September Favorites 2017

by - 13:18


Здравейте, красавици!

Още един месец от календара почти измина и все повече се насочваме към коледните лампички, топлите пуловери и домашния уют. През септември пробвах доста нови неща и избора ми беше доста труден, но успях да отсея няколко продукта, които ми направиха добро впечатление и бих определила като любимци.


Грижа за кожата:

PhytoEssence Overnight Treatment Oil* е попадение от първия опит, ако си падате по такъв тип продукти. Лично аз страшно много харесвам олиата за лице, защото като текстура и действие дават на кожата ми точно това, от което има нужда. Специално това олио е по-гъсто от обичайното и го използвам само вечер. Има приятен билков аромат и подхранва кожата ми - забелязвам резултат от използването му, но скоро ще има подробно ревю, в което ще ви споделя повече.

La Roche Posay Effaclar A.I. всъщност май е единствения продукт, който използвам отдавна и това е втората опаковка, която си купувам. Оръжие срещу гадните пъпки както обичам да му казвам. Преборва се добре с пъпките, не ми дразни кожата и е доста по-добър от продукта на Uriage, който съм ви показвала вече в блога.

PureDerm Deep Purifying Bubble Mask купих веднага щом ги видях, че са налични и на нашия пазар. Изпробвах и двата вида, които се предлагат като розовия вариант ми хареса повече, защото от тази с въглена кожата ми леко се пресуши. Усещането от действието на маската е много странно, защото когато започнат да се оформят балончетата се усеща как почистват порите. Минус е малко по-трудното "разпъване" на маската, но като цяло за цената си и новото усещане са ок.


Коса:

Schwarzkopf Got 2 Be Fresh it Up Dry Shampoo* използвах доста често през изминалия месец. Този сух шампоан има страхотен аромат, нещо тропическо, който се задържа цял ден върху косата ми. Придава лек обем, не ми оставяше бели следи по косата, но при брнетките не знам как ще е.


Под душа:

Dove Shower Gel Pistachio Cream and Magnolia е най-най-най любимия ми душ гел ever. Обожавам аромата на опушен шам фъстък, както и кремообразната му текстура, която оставя кожата мекичка след душ.


Грим:

Essence Make Me Brow е в полезрението ми от дълго време. Взех си цвета за блондинки, който ми идва една идея по-светъл, но другия цвят щеше да е прекалено тъмен за мен. Много ми харесва като продукт за спешни случаи, когато бързам и нямам време да оформям веждите си. С този гел успявам да придам форма и едновременно с това да запълня дупчиците по веждите си.


Catrice Art Couleurs Eyeshadow 070 Ashton Copper е ново попълнение в колекцията и е една от новите единични сенки на Catrice. При суотч в магазина се влюбих в този цвят и не спирам да го нося, всички медни нюанси са ми толкова есенни. Сянката не се разпрашва и е много пигментирана.

Wet n Wild Megaglo Highlighting Powder вече сте виждали в ревю тук в блога. Харесах този хайлайтър заради пигментираността му, цвета и начина, по който седи на кожата ми. Много е траен и не избледнява, седи там където му е мястото докато не го сваля.


Лак за нокти:

Golden Rose Ice Chic Nail Color 43 е откритието ми сред лаковете за този сезон. Отдавна исках такъв тъмно-червен цвят, а този лак е супер покривен и издържлив.

Толкова за този месец, ако искате ревю на някой продукт от показаните можете да ми споделите в коментарите.








*Продуктите, отбелязани със звездичка, са ми предоставени за тест. Мнението ми е базирано на личния ми опит с продуктите.

You May Also Like

0 коментара

Zori D.. Предоставено от Blogger.

♥ Follow me on Instagram @beautybyzori ♥

♥ Follow me on Instagram @irisshadesbb ♥