Априлски гост на блога .... bg only

by - 12:37

Здравейте всички! В тази слънчева сряда реших да започна една нова рубрика, а именно "Гост на блога". В началото на всеки месец ще има един блог, който ми гостува и ще отговаря на въпросите, които съм му подготвила. За мен това е страхотен начин да опозная човека зад блога, както и  да науча повече любопитни неща за самия блог. Също така имам идея да каня блогове, които са сравнително младички и имат по-малко последователи, а също и чуждестранни блогове, които са ми направили особено впечатление, а и са ме вдъхновили по някакъв начин. Много ще се радвам, ако и на вас ви е интересно, колкото и на мен и...приятно четене.:)

За първи гост в рубриката и гост за месец Април избрах блога Lavender Beauty и неговата прекрасна създателка Таня. Блога й може да разгледате ТУК. Избрах този блог поради няколко причини - блога е сравнително новичък и искам всички да разберем малко повече за него и авторката му; блога много ми харесва като идея, стилистика и начин на писане; авторката е много мила и отзивчива, тя е една от първите, с които комуникирам от както имам блог и ми е изключително приятно да водя разговори с нея. Вижте как отговори на въпросите ми.

Запознайте се с Таня и нейния Лавандулов блог:



1. Разкажи ни малко повече за теб - с какво се занимаваш извън блога, какви са хобитата ти?

С какво ли не... и както обичат да казват моите приятели -всестранно развита личност съм. С две думи тренирала съм 14-15 години народни танци (в Пловдив). От малка обичам да се занимавам с ръчно изработени неща като картички, скраббук албуми и т.н. Понякога пиша, обичам да чета книги...



2. Какво те накара да започнеш собствен блог и каква беше първоначалната ти идея за него- следваш ли я или с времето промени нещо? 

Като цяло от скоро следя такъв тип блогове, клипове и т.н. Не се определям като специалист в тази област. Като всяко момиче и аз се интересувам от козметика, мода и т.н. Просто исках да споделя моят козметичен свят, моят начин и моето усещане. А относно идеята на блога - като цяло концепцията се изразява в няколко точки:

-лесно достъпна козметика, която всяко момиче да може да си позволи
-домашна козметика
-съвети и идеи (ревюта на продукти, идеи за грим и маникьор)
-полезни публикации свързани с козметиката и вредите от нея
Мисля, че на този етап (все пак блога е на 35-36 дни) смятам, че успявам да следвам първоначалната си идея, но това не пречи с времето да добавям или премахвам нещо.
Винаги имам идеи за разнообразие и ще се постарая блога ми да бъде такъв :)

3. Има ли нещо, което би те отказало от воденето на блога? 
На този етап - не. Единственото нещо, което ме притеснява е липсата на достатъчно свободно време, което може би понякога ще се отразява в публикациите и активността ми :)

4. Когато започна блога си, какво те затрудни най-много? 
Може би логото. Исках да е изчистено и същевременно да се показва всичко в него. Със сигурност като дизайн ще има промени, но на този етап така ми харесва :)

5. Поставила ли си си някакви определени цели, които искаш да постигнеш чрез блога си? 
Единствената ми цел е, когато момичетата четат публикациите да им е забавно и интересно.

6. Как измисли името на блога? 
Обичам цветята. Обичам лилавият цвят и комбинацията от тези две неща даде името на блога. Освен това един от любимите ми аромати е точно на лавандула :)

7.Как виждаш блога си след 1 година?
Надявам се с много верни последователи и интересни публикации :)

8.Разкажи ни малко повече и за другия блог, който водиш? 
Ха, разконспирира ме :) Другият блог се казва Sunshine's Creations и е свързан с hand made. Или иначе казано, показвам другата си страст -картичкоправене, от нищо нещо, украси за дома и т.н. Това е нещото, което ме зарежда с много положителни емоции. Дори желая освен хоби да се превърне и в моя работа...работя по този въпрос...

9. Какво те вдъхновява?
Сама на себе си съм си вдъхновение. Понякога, когато правя нещо за някой, самият човек ме вдъхновява. Някой път се вдъхновявам от цветове, природа, време, музика. Дори един предмет може да ме вдъхнови :)

10. Има ли блогове, на които се възхищаваш и защо? 
Като цяло всички момичета, които се занимават с beauty или hand made влагат много положителни емоции в блогове си. Стараят се много и не бих могла да определя някой конкретно..

11. Влияеш ли се по някакъв начин от други блогове? 
Честно казано, ако се влияех досега да съм изкупила света, само и само да пробвам от всичко, което е модерно и всеки купува. Влияят ми хубавите позитивни публикации, красивите снимки и полезните съвети :)

12. Твоето разбиране за красота?
Красотата е преходно нещо. Всеки човек е красив сам по себе си, но много малко могат да покажат красотата си :)

13. И един последен въпрос - какъв съвет би дала на хората, които искат да стартират собствен блог и на тези, които вече имат такъв?
Може би аз не съм човека, който трябва да дава съвети, защото може да се каже, че съм все още новобранец... но въпреки това, нека да вярват в себе си!Да вярват в новото начинание, което започват. Да бъдат позитивни и много усмихнати и съм сигурна, че резултатите няма да закъснеят .А на тези, които вече имат да продължават в същият дух!

И последни няколко думи от нея, които ми беше изключително приятно да прочета:

"Първо искам да ти благодаря, че ме покани да бъда гост в блога ти. За мен е чест! Искрено се забавлявах, докато отговарям на въпросите. Пожелавам ти най-искрено успех и много верни последователи! С радост те каня на гости и в моя блог! :) Очаквайте продължение..."


Love you,

XOXO




You May Also Like

10 коментара

  1. Още веднъж много ти благодаря,Зори :) Беше удоволствие да бъда гост при теб :)

    ОтговорИзтриване
  2. Супер интервю ;) Много харесвам блога и ;)

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Много се радвам,че интервюто ти е допаднало, и аз много харесвам блога й и всичко , което сътворява :)

      Изтриване
    2. Хеййй много Ви благодаря момичета :*

      Изтриване
  3. С огромно удоволствие изчетох това интервю!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. ✿✿✿ Изпитвам голямо удовлетворение, когато чета такива положителни коментари... много се радвам, че интервюто ти е било интересно и ти е харесало.

      Изтриване
  4. Страхотна идея! И трябва да призная, че обожавам блога и. Твоя също. :3

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Много ти благодаря :) <3

      Изтриване
    2. Супер мили думи!Много Ви благодаря!Да чуя думата обожавам...означава много! Целувки и за двете :*

      Изтриване

Zori D.. Предоставено от Blogger.

♥ Follow me on Instagram @beautybyzori ♥

♥ Follow me on Instagram @irisshadesbb ♥