15 Fashion Questions TAG

by - 19:28






Здравейте!

Отдавна не бях правила таг, а всъщност бях отбелязана в доста такива. За съжаление все не ми остава време за отговори, но наскоро Ocean of F&B (благодаря ти :*) ме отбеляза в този "моден" таг, който ми се стори доста забавен и интересен, та се захванах да направя поне него :) 


1. Какъв е любимия ти стил, който носиш?
Обичам да се обличам спрямо настроението и разбира се, спрямо времето навън. Обичам да ми е топло зимата, прохладно лятото и най-вече да ми е комфортно. Най-често залагам на спортно-елегантните дрехи.







*Снимките са взети от pinterest.com

2. Кой е модния ти пример за подражание?
Нямам пример за подражание, ако харесам някоя комбинация, се опитвам да я пресъздам по мой си начин :)

3. Какво носиш винаги?
Дамска чанта, задължително! Е, до магазина не ходя с нея, но сега като се замисля винаги съм с портмоне :)

4. Кои са любимите ти дънки?
Накъсани, скини, светли :) И понеже нямам само едни любими, другите отново са скини, но тъмен деним :)

5. А, любимите ти слънчеви очила?
Може би авиаторските.


6. Любими обувки?
Напоследък равни, но едва ли има жена, която не се прехласва по токчета, един от любимите ми чифтове е този на H&M : 


7. Кой ти повлия да пишеш за мода?
Всъщност аз не пиша за мода, но доста сериозно се вълнувам от тази тема. В началото мислех и за това до пиша, но липсата на време и ресурси в момента ме спира, за това и поддържам блога само с козметична тематика.

8. Любим магазин?
H&M, Zara, Reserved. Фен съм и на second hand магазините, защото винаги има страшни находки, а и даваме втори шанс на дрехите - в случая магазини Mania и Zig Zag много ми допадат, но само след ново зареждане :)

9. Любим моден youtube-р?
Mimi Ikon. 

10. Коя е любимата ти материя?
Деним, шифон, памук.

11. Любим модел?
Странно, но нямам любим, може би Миранда Кер, винаги ме впечатлява с оригинални идеи и стил.

12. Ако имаше $5000 да похарчих за какъвто и да било предмет, какъв щеше да е?
 Не бих изхарчила толкова пари за предмет, просто ми изглежда безумно, но такава е моята гледна точка. Предполагам за хубаво палто, остатъка бих го вложила в преживявания :)

13. Токчета или ниски обувки?
Ниски обувки. Но зависи от обстоятелствата :)

14. Каква чанта използваш в момента?
В момента използвам тази:


15. Модата в кръвта или дънките (дрехите) ти е?
Не съм роб на модата в никакъв случай, и въпреки че следя абсолютно всичко, което се случва с интерес, нося само това, което ми харесва и ме кара да се чувствам добре.

*Снимките са взети от pinterest.com

 Аз няма да тагвам отделни хора, нека всеки, който иска и му е интересно да се включи в ТАГ-а :) И не забравяйте, ако го направите, споделете в коментарите, ще ми е интересно да видя и вашите отговори.


Love you,

XOXO









You May Also Like

2 коментара

  1. Елвира Георгиева6 април 2015 г. в 9:14

    Ех, значи правилно съм те номинирала :D Беше ми много интересно да прочета отговорите ти :* :))

    ОтговорИзтриване
  2. Беше ми много приятно и забавно, особено докато си извадя снимки от Pinterest :)

    ОтговорИзтриване

Zori D.. Предоставено от Blogger.

♥ Follow me on Instagram @beautybyzori ♥

♥ Follow me on Instagram @irisshadesbb ♥