Farmasi Nail Polishes... и моя любим ментов цвят

by - 21:18

Здравейте хубавици! След малкото отсъствие от моя страна отново съм тук. Надявам се всички да сте си прекарали добре почивните дни и празника и като гледам снимките и постовете ви благородно ви завиждам на всички :) Днес реших да направя един малко лежерен пост, тъй като все още съм на вълна почивка. В последната ми публикация с нови покупки ви показах ментовия лак на Farmasi, който много бързо ми стана любим и със сигурност ще бъде много носен от мен това лято.

Лаковете на Farmasi използвам от доста време. Чела съм много коментари за тях, някои положителни, някои отрицателни...Според мен лаковете им са хубави, имат доста разнообразни и хубави цветове и до сега не съм попадала на някой с лошо качество. Основно критиките в коментарите, които съм чела са относно покривността, състава и образуването на мехурчета. Покритието при мен се вижда на снимките, определено трябва да се нанесат поне 2 слоя и то плътни. Мехурчета при мен не са се образували до сега, дори и при 3 пласта. Относно състава нямам какво да коментирам, просто не го разбирам, единственото, което знам, че не е хубаво е присъствието на формалдехид, но пак казвам, че нищо не разбирам от състава. Тук може някой по-компетентен да коментира, тъй като ми е интересно. Трайността на лаковете при мен е около 7 дена, като искам да отбележа, че мия чинии редовно, пера някои неща на ръка и т.н.:) 
В момента разполагам с трите цвята, които виждате на снимките. Много си ги харесвам и са страхотни за лятото, а и стават много хубави комбинации. Последния, който си взех е ментово зелен с номер 138. Имах един подобен цвят на Flormar, но той беше доста далеч от представата ми за ментов цвят :) Цената му беше около 2 лева, като лаковете на Farmasi може да намерите в повечето магазини за козметика и парфюми. Лаковете са произведени в Турция, срока им на годност е 12 месеца, а количеството е 11 мл. за новите опаковки и 12 мл. за старите.


Състава/Ingredents:





1 слой/ 1 layer:


2 слоя/ 2 layers:


Много ще се радвам да чуя коментарите ви за лаковете, дори и да не сте ги използвали. А на вас кой е любимия ви цвят за лятото?:)


Love you,

XOXO





You May Also Like

6 коментара

  1. Не съм ползвала такъв лак ,просто защото не съм попадала на тази марка. Иначе са ми ги препоръчвали доста хора. А този ментов цвят е просто идеален за пролетта :))

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Можеш да ги намериш в малки козметични магазинчета, в големите вериги и аз не съм ги виждала...а цвета е страшен наистина :)

      Изтриване
  2. Ууу, много сладурски камбинацийки ще стават - чудесно си си ги подбрала! :)

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Скоро мисля да покажа една-две комбинацийки:)

      Изтриване
  3. И аз обичам ментово и заедно с кораловото са ми любими за лятото :) От тази марка съм имала лак само 1 път. Купих си го "инцидентно" на морето. Покривността при мен беше при 3 пласта. На мехурчета не стана, но цветът избледня много лесно :( Вярно, че слънце ме е пекло, но толкова бързо избледняване с никой друг лак не съм имала.

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Я, това е интересно наистина... аз не съм ги носила лятото и нямам наблюдения, но щом избледнява май ще пропусна да ги нося летния сезон.

      Изтриване

Zori D.. Предоставено от Blogger.

♥ Follow me on Instagram @beautybyzori ♥

♥ Follow me on Instagram @irisshadesbb ♥