Golden Rose Silky Touch Matte Eyeshadows и още нещо...

by - 17:45


Здравейте, прекрасни дами. Поста, който съм ви подготвила днес е продължение на предвидените за март ревюта, които отложих малко. Ще ви разкажа за сенките на Golden Rose - Silky Touch Matte и за две от четките ми за грим, с които ще се разделя скоро, тъй като ги използвам от доста време и скоро ще бъдат сменени. Ще направя и ревю на молива за очи на Essence - Kajal Pencil, който е един от моите грим фаворити. Всички продукти вече са представяни в различни блогове, но изпитвам голямо желание и аз да споделя мнението си за тях, защото много често ги използвам, когато се гримирам.


 Ще започна с любимите ми сенки Golden Rose Silky Touch Matte. Сенките, които аз имам са с номера 213 и 204. Купих ги миналата година от щанда на Golden Rose в мол Сердика. Тук искам да отбележа, че дамата която ме обслужваше беше наистина страхотна. Успя да ми подбере точно цветовете, които исках и беше изключително любезна.

Снимка: Интернет


Кратка характеристика:

-опаковка - пластмасова
- количество - 2,5 гр.
- матови сенки за очи
- цена - 3,90
- срок на годност - 24 месеца


Както се вижда и от снимките, сенките, които аз имам са идеални за постигане на завършен грим на очите. До скоро ги използвах без база за сенки и бях изключително изненадана от трайността им. С база издържат цял ден. Нанасят се много лесно, ако искам по наситен цвят ги нанасям с пръсти. Имат много нежна текстура и матов завършек, който обожавам. Пигментацията им е много добра и покривна. По-тъмния цвят 213 е много тъмно кафяв, като го използвам понякога и за оформяне на веждите си. По - светлия цвят 204 е с копринена текстура и е идеален за нанасяне под веждите. Понякога го използвам и за хайлайтер над скулите. Цвета е много приятен беж, приближващ се до телесен. Сенките се отстраняват много лесно, не се събират в гънките на клепачите и не се разпрашават при нанасяне. Имат съвсем лек и деликатен аромат. За съжаление по-светлата сенка се разчупи след едно падане и сега ми предстои да я пресирам на ново, но все не ми остава време. Много съм доволна от качеството на сенките, определено мисля да си купя още от тях. За тази цена сенките са едно добро попадение, което всеки може да си позволи и няма да съжалява за похарчените пари, а ще се радва на наситени и издържливи цветове.




Молива за очи на Essence - Kajal Pencil е един от моите любимци. По принцип винаги използвам черен молив, когато се гримирам, за това и съм доста капризна, когато си избирам. Обичам по-меки моливи, които се нанасят лесно и мразя твърди моливи :)

Снимка: beautyshop.bg

- цвят - black 01
- количество - 1 гр.
- цена - 2,09 лв
- произведен в Германия
- срок на годност - 36 месеца

За този молив мога да кажа, че според мен е среден вариант - нито много мек, нито много твърд. За мен е идеален, когато го използвам за очна линия, но ми е по-трудно да го използвам за нанасяне във водната линия на окото. Добре пигментиран е, подостря се лесно и се премахва лесно. Сравнително траен е, но според мен не достатъчно. Мисля, че е добър избор за молив, който ще бъде нанасян на горния клепач, но не и за нанасяне на долния клепач.





И сега дойде ред на две от любимите ми четки, които след дъъълга употреба и какви ли не приключения, ще трябва да си заминат. Става въпрос за четката за нанасяне на основен цвят сенки Pretty time и скосената четка за руж на Essence. Четката за сенки на Pretty time ми е основен помощник от много време насам, както се вижда и на снимките. Според мен има още живот в нея. Не съм сигурна от какъв косъм е, но след като прочетох в няколко блога,че е натурален, ще им се доверя. Много е мека и приятна на допир. Използвам я за нанасяне на основния цвят по целия клепач, като бих могла да кажа,че идеално се справя с тази задача. Понякога я използвам и за блендване, но това е когато много бързам. Четката е изцяло черна, а цената и беше около 5-6 лева. Скоро я видях в Lilly, но когато я купувах все още не беше много разпространена. Четката за руж на Essence, предполагам е позната на всички. И тя е купувана отдавна и определено вече си личи, че е за смяна. Косъмът е синтетичен, изключително мек. Опаковката и беше страшно сладурска, но нямаше как да я запазя ( малко май си падам плюшкин:))) Нанасянето е много лесно и не поема много от продукта, който използвам. Цената и е около 6 лева. Много ще ми бъде мъчно за нея, тъй като ми вършеше страхотна работа, а и от време на време я използвах и за контуриране.







 Това беше моя понеделнишки пост за вас. Надявам се ви е било интересно да прочетете нещо повече за някои от моите най-любими нещица. А следващата публикация ще е свързана с едно много интересно събитие, което предстои този месец, така че дами ....stay tuned :) Ще се радвам да споделите мнението си за продуктите :)





Love you,

XOXO



You May Also Like

0 коментара

Zori D.. Предоставено от Blogger.

♥ Follow me on Instagram @beautybyzori ♥

♥ Follow me on Instagram @irisshadesbb ♥