Balea Intensiv Lip Balm Review

by - 11:19



Здравейте!

Напоследък съм на вълна балсами за устни и днес ще ви покажа тоталния ми любимец от всички балсами, с които разполагам. Имам го от скоро, показах ви го в mini haul поста. Е, влюбих се веднага и няма как да не ви разкажа за Balea Intensiv Lip Balm.


Нямах нужда от нови балсами тъй като имам страшно много за изхабяване, но когато видях този, при това намален на 1,20лв. (*редовната цена е около 2,50 лв, ако не се лъжа) в ДМ, нямаше как да устоя. Основно ме привлече съдържанието на карите и арганово масло.
Балсама е под формата на стик в любимия ми лилав цвят, предназначен е за сухи устни, количеството е 4,8 гр. На опаковката има обозначен срок на годност ( в случая 12/16).

Съдържанието:



Балсама е сравнително твърд, но при допир с устните се разтопява и се разнася като масло. Не оставя никакъв цвят и бял филм. Има приятен сладникав аромат. Няма вкус :)



Омекотява устните много добре. За две седмици непрестанно използване много ми хареса и го използвам под червила или самостоятелно, когато излизам. Ако търсите евтин и хубав балсам за устни, то това е един от добрите варианти, който можете да намерите в ДМ. 



Кой е любимия ви балсам и от кой сте останали разочаровани... ?



Love you,


XOXO





You May Also Like

6 коментара

  1. В класацията ми с балсами за устни като най-добър определям Nuxe Reve de miel,но цената му е...ъх!Най-любимите ми балсамчета от по-бюджетните са тези на Himalaya,но това балсамче на Балеа още утре ще се купува хаха,иначе като най-разочароващ за мен балсам най-вероятно ще сложа под общ знаменател всички балсамчета на Балеа от тези ''измислени'' лимитки със суупер сладурски опаковки,които още от щанда сякаш ти казват да ги купиш-всички балсами от лимитираните им серии,които съм пробвала-на всеки един бяха забравили да ''сложат'' хидратиращите качества...след има няма 1 час трябва да подновявам балсамчето---супер пост <3

    ОтговорИзтриване
  2. За балсама на Nuxe толкова много слушам, май е време и аз да го пробвам това чудо :) Балсамите на Хималая и аз много ги харесвам и също са ми любими, а лимитките на Балеа не съм пробвала, всъщност това е първия на марката, който използвам. Ако е намален още го пробвай, но щом не ти харесват другите не знам дали и този ще ти хареса, Добре хидратира, близък ми е по действие до този на Хималая (обикновенния) и е някак си малко по-маслен. Ако го пробваш сподели мнение :)

    ОтговорИзтриване
  3. Изпробван е вече хаха-напълно споделям мнението ти за него,леко ''мазничък'' е и първоначално цвета на стика ме стресира,но се оказа,че не оставя следи-наистина ми хареса като хидратация за през деня.Ами не,всъщност Балеа имат хубави попадения от постоянния си асортимент ама с тези балсами от лимитираните серии са се изложили просто...Благодаря ти за прекрасното ревю,дойде точно навреме,когато имах нужда от балсамче за през деня...а иначе този на Nuxe-страхотен е и е спасявал устните ми безброй много пъти,но както казах-цената му не е много достъпна и изчаках повод,за да си го взема иначе е икономичен и си заслужава напълно всяка стотинка :)

    ОтговорИзтриване
  4. И аз го имах този балсам и не съм впечатлена,но пък моите устни са изключително сухи целогодишно и рядко съм доволна от някой балсам :( Засега меден вазелин от аптеката ми се отразява най-добре :)) preslavasbeautydiary.blogspot.com

    ОтговорИзтриване
  5. Цвета и мен ме стресира доста в началото :) Радвам се, че съм ти била полезна и все пак балсамчето ти е допаднало. А за Nuxe мисля, че си заслужава и е добра инвестиция, мисля скоро да го пробвам.

    ОтговорИзтриване
  6. Да, за много сухи устни няма как да направи чудеса наистина, но идеята за меден вазелин звучи доста добре :)

    ОтговорИзтриване

Zori D.. Предоставено от Blogger.

♥ Follow me on Instagram @beautybyzori ♥

♥ Follow me on Instagram @irisshadesbb ♥