April Favorites 2016

by - 12:57


Здравейте, красавициии!

Отново дойде времето да ви покажа кои бяха любимите ми продукти за изминалия месец. Избора ми този път беше труден, но успях да се огранича до нещата, които наистина ми направиха впечатление и използвах с удоволствие.


Започвам с няколко продукта за лице, коса и не само...

През изминалия месец се сдобих с нещо ново на нашия пазар, а именно Garnier Biphase Micellar Cleansing Water in oil. Веднага щом видях тази нова мицеларна вода знаех, че трябва да пробвам. Сравнена с другата мицеларна вода на Garnier, която ми е фаворит, тази се справя доста по-бързо с околоочния грим, особено с водоустойчив такъв. От друга страна малко странната й консистенция ме хвърли в първоначален шок. Скоро ще има подробно ревю за продукта, но определено ми хареса.

Бочко Шампоан за коса и тяло с лавандула се яви нещо като пореден спасителен пояс за косата ми. Свърши мега бързо, тък като се разпенва доста трудно, но действаше щадящо на скалпа и косата ми. Намерих му още едно приложение - за пране на четките ми за грим, където също се справи отлично. Няма кой знае какъв ефект за косата, не е нещо уау, но пък успокоява скалпа.

Nivea Deodorant Fresh Natural е дезодоранта, на който залагам от половин година насам. Харесвам аромата на тези дезодоранти, зеления ми допада повече. Не спира изпотяването, но поне спира неприятната миризма. Няма алуминиеви соли в състава. И със сигурност не бих се отказала от него.


A-Derma Fluid Very Hight Protection 50+ е в тестов формат, но ми беше достатъчно едно нанасяне за да се убедя в лекотата му и да се превърне в любимец за цялото лято. Попива бързо в кожата, не оставя мазен и бял филм, идеален е и за основа под грима. 

Маската Alverde Face Mask Wildrose & Shaeabutter първоначално не ми хареса (при нанасянето), но след като видях колко приятно омекоти кожата на лицето ми бързо си смених мнението. Достъпна като цена, количеството ми стига поне за 4 нанасяния, единствен минус за мен е аромата, който не ми е от любимите. Странно, с крема от серията хич не си паснахме, но пък маската много ми хареса като ефект.


Rimmel Stay Matte Foundation е участник в Project Pan и бързам да го изхабя, но този ФДТ няма край, хора. Миналия месец го използвах почти всеки ден и най-много в него харесвам покривността му. Освен това матира кожата, но трябва да внимавате с нанасянето, защото ако прекалите се получава нещо от сорта на "cakey look". Бих го използвала отново и отново, но за лятото ми идва малко тежък. Дано успея да го изхабя до края на май, защото иначе ще влезе отново в действие през есента.

S.he Stylezone Dip Eyeliner Waterproof много ми хареса с това, че не се притеснявам дали съм размазала очната си линия през дена. Цвета е наситено черен, четката е удобна за работа. 

S.he Stylezone Eyeshadow Base грабнах на намаление по време на Beauty Academy дните в ДМ. Имах нужда от нова база за сенки, която да е в течен формат, защото стика, който използвах нямаше изхабяване. Тази база има лек цвят, нанася се лесно на клепача и задържа сенките ми на място цял ден, без да се събират в сгъвката на окото и без да избледняват. Определено добро бюджетно попадение.

За Maybelline Push Up Drama Mascara ще четете подробно скоро, готвя й едно сравнение с друга спирала на марката. Тази ми хареса като четка и като ефект, туша е наситено черен. Спиралата леко ми сплъстява миглите, но пък за сметка на това им придава дължина и ги извива.

Това бяха любимите ми продукти за април, има и още неща, които исках да ви покажа, но ще ги оставя за следващия месец. Ако сте пробвали нещо от любимите ми продукти, ще се радвам да чуя и вашето мнение :)



You May Also Like

0 коментара

Zori D.. Предоставено от Blogger.

♥ Follow me on Instagram @beautybyzori ♥

♥ Follow me on Instagram @irisshadesbb ♥