Some new april things ... някои нови априлски покупки

by - 20:42

Априлски ми дойде вдъхновението за нови покупки, като определено няма да са последните за този месец, но поставиха едно добро начало :) Сега съвсем на кратко ще ви запозная с тях, а скоро ще направя и отделни постове за всеки един продукт. Все още не съм пуснала всички предвидени за март постове, но до края на тази седмица ще можете да ги видите публикувани.
1. Мини - парфюми - Roberto Cavalli Serpentina и Ferre for men - това за мен беше истинска находка, тъй като много обичам да експериментирам с ароматите и обожавам парфюмите. Докато преглеждах новия каталог на дрогерии Lilly, попаднах на тези миниатюри, които са промоционални и на страхотни цени. Cavalli Serpentina беше на цена от 3,69 лв за 5мл., а мъжкия Ferre for men - 3,99 лв за 7 мл. В магазина имаше голямо разнообразие от мини аромати, но аз се спрях на тези и на още един на Lanvin - Aprege, който подарих на майка ми, и за който ще ви разкажа скоро.


2. Пудра Flormar Pretty Compact Powder 40 - вече бях споменавала, че не използвам пудра за лице или ако използвам е само, когато излизам за по-дълго време. Тази покупка беше импулсивна, още нямам впечатления, но скоро ще направя пост за нея. Купих я на промоционална цена от 3, 69 лв, от едно малко магазинче в Дружба. 



3. Лак за нокти Farmasi  138 - отново от същото магазинче си купих и този свежарски ментов лак за нокти. Имам доста лакове на марката и съм доволна от тях, въпреки че има доста негативни коментари в мрежата за тях.


4. Коректор Essence Coverstick Abdeckstift - наскоро ми свърши коректора, който си беше лично мое производство и трябваше да си взема много бързо нов, за това се спрях на този, тъй като няма да го използвам дълго време и реших да рискувам. Цената му е около 5 лева в ДМ.


5.Мицерална вода Lirene 3 in 1 Micellar Solution - отново след справка с каталога на Lilly установих,че мицеларната вода е намалена на цена 3,79лв. и реших да я тествам. Скоро очаквайте ревю, за сега мнението ми е положително.


6.Освежаващ тоник лосион Bioten за нормална и смесена кожа - скоро не бях използвала тоник за лице и прецених, че може да опитам отново. Четох за този в няколко блога и сега съм в процес на оценяване :) Не мисля, че това е моя продукт, но ще му дам време, за да видим (закупих го в края на март и го използвам 2-ра седмица ). Цената му беше около 4-5 лв. в ДМ.


 Това е за сега от мен, прекрасници. Ако сте използвали някой от продуктите или искате по-бързо да видите ревю за някое от тях ще се радвам да чуя и вашето мнение.:) Бъдете усмихнати!:)


Love you,

XOXO


 

You May Also Like

6 коментара

  1. Бях си взела миналата година тоник на Биотен (само че розов) и никак не ми хареса и го хвърлих почти цял..
    Ментовия лак изглежда супер!! :)
    http://dreamsof-beauty.blogspot.com/

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Ами и този май на там се е запътил, но мисля да му дам малко шанс :) А лакчето е супер наистина,скоро ще има пост с идеи за пролетен маникюр и ще го включа и него :)

      Изтриване
  2. Супер покупки като за начало на месеца!Ще чакам ревю на мицеларната вода на Lirene :)

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. До края на седмицата ревюто ще кацне в блога :)

      Изтриване
  3. Ползвам в момента тоника на Биотен и ми харесва :) Ще чакам отзиви за коректора на Есенс :)

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Очаквай отзивите другата седмица, за сега ми допада, не е точно това, което ми трябва, но върши работа :)

      Изтриване

Zori D.. Предоставено от Blogger.

♥ Follow me on Instagram @beautybyzori ♥

♥ Follow me on Instagram @irisshadesbb ♥