Vichy Teint Ideal Illuminating Foundation

by - 13:56


Здравейте дами! 
Вчерашния  облачен и студен ден беше особено подходящ за поразчистване на тоалетката и установих, че имам останали няколко тестера на различни мазила :) Помислих си, че ще е хубаво да ги изпробвам най-накрая и да споделя мнението си с вас. Въпреки мрачното време се опитах да направя що годе нормални снимки, като искам предварително да се извиня за качеството, не само на тези, а и на всички останали снимки в блога, но все пак още ги правя с телефона си :( Първия тестер, които използвах е на озаряващия фон дьо тен - флуид Vichy Teint Ideal, с който изкарах цял ден, за да мога днес да ви разкажа за него. Харесвам козметиката на Vichy, в повечето случаи много ми е помагала, като изключим серията Normaderm, която определено не е за моята кожа, но се случват и грешки. Тестерчето го имам от списание Cosmopolitan и реших да го запазя за подходящия момент. Предполагам, че много от вас го имат, тъй като 2 мостри от него имаше и в една от декемврийските бюти кутии. 
Количеството на мострата е 1 мл - достатъчно количество за пълно покритие на лицето. Аз използвах почти цялата мостра, тъй като не обичам да нанасям големи количества боички по лицето си. Цвета е 25 - Fluid, почти идеалния цвят за моята кожа, даже не можах да повярвам, тъй като голяма част от мострите, които се предлагат винаги са в по-тъмната гама и определено имам проблем с употребата им :) И този ми идва една идея по-тъмен, но разликата не е фрапантна.


Снимка: Интернет


  Vichy Teint Ideal Illuminating Foundation се предлага в 5 цвята. Оригиналната опаковка е с количество 30 мл, стъклена с помпа. Цената варира от 35 до 40 лева. Фон дьо тена е подходящ за нормална до смесена кожа, има слънцезащитен фактор SPF 20, а в състава му влиза познатата термална вода Vichy. Според описанието на продукта в Интернет, той не съдържа парфюми и парабени, не запушва порите и е подходящ и за чувствителна кожа. Технологията "Течна светлина" + Коригиращия комплекс (Витамин С + Витамин Е + витализиращ агент) позволяват постигането на равномерен и сияен тен. Издържливостта му според дадената информация е 14 часа.

Продукта се предлага в тези сайтове, в които има и по-подробна информация:


 
Снимка: Интернет

   Сега ще споделя какво видях аз, като искам да отбележа, че наблюденията ми са направени спрямо тестера, досег до реалния размер имах скоро и то съвсем за кратко и впечатленията ми са доста ограничени, така че имайте в предвид, че всичко, което казвам е на база мострен продукт. Флуида е с течна консистенция, нанесох го с пръсти, като може да се използва и гъбичка, но според мен ще трябва по-голямо количество за пълно покритие. Нанася се много лесно и е изключително лек като текстура, не усетих да е мазен и изключително леко се прелива. Не се усеща върху кожата. Сега за озаряването - за мен тази дума относно козметичен продукт някак си не ми е позната като смисъл. Кожата ми е с равномерен тен наистина, прикрити са доста от проблемните участъци, даже почти се справи и с тъмните кръгове. Според мен е хубаво продукта да се съчетае с прозрачна пудра за да го фиксира по-добре и да прикрие лъщенето, което се получава (може би това е озаряването?!). Липсата на парфюми и парабени е голям плюс. Аромат лично аз не усещам, може би се дължи на запушения ми нос. Цвета е мъничко по-тъмен от колкото трябва и леко ми оранжевее, но има и по-светъл нюанс, който мисля, че ще е най-подходящия за мен. Въпреки това флуида идеално се преля с кожата ми и разликата не бие на очи. Трайността му при мен беше около 6-7 часа, като не съм използвала нищо друго върху него, за да го запечатам. За основа използвах крема на Микса, за който вече съм правила ревю. Възможно е в случая лъщенето да е породено от крема, тъй като е малко по-мазен. Ето и състава: 

Aqua, Cyclopentasiloxane, Alcohol Denat, Butylene GlycolEthylhexyl methoxycinnamate, PEG-10Dimethicone, Phenyl Trimethicone, Squalane, Sorbitol, Bis-PEG/PPG 14/14 Dimethicone, Talc, Aluminum hydroxideMagnesium sulfateNylon-12, Disodium Stearoyl GlutamateTocopheryl Acetate, Ascorbyl Glucoside, Maltitol, Lactobacillus fermentCI 77891, CI 77491CI 77492CI 77499Bismuth Oxychloride

Опитах се и да направя няколко снимки с и без флуида, които не са обработвани по никакъв начин, освен, че са изрязани и които слагам само за да добиете представа за покритието, а не за цвета:


Без фон дьо тен: / Without fluid

С фон дьо тен / With fluid:

Без фон дьо тен/ Without fluid:


С фон дьо тен/ With fluid:


  Цената на фон дьо тена е различна и варира между 30 и 40 лева. За количеството от 30 мл. според мен е малко завишена, но пък качеството си казва думата. Лично аз бих си го купила в реален размер и бих го използвала предимно лятото, защото според мен текстурата му е много подходяща за летните дни. Единственото, което ме притеснява относно флуида е лъщенето, което се получава. Е, това беше от мен. Надявам се поста да ви е бил интересен и полезен.

Love you,

XOXO





You May Also Like

0 коментара

Zori D.. Предоставено от Blogger.

♥ Follow me on Instagram @beautybyzori ♥

♥ Follow me on Instagram @irisshadesbb ♥