Elancyl Toning Shower Gel Review

by - 18:19


Една легенда се завърна! Започвам тази публикация с голямо удоволствие, защото след голямо отсъствие един от любимите ми душ гелове, а и не само на мен отново е на пазара. Запознах се с Elancyl преди доста години, когато приятелка ми даде да пробвам душ гела и един продукт за борба с целулита и тогава се влюбих. В последствие душ гела изчезна от пазара. На скоро бях на представянето на новите антицелулитни продукти на Elancyl и останах много приятно изненадана с повторната поява на Elancyl Toning Shower Gel, който вече си има нов външен вид.


Elancyl Toning Shower Gel е тонизиращ душ гел с екстракт от бръшлян, който има защитни свойства за кожата. Идва в пластмасова тубичка с количество от 200 мл. Опаковката е много свежа (падам си по всичко зелено по принцип). Дерматологично тестван е, без сапун и е подходящ и за чувствителна кожа.

Съдържанието:


Консистенцията на душ гела е сравнително течна и прозрачна. Аромата е отново доста свеж, не е сладникав и бих го определила като унисекс, така че и мъжката половинка може да се радва. 
Това, което най-много харесвам на този душ гел е, че още при нанасянето  се усеща омекотяващ ефект. Има едно леко мазнещо чувство при нанасяне, което много ми допада. Аромата остава на кожата за известно време. Фаворит ми е за сутрешно събуждане, действа ми тонизиращо.


Мнението ми за Elancyl Toning Shower Gel е изцяло положително. Използвам го с голямо удоволствие последния месец и със сигурност пак бих се сдобила с него. Комфортна текстура и освежаващ аромат - какво повече да искам от един душ гел :)













*Продукта ми е предоставен от представител на марката. Мнението си е изцяло мое, иградено на базата на личния ми опит с продукта.

You May Also Like

0 коментара

Zori D.. Предоставено от Blogger.

♥ Follow me on Instagram @beautybyzori ♥

♥ Follow me on Instagram @irisshadesbb ♥