Empties #11

by - 11:51


Здравейте, прекрасни!
Нова доза празни опаковки се задава. Определено мога да кажа, че тези постове са ми много приятни за писане, а и за четене. Много от продуктите вече сте виждали, за други не съм писала, просто съм пропуснала да направя ревю, но по-долу можете да видите дали даден продукт ми е харесал и бих купила отново.


Essence Keep It Perfect Make-up Fixing Spray и Essence Instant Matt Make-uр Setting Spray много ми харесаха, виждали сте ги вече в няколко публикации. Успяваха добре да задържат грима ми, не са нещо много, много необходимо, но бих си ги купила отново. Цената им е достъпна, не са особено икономични, лошо е, че Keep It Perfect не се намира на нашия пазар, а ми харесва повече от Instant Matt.

Essence Brush Cleansing Spray ми хареса, но не бих купила отново. Както спрея Keep It Perfect и този спрей за почистване на четки не се намира на нашия пазар. Почиства добре четките, но не достатъчно.

С ФДТ-ена Bourjois Healthy Mix Foundation имах странна връзка - ту ми харесваше, ту не и всичко това отдавам не на самия продукт, а на капризите на кожата ми. Имаше много приятен финиш, кожата ми изглеждаще свежа, имаше добро покритие, но не е от най-издържливите ФДТ-ени, които съм използвала. Дали бих купила отново? По-скоро да, но бих си помислила все пак няколко пъти преди това.


Balea шийт маска за лице с въглен - вече споменах в поста с продуктите, които не харесвам, че тази маска не прави нищо за кожата ми, така че не бих я купила отново.

Acaci шийт маска за лице с алое - не бих купила отново, защото маската беше почти суха и оставяше лепкав филм върху лицето ми след сваляне. Не знам дали проблема е само в моята маска - дали е била стара, изсъхнала, неправилно съхранявана, но по-суха шийт маска не бях използвала.

MustaeV Cooling Anger Mask* е част от продуктите, които получих по време на изложението на корейски продукти, за което ви споменах в Инстаграм. Много готина маска, много добре напоена, оставя кожата освежена. Има леко лепкаво усещане след сваляне. Надявам се скоро маските да излязат на нашия пазар, за да се сдобия с още.

Различни маски от 7th Heaven* - показах ви ги в отделен пост. Доволна съм от повечето маски, които съм използвала, но определено бих продължила да си купувам затоплящата се маска с шоколад.

PureDerm Deep Purifying Black O2 Bubble Mask - много ги харесах, зелената леко ми изсушава кожата, така че бих купила отново от розовата. Усещам как почистват кожата ми и е много забавно да се използват. 

Today маска с морска сол - за съжаление тази марка я няма на нашия пазар и това е голяма загуба. Тази маска ми излезе под лев, стига за много пъти, тъй като всъщност са две сашета. За мен това е най-добре почистващата маска за лице, която съм използвала и се надявам отново да се добера до нея.

Vichy Slow Age серум - имах два тестера от този серум, които ми стигнаха за няколко дни. Прекалено ми е "силиконесто" усещането от този серум, така че май бих пропуснала да си го купя. Има много приятен аромат, който има, но като усещане върху кожата не е моя продукт.

Bruno Banani Woman's Best EDT имах възможност да тествам няколко пъти и много ми хареса. Аромата е плодов, с подчертано силно усещане на праскова. Сладникав, но не прекалено. Мисля, че това е един от ароматите, които са най-близко до мен, така че бих купила в пълноразмерен вариант.


Dove Purely Pampering Shower Gel с аромат на шам-фъстък и магнолия - най-любимия ми душ гел за всички времена, обожавам аромата на опушен шам-фъстък, много харесвам и кремообразната му консистенция. Оставя кожата ароматизирана и мека. Купих го отново за не знам кой път.

Weleda Citrus Shower Gel също ми допадна, но не достатъчно за да купя отново. Аромата не е моя, като цяло не си падам по цитрусови аромати за душ гелове. Като ефект обаче действа омекотяващо на кожата.

Rituals Hammam Delight Shower Foam - и тук аромата някак си не ми допадна, така че не бих купила отново. Иначе като продукт е супер, вече съм ви говорила за пяните на Rituals и все още не съм намерила заместител, въпреки че пяните на Nivea доста се доближават до тези.

Fa Honey Creme Shower Cream* е следващия душ гел след този на Dove, който бих купувала отново и отново заради аромата - ирис и мед, направо полудявам от този аромат, който между другото много ми напомня на парфюм, но не мога да се сетя кой. 

Elancyl Gel Douche Tonifiant* присъства доста често в банята, на всички у дома много им харесва. Действа освежаващо, особено сутрин.


Nivea Hairmilk Care Shampoo* ми допадна как подейства на косата ми, така че бих си го купила. Хареса ми, че не утежнява косата, прави я лека за разресване и някак пригладена.

Rene Furter Lumicia Shampoo* е шампоан за блясък с оцет. Придаваше блясък наистина, но правеше косата ми хвърчаща. 

BiGood Haircare Cream отново е от тези продукти, които ги няма на нашия пазар, но харесах много въпреки кофти аромата, който имаше. Обаче пък правеше косата ми много мека и я заздрави. Искам го отново този крем...


Nivea Double Effect Make Up Remover* ми хареса, но не чак толкова, че да го купя. Оставаше мазно усещане в очите ми, така че не, мерси...

Garnier Skin Active Micellar Water Mini взех във Виена, защото ми трябваше малко количество от любимата ми мицеларна вода. Радвам се, че вече ги има тези малки разфасовки и по нашите магазини.

Balea Washpeeling изхвърлям пълен до половина, защото така и не можах да го изхабя. Не мога да кажа, че е нещо уникално, добре почистваше кожата ми, не я дразнеше и изсушаваше, но май не бих си го купила отново.



Ziaja маска за лице с какаово масло - хареса ми и бих купила отново. Аромата е същия като на маската за коса, която много харесвам. Оставя кожата мека и освежена, въпреки че е малко по-тежка като усещане.

Alverde олио за нокти - и него изхвърлям до половината, защото срока на годност отдавна му изтече, а аз все забравях да го използвам. Не е лош продукт, но пък не прави чудеса ако сте с много суха кожа на ръцете и около ноктите.

Pirin Dream околоочен крем - харесвам този крем много, даже след като изхабих първата опаковка си купих и втора, но кожата ми свикна с него и спрях да виждам ефекта му. Бих купила отново по-натам във времето.

L'Oreal Nutri Gold Extraordinary Oil - много, ама много харесах това олио. Попиваше бързо, харесвах аромата му, и някак си се сработи идеално с кожата ми. Бих купила отново.

Това бяха всички продукти, които изхабих последните месеци. Надявам се да съм ви била полезна, макар и със съвсем кратките си впечатления от продуктите.







*Продуктите, отбелязани със * са ми предоставени от ПР.

You May Also Like

0 коментара

Zori D.. Предоставено от Blogger.

♥ Follow me on Instagram @beautybyzori ♥

♥ Follow me on Instagram @irisshadesbb ♥