H&M Colour Essence Eye Cream Review & Swatch

by - 20:16



Здравейте, прекрасни!

Днешното ревю е посветено на кремообразните сенки за очи H&M Colour Essence Eye Cream, които преди време купих намалени от H&M и останах доста доволна и впечатлена от качеството им.


H&M Colour Essence Eye Cream са кремообразни сенки, които имат много готина текстура, с която се работи много лесно, позволяват наслояване, преливат се страшно лесно, много добре пигментирани са и съответно цветовете се проявяват с едно движение.
Сенките идват в стъклено бурканче с капачка на винт и доста изчистен дизайн, който много ми допада.
Редовната им цена ме спираше до сега (около 13 лв), но като видях, че са намалени на 3 лева не се сдържах, особено за кораловия цвят, който исках от дълго време.


Цветовете, които взех са Heat of the moment и Dauphine Truffle.


Dauphine Truffle е кафяв тоуп цвят, тоест има лек сивкав оттенък. Сянката е бих казала със сатенен финиш, има много фини блестящи частички в нея.
Същото се отнася и за Heat of the moment - жесток оранжев (коралов) цвят, който също има много фини частички и е малко по-бляскав от кафявия.

Както казах сенките са много добри като качество, цветовете са интензивни и могат да се използват и като основа под прахообразни сенки. Не съм забелязала да се събират в сгъвките на клепача ми през деня и стоят на мястото си докато не ги сваля. 

Много ми харесаха и сега обмислям дали да не се снабдя с още няколко цвята, защото макар и рядко да посягам към тях знам, че грима ми ще издържи цял ден без да се притеснявам, а и когато бързам са много добро решение.




You May Also Like

0 коментара

Zori D.. Предоставено от Blogger.

♥ Follow me on Instagram @beautybyzori ♥

♥ Follow me on Instagram @irisshadesbb ♥