Продуктите, които не харесвам

by - 18:29


Здравейте, красавици!

Най-накрая дойде време и този дълго готвен пост да види бял свят. Честно - постовете за продукти, които не ми харесват, особено такива сборни, са ми доста трудни за писане и ми отнемат доста време. Всички сме на ясно че няма как всички продукти на света да ми харесват, за това и днес обобщавам мнението си за доста козметични нещица, които не ми допаднаха по една или друга причина през изминалата година. 


 Bilou Happy Spring Body Schaum взех с голям ентусиазъм докато бях във Виена. Даже мисля, че споделих и в Инстаграм първоначалните си добри впечатления. Но се оказа, че тези пяни за тяло не правят нищо друго освен да ароматизират кожата. Да, продукта е иновативен, тези пяни се появиха доста преди тези на Balea например, но не правят абсолютно нищо за кожата. Ароматите са готини - на бонбонки, шоколади, близалки и тн., но някак си това не ми е достатъчно, особено за цената на която се предлагат.


Avon Skin So Soft Endless Touch Dry Oil Spray се опитах да харесам, но така и не успях. Отиде при приятелка. Това сухо олио имаше доста приятен аромат, но както и с пяната на Bilou не усетих да прави нещо за кожата ми. 


Lierac Body-Slim Minceur Globale* - тук мнението ми е малко особено. В интерес на истината продукта е добър, но аз съм прекалено мързелива, за да го използвам редовно, а и освен това съм доста скептично настроена към всички подобни продукти, които борят целулита. Всички сме на ясно, че за да има ефект един подобен лосион, трябва да се полагат и други грижи - правилно хранене, тренировки, течности и тн. За това и този продукт не се появи с ревю в блога - няма как да кажа дали действа или не без да правя и останалите неща, с които да боря целулита. Но като временен ефект усетих моментално заглаждане на кожата в зоните с целулит. 


Veet Wax Strips Natural Inspirations за мен са най-гадния възможен вариант да премахвам косъмчетата по ръцете и краката. Тези ленти оставяха толкова много лепкави остатъци след себе си и честно казано не мога да си представя колко пъти трябва да мина с лентите ръцете си например за да отстранят всички косъмчета. 


Alverde Q10 Cleansing Oil мисля, че също вече съм ви показвала в блога. Голяма грешка е този продукт, който не успява да свали дори и ФДТ-ена ми. Никакво разпенване, трудно се използва заради течната си консистенция и не прави абсолютно нищо.


Balea Micellar Water е голямо разочарование, защото ужасно щипеше очите и кожата ми, трудно сваляше грима ми и като цяло не ми допадна. 


Clinique Pep-Start SPF 20 Hydratant Express - има ревю, което не е много ласкателно. Не усетих кой знае каква хидратация от този крем, който освен това е доста тежък и плътен. Плюс е, че има фактор, но определено или е за много ама много суха кожа, или само за употреба през зимата.


Alverde Day Cream Wild Rose е поредния крем за лице, който използвах два пъти и се отказах. Аромата му ми действа не добре, направо си е ужасен. Освен това попива трудно, усещам го тежък на кожата си и прави кир ефект, така че ми беше невъзможно да го използвам като основа под грима. Замина почти пълен в кофата. Жалко.


Galenic Aqua Infini Hydratation Lotion* за мое голямо учудване също попада в този пост. По принцип харесвам продуктите на марката, но този лосион за съжаление не подейства добре на кожата ми, запуши пори и стана една... Реших да използвам само този лосион за известно време за да видя дали наистина той ми влияе зле и се оказа, че причината е в него. Иначе има страхотен аромат и като консистенция е ок, но предполагам, че има съставка, която не ми понесе.


 Balea Sheet Mask е маска, която много хора едва ли не обявиха за велика. Е, за мен не направи нищо, не усетих и да почиства, вероятно при хора с по-изявени проблеми помага, но аз не видях нищо кой знае какво в нея.


Klorane Blond Highlights Shampoo* вероятно е добър шампоан за блондинки, които са в златистата гама, но на моя пепеляв цвят единствено успя да потъмни кичурите ми. Придава блясък на косата, но не усетих някаква особена грижа за изсветлената ми коса.


Balea Winter Shampoo е голямо разочарование. Пресуши косата ми, нямаше никакъв ефект при мен и не бих посегнала повече към него. 


Garnier Grow Strong Shampoo* - доведе до пърхут, който трудно преборих. Не си падам по шампоаните на Garnier, защото не се разбират със скалпа ми, а в последствие установихме, че не само на мен ми действа така у дома.


 Bilka Tonic Against Hairloss - никакъв ефект от този тоник. Имам чувството,че ми пресушаваше скалпа и се отказах бързо от идеята да го използвам.



 John Freida Frizz Ease Cream-Gel Care - никакъв ефект от този продукт. Колкото и да се опитвам да извлека някакви ползи за косата си от него, хич не се получава. Установих все пак, че ако използвам мнооогоо голямо количество от тази крем-грижа върху косата си има лек ефект, но това го прави страшно неикономичен, което пък на мен не ми харесва!


Lavera Natural Concealer* не бих казала, че е лош продукт, просто не е достатъчно покривен за мен, много трудно се задържа на едно място и цвета ми е тъмен. Някак си не успява да застане там където съм го нанесла, за това и спрях да си правя опити да го използвам.

Essence Colour Correcting Concealer е най-лекия и непокривен коректор, на който съм попадала скоро. Никакъв ефект от него, не се разбира изобщо с други продукти.

Max Factor CC Colour Concealer* имам от дълго време, но не му обръщах достатъчно внимание. Когато реших все пак да го използвам установих, че много се "мести" по кожата ми и не иска да стои на мястото си.


Maybelline Master Contour Stick харесах в началото, когато го купих, но в последствие след като си поиграх с него установих, че контуриращия цвят много ми сивее и прави кожата ми да изглежда мръсна. Светлия цвят пък изобщо не използвам, стои ми някак сухо на кожата.


 S.he Stylezone Glitter Eyeliner* е може би най-ужасната очна линия, която съм използвала някога. Идеята е готина, изпълнението нулево. Туша прозира страшно много когато когато го нанеса на окото, глитърите, които трябва да има едва едва се забелязват. Много е течна и се врязва в линиите на клепача.


H&M Gossamer Lip Stain харесах в първия миг, докато не усетих вкуса на този стейн и не видях зъбите си в ярко розов цвят. Кофти формула, иначе ако не се разтичаше толкова щеше да е в любимците ми заради цвета, а и заради това, че наистина си е стейн и има отлична трайност.


Rimmel Scandal Eyes Reloaded Mascara* пък се оказа много кофти попадение от към спирали. Много течна като формула, не можа да се сгъсти и поизсъхне с времето. Размазва се страшно много, не прави нищо за миглите, освен да ги потъмнява. 


Essence Color&Care Nail Polish исках много да заобичам, ама не стана. Прозира ми дори на 3 слоя, което не ми се е случвало скоро, съхне много бавно. Освен това беше страшно нетраен на моите нокти, дори с топ лак.


 Essence Nail Polish Remover - най-ужасно миришещия лакочистител на света. Беше кошмар за главата ми и носа ми да го използвам, съответно замина в кофата. Освен това свалянето на лак с него беше голяма каша, особено червените цветове.


FAKE Anastasia Beverly Hills Tamarina Palette
И да си дойда на думата - НЕ НА ФЕЙК ГРИМА И ПРОДУКТИТЕ. Успях да се подлъжа и аз преди време, но поне знам каква загуба на пари и ядове е купуването на фалшив грим. Първо - качеството е нула, никаква пигментираност, сбъркани имена, абе въобще фалшиво от всякъде. Освен това не знам какво са наблъскали в тази палитра от към химии и само като видях как се ронят тези сенки се отказах да ги доближа до клепачите си.  Пълен боклук. 
За това препоръчвам ви ако не можете да си позволите оригинални продукти за грим, които се продават само в оторизирани магазини - купувайте си дрогерийни продукти, поне там качеството и съставите се следят и няма да се чудите какво си слагате по лицето, а и няма да сте разочаровани от продукта, който получавате, защото сами го виждате и си го избирате.
А фалшивите продукти лесно ще разпознаете по цената - бъдете реалисти, няма как палитра, която струва 100 лева да ви бъде предложена за 20. Фейсбук се наводни със страници, които ще ви предлагат изгодни и примамни предложения, някои вече предлагат фалшиви продукти дори на реалните пазарни цени на оригиналите. Четете и бъдете осведомени, защото можете да си навлечете големи здравословни проблеми с кофти фалшиви гримове, четки, бяла козметика и тн.








*Продуктите отбелязани със звездичка са ми предоставени от ПР-и за тест и споделяне на мнение.

You May Also Like

0 коментара

Zori D.. Предоставено от Blogger.

♥ Follow me on Instagram @beautybyzori ♥

♥ Follow me on Instagram @irisshadesbb ♥