вид и недоспиването. 
Защо връзката ни е love-hate? Защото в дните, в които съм с мноогоо тъмни кръгове (не се дължи на здравословен проблем, просто такава е кожата ми и цял живот съм си била като панда) коректора не се справяше. Когато кръговете са по-светли пък се справяше идеално. Нямам угодия! :)  Е, на кратко това са ми впечатленията. Коректора добре би се справил и с други проблеми за прикриване, но аз го тествах основно за зоната под очите. Дали бих купила пак? Предполагам, че да, но определено не е най-добрия коректор, който съм използвала. 
Ако все пак търсите коректор на приемлива цена, нямате проблем с много тъмни кръгове под очите, който да освежава лицето, можете да заложите на Essence Stay Natural.  

Кой е любимия ви коректор в момента? Събирам мнения, тъй като съм в търсене на перфектния :)


Love you,

XOXO








You May Also Like

7 коментара

  1. Бих казала,че ни се различава мнението за коректора малко :D Аз си взех най-светлия възможен цвят и съм доволна,но ми се събира малко по линиите.Повече няма да каже,че и аз му подготвям ревю :D

    ОтговорИзтриване
  2. Е,нормално хах все пак всички сме различни :) ще чакам с интерес и твоето ревю.

    ОтговорИзтриване
  3. Е,нормално хах все пак всички сме различни :) ще чакам с интерес и твоето ревю. :*

    ОтговорИзтриване
  4. Камуфлажа на Катрис и розовия молив на Есенс - Say no to dark circles са любимите ми коректори за тъмните кръгове специално. Моливчето нямам идея дали го има в БГ, но камуфлажа със сигурност. Траен е, евтин, не изсушава кожата, не се врязва във фините линии и смятам, че е прекрасно попадение :)
    А иначе (понеже видях в ФБ една мацка да коментира за крем за очи, премахващ тъмните кръгове), наистина забелязах изсветляващ (траен) ефект от крема на Бенефит It's potent. Скъп е, но адски икономичен и аз, която имам сиво-лилави кръгове от години, наистина видях ефект при продължително използване :)
    ПС: Много ми харесват снимките напоследък със светлинките на заден фон :)

    ОтговорИзтриване
  5. Ooo Меринка, благодаря за коментара, радвам се, че снимките са ти харесали, скоро приключва синята серия, ще видя в какъв цвят ще са следващите :) Взех си коректора на Catrice скоро, справя се отлично и за сега той и Loreal True Match са ми фаворити. Но пусто любопитство, един не ми стига (мисля си за Mac като следващ вариант). Това моливче не съм го виждала, но използвам розов коректор от китайската палитра и се получава що-годе добър резултат. Чувала съм за крема на Бенефит, а девойката говореше за Kiehl's Midnight Recoovery Eyes, явно трябва да се насоча към някой от двата, тъй като околоочния Vichy Idealia не ми помогна изобщо :) По принцип това ми е как да кажа...фикс идея, та ще трябва да инвестирам в добър крем, а щом ти казваш че този на Бенефит има ефект, явно ще е той. Поне наистина са икономични :)

    ОтговорИзтриване

Zori D.. Предоставено от Blogger.

♥ Follow me on Instagram @beautybyzori ♥

♥ Follow me on Instagram @irisshadesbb ♥