Bilka Hyaluron+ Micellar Water 3 in 1 Review

by - 21:40


Поредния опит да кривна от пътя с друга мицеларна вода, в случая Bilka Hyaluron+ Micellar Water 3 in 1 беше отново неуспешен. Явно толкова съм харесала водата на Garnier, че на всяка друга намирам кусури. Попаднах на водата на Bilka случайно, понеже в аптеката, от която пазарувам нямаше любимата ми, за това и дадох шанс на тази.


Bilka Hyaluron+ Micellar Water 3 in 1 е мицеларна вода, която има почистващо действие, обогатена е с водоразтворимо масло от гроздови семки, глицерин, хилуронова киселина и тн. Основно знаете каква е функцията на мицеларната вода - да почиства лицето от грим и замърсявания. 
Bilka Hyaluron+ Micellar Water 3 in 1 идва в пластмасова опаковка с количество 200 мл. Цената й беше 5,99 лв. и може да се намери в аптечната мрежа, ДМ, Лили.

Съдържанието:


Тубичката е снабдена с удобен дозатор, така че няма как да прекалите с количеството.


До тук добре - българска марка, мицеларна вода - чудо... Но хич не се сработи с кожата ми за съжаление. Според описанието водата няма аромат, аз обаче усещам такъв, на нещо сладникаво. Второто нещо, с което не съм съгласна спрямо описанието е, че не дразни  - при мен всеки път има парене и щипане на очите, така че не съм сигурна до колко тази вода може да бъде описана като деликатна, освен това усещам пресушаване в ъглите на очите след употребата й. Не е икономична и ми трябват поне 5 тампона за да си сваля грима от лицето.
Явно съм станала прекалено изискваща към подобен тип продукти, но пък съм на ясно какво не искам да усещам на лицето си при премахване на грима с мицеларна вода. Bilka не ми се вписва в представата за деликатен продукт за почистване на грим, така че поредно разочарование...

Следваща цел - трифазната, почистваща, мицеларна вода на Garnier, дано там резултатите да са по-добри :)





You May Also Like

0 коментара

Zori D.. Предоставено от Blogger.

♥ Follow me on Instagram @beautybyzori ♥

♥ Follow me on Instagram @irisshadesbb ♥