Balea & Sun Dance

by - 14:49



Тъй като напоследък наблюдавам, че продуктите на Balea доста често присъстват в различни блогове, реших и аз да се отчета с един пост за някои от нещата на марката, които ползвам изключително често. Някои от  Balеа продуктите наистина са качествени, заслужават положителни коментари и оценки и спрямо цената си са една добра покупка. Има и такива, които за нищо не стават, но до сега не съм попадала на тях и това основно се дължи на оценките, които блогърите дават в блоговете си - в такива моменти ми идва да ви кажа "БЛАГОДАРЯ ВИ, ЧЕ ВИ ИМА" :).
И след това отклонение ще ви представя и продуктите, които ще подлежат на коментар от моя страна днес - душ-гел Balea Mango Mambo, балсам за коса Balea Professional Glossy Brown и лосион за тяло за след слънце Sun Dance. Ще се постарая публикацията да не стане отегчително дълга и да ви дам достатъчно информация.

1. Душ- гел Balea Mango Mambo



Предполагам, че вече повечето от вас са видяли новите два душ-гела на Balea, които се водят Limited Edition - Mango Mambo и Melon Tango. Аз много се чудих кой от двата да взема, и всъщност не знам, защо не взех и двата, но избрах Mango Mambo, а скоро мисля да си взема и другия, защото с този аромат няма как да му устоя :) Както и да е, душ-гела е наистина супер, аромата му е много силен, както на повечето Balea душ-гелове, според мен е близък до аромата на детски дъвки. Бих казала, че е траен, защото след душ продължавам да ухая на пакетче с дъвки и бонбонки :) Прави хубава пяна и понякога не ми се излиза от банята. Освен аромата и шарената опаковка, друго впечатляващо не намирам. Определено го използвам в дни, в които искам да повдигна настроението си и да се заредя с енергия, но не виждам някакъв ефект върху кожата ми :)  На тази цена никога няма да спра да си купувам тези душ - гелове, особено от лимитираните им серии, заради аромата и настроението, които носят. Ето и кратка характеристика:

- опаковка - пластмасова
- количество - 300 мл.
- аромат - манго
- произведено в Швейцария
- цена - около 3 лева в магазини ДМ.

Съдържание/Content:




2. Балсам за коса Balea Professional Glossy Brown



В интерес на истината купих този балсам съвсем случайно. Бях влязла в ДМ без конкретна идея какво искам да купя и си тръгнах с доста неща, които рядко използвам всъщност. Балсама е предназначен за кестенява естествена или боядисвана коса, не съдържа силикони, има UV зашита и съдържа оцветяващи пигменти. Моята коса е боядисвана хиляди пъти, но в последната година съм ограничила рязко боядисването и използвам само оцветяващи балсами и шампоани. Може би това ме накара да купя този продукт. Първия път, когато го използвах установих, че е много приятен и лек, не утежнява косата и придава страхотен блясък на косата, за това по-скоро бих го определила като гланц за коса, а не като балсам. Но е важно да отбележа нещо- никога не прекалявайте с количеството, аз направих тази грешка и след като се изсуших косата си тя стана ужасно мазна и сплескана... Все още не съм опитала варианта първо да нанеса балсама, а след това да измия с мек шампоан. Когато се използва малко количество ефекта е много добър, не оцветява кой знае колко много косата, така че не очаквайте тя да изглежда като боядисана. Има приятен аромат на нещо като какао може би...?! Малко си мирише и на химия, но не е натрапчиво. Нанася се на мокра коса, масажира се и след 1 минута се отмива. На мен ми харесва гланцирането на косата, имам още доста количество за доизхабяване, но бих се замислила дали да го купя отново, единствено заради факта, че омазнява и трябва да внимавам с количеството, което използвам всеки път.
                             
           - опаковка - пластмасова тубичка
-количество - 200 мл
-цвят- кестеняв
-произведено в Швейцария
-цена - около 3 лева в магазини ДМ

Съдържание/Content:




3. Лосион за тяло за след слънце Sun Dance


И напук на студеното време навън, което по нищо не напомня, че е пролет и идва лято, реших да ви споделя за един летен помощник, който използвах доста миналото лято, и който вече е на привършване. От сега си казвам, че и това лято ще му се доверя. Sun Dance e серия на DM, чиито продукти са предимно за грижа през лятото- лосиони за тяло с фактор, продукти за лице, кремове, балсами и т.н.  Продукта, който аз имам е лосион за тяло за след слънце, който има пантенол в състава си. Обожавам всичко, което има пантенол, дори ампулите за коса, които използвам са почти изцяло пантенол. Лосиона действа много успокояващо на кожата ми след излагане на слънце и бих могла да кажа, че има хидратиращи свойства наистина. Кожата на краката ми е особено проблемна и лятото имам нужда от много, много хидратиране. Аромата на лосиона не е много силен и натрапчив, а текстурата му бих определила като малко по-тежка от обичайното. Попива малко по-бавно, но пък за мен си заслужава чакането хаха. Количеството на лосиона е доволно голямо- 500 мл.  и би ми стигнал за 2-3 месеца.

-опаковка - пластмасова
-количество - 500 мл.
-произведено в Германия
- цена - по мой спомени - 6-7 лева в магазини ДМ.

Съдържание/ Content:


И трите продукта можете да откриете в магазини ДМ. Надявам се да не съм ви отегчила с моите размисли и страсти хаха и ще се радвам да споделите мнението си, особено ако сте пробвали някой от тези продукти.


Love you,

XOXO


You May Also Like

4 коментара

  1. Зори,блазя Ви,че си имате DМ!Нямам търпение да се прибера и да си накупя 100 неща от там :)

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Да, един от любимите ми магазини хаха и винаги когато ме удари вълната за пазаруване съм там :))

      Изтриване
  2. Аз съм ползвала лосиона за след слънце - супер доволна бях. На достъпна цена, а отлично качество .. Тази година си взех на Нивея, но не мисля, че откривам разлика, освен в цената :D

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Съгласна съм напълно, аз ползвам няколко различни, но този със сигурност ще продължавам да го взимам :)

      Изтриване

Zori D.. Предоставено от Blogger.

♥ Follow me on Instagram @beautybyzori ♥

♥ Follow me on Instagram @irisshadesbb ♥