Lavera Trend Sensitiv Glossy Lips & Natural Concealer Review

by - 15:46


Здравейте, здравейте!

Понеделнишки хич не го раздавам безделнишки, по-скоро съм зарината с работа, но успях да си открадна час-два и да попиша в блога. Започвам седмицата с ревю, което всъщност пиша с голямо удоволствие и причини за това са - първо, пиша за марка, която е нова за мен; и второ - доволна съм от продуктите и се радвам, че започвам седмицата с добро чувство и настроение.
След това леко отклонение - днес ще споделям впечатления от два продукта на Lavera - глоса за устни Glossy Lips и коректора Natural Concealer.

Ще започна с продукта, който ми направи по-силно впечатление и дори беше сред любимците ми за миналия месец - глоса Lavera Trend Sensitiv Glossy Lips. Опаковката е стандартна, пластмасова тубичка с апликатор на капачката. Количеството на глоса е 6,5 мл. 


В състава на глоса присъства органично масло от цветчета - много интересно, предполагам това допринася за чудесната му текстура.


Четката е така да се каже стандартна, леко удължена, мекичка, за мен достатъчно прецизна за да не излизам от контура на устните си. Както споменах по-горе едно от нещата, които ми направиха най-силно впечатление беше текстурата - мека и лека,няма лепнещо усещане след нанасяне, а по-скоро осезаема хидратация на устните. Цвета, който аз имам е 12 Hazel Nude (изписан на дъното на тубичката) - кафеникав нюд. Цвета е много деликатен, нанесен на устните се забелязва, но не е натрапчив, а блясъка е задоволителен, не е нещо прекалено "стъклено". Трайността на глоса е 1-2 часа ако не се храните и не пиете нищо през това време. Глоса има лек, едва доловим аромат на нещо сладко.
С ръка на сърце мога да кажа, че това е най-добрия глос, който съм използвала до сега, усещането когато го нося е доста по-различно от всички други продукти от сорта, които са ми минали през ръцете, така че препоръчвам горещо да пробвате, ако сте в търсене на гланц за устни.


Коректора Lavera Natural Trend Sensitiv Concealer също е добър избор за коректор, но в случая цвета 03 Beige не ми пасна - една идея по-тъмен е от колкото ми се искаше. Идва в стандартна опаковка, с вграден в капачката апликатор. Количеството му е 6,5 мл.


Коректора според описанието е подходящ за орикриване на тъмни кръгове под очите и зачервявания.
Като текстура коректора не е гъст, средно течен, цвета е средно покривен и за много силно изразени кръгове като моите трудно би се справил, но пък за зачервявания и малки несъвършенства върши отлична работа.
Трябва да се работи сравнително бързо с него, защото засъхва за секунди. Има лек аромат.


Цвета не е подходящ за прикриване на тъмните ми кръгове, по-скоро бих го използвала за контуриране и лятото, когато придобия тен.

На долната снимка :

Lavera Trend Sensitiv Natural Concealer 03 Beige и Lavera Trend Sensitiv Glossy Lips 12 Hazel Nude


На кратко за марката Lavera - козметиката на Lavera е натурална и съответно е сертифицирана за това - сертификати за органични продукти, сертификат NaTrue, веган сертификат. В продуктите им няма изкуствени аромати, оцветители, консерванти, PEG, фталати и др. Няма и парабени, силикони, парафини, алуминиеви соли...Козметиката Lavera е дерматологично тествана. Продуктите, които марката Lavera предлага са в доста широк спектър - декоративна козметика, грижа за лицето, тялото, косата, дори и пасти за зъби. Повече за марката можете да видите в сайта и Facebook страницата на марката.


Моята първа среща с Lavera приключи с усмивка на лицето ми, защото успях да усетя качеството, за което толкова много блогърки са говорили и в случая всеки позитивен коментар е бил обоснован.












*Продуктите ми бяха предоставени за тест от представител на марката. Мнението ми по никакъв начин не е повлияно и е на базата на личната ми употреба на двата продукта.

You May Also Like

0 коментара

Zori D.. Предоставено от Blogger.

♥ Follow me on Instagram @beautybyzori ♥

♥ Follow me on Instagram @irisshadesbb ♥