Empties #7

by - 19:07

Здравейте, красавици!

Отново дойде ред да се поровим из козметичното ми кошче. Установих, че съм забравила доста продукти да добавя, но явно тях ще ги видите в следващата публикация след месец-два. Успях да изхабя доста неща миналите месеци и съм доволна, защото два от продуктите от Project Pan за 2016-та вече свършиха.


Някои от продуктите вече сте виждали тук с по-подробни ревюта, някои все още са на режим изчакване, или изобщо няма да се повявят...времето ще покаже.


Syoss Renew 7 Complete Repair Shampoo ми беше любим в началото - много добре си взаимодействаше с маската и олиото от серията и правеше косата ми мека и здрава. С времето това се промени, косата ми привикна към шампоана и започна да ми се появява пърхут. Опита ми с шампоаните Syoss е доказал, че този ефект винаги се проявява при мен след малко повече от месец употреба. Скоро ще ви разкажа по-подробно, но не бих купила шампоана, особено в такава голяма разфасовка, ако е с по-малко количество бих се замислила.

Klorane Lotion Florale е стар герой на нов глас. Ей, този лосион ме спасява в кризисни ситуации, мини формата е страшно удобен за спешни случаи и носене в чантата. Много добре сваля очен грим и се разбира чудесно с кожата ми. Бих го купила отново, и отново...

Rituals Cosmetics Magic Touch е любим, както и пяната Rituals Cosmetics Zensation Foaming Shower Gel. Бяха част от Sakura сета и сършиха след няколко месеца употреба. Крема за тяло е разкошотия, пяната също, съответно си купих още един комплект, защото не искам да се разделям с тях. Предлагат страхотен, сладникав аромат и добра хидратация.


L'oreal Infallible 24 H Stay Fresh Foundation ми беше голям любимец, бих купила отново този ФДТ, но първо мисля да пробвам матиращата версия. При мен ФДТ-на имаше плътно покритие, цвета е идеален за зимата (130 True Beige), светличък и не се окисляваше. Доволна, бих купила отново!

Emanuel Ungaro Apparition Eau De Toilette ми допадна като аромат - ако си падате по "зелените" аромати, този ще ви хареса. Непретенциозен и свеж аромат, сравнително траен, но 30 мл. свършват бързо. Бих го купила отново.

Maybelline Baby Lips Peach Kiss пострада сериозно, незнайно как го развъртях в капачката и го съсипах. Не е голяма загуба, някак си Baby Lips балсамите не са ми интересни вече. Този придаваше хубав, деликатен цвят на устните, имаше добра текстура, но не бих го купила отново.


За Realash Eyelash Enhancer сте чели многкратно - серума има ефект върху миглите ми, прави ги дълги и гъсти. След като спрях да го използвам ефекта започна да изчезва, което значи че бих се сдобила с него отново. 

Brow By Realash също вече сте виждали няколко пъти, за него се отнася същото - имаше ефект, сгъсти веждите ми и ми помогна да им придам по-прилична форма.


Споделям ви и мнение за няколко тестера, които пробвах...

Inveda Body Butter Cream With Vanilla & Almond ще видите в бъдещо ревю, но дори от тестер се убедих, че като текстури продуктите на Inveda са супер. Това масло имаше много особена текстура, още по-особен аромат, а така добре хидратираше... Бих го купила в пълен размер.

Ahava Essential Minerals Eye Cream ми хареса като текстура, попиваше бързо, не ми опъваше кожата и хидратираше добре околоочната зона.

Ahava Age Control Even Tone е продукта на Ahava, който бих си купила в пълноразмерен формат. Хидратираше кожата ми много добре, нямаше лепкаво усещане, попиваше бързо и оставяше кожата ми мека. 

Ahava Age Control Serum и Ahava Supercharged Skin Serum също оставиха добри впечатления на първо четене. Попиваха бързо, изглаждаха кожата, текстурите са много добри. Ако ви попаднат тестери, непременно ги пробвайте.


И накрая Rituals Cosmetics Ginkgo's Secret - балсамче за ръце, което изхабих отново в тестов формат. Хидратираше уникално добре кожата на ръцете ми, като ефекта не беше временен, а продължаваше през целия ден. Бих се сдобила с оригиналния формат на балсама със сигурност, единственото, което ме спира за сега е високата цена, но определено е оправдана.



Това бяха част от нещата, които изхабих, ако сте изпозлвали някои от продуктите ще се радвам да ми споделите вашето мнение в коментарите.






You May Also Like

0 коментара

Zori D.. Предоставено от Blogger.

♥ Follow me on Instagram @beautybyzori ♥

♥ Follow me on Instagram @irisshadesbb ♥