Something that I don't like.... или две неща, които отиват в кошчето

by - 15:59



Днес реших да направя една малко по-различна публикация, която не е от най-положителните, но предполага за всяка една от нас е нормално да имаме и такива. Обикновено публикациите, които правя са за продукти, за които имам положително мнение и имат добри характеристики. Но в този голям свят, наречен козметика, било то бяла или декоративна, шанса да избегнем кофти продуктите е нулев, а и природата ни е такава, че обичаме да експериментираме с нови неща, което увеличава шансовете ни за лош избор. Много пъти ми се е случвало в момент на изблик да направя някоя необмислена покупка, като в повечето случаи не съм съжалявала. Много пъти ми се е случвало и след 100 часово чудене в магазините и добро обмисляне на покупката да попадна на пълен боклук. 
 В днешния пост ще споделя мнението си за няколко продукта, които със сигурност никога повече няма да купя, като искам да уточня, че наблюденията, които съм направила се отнасят само и единствено за мен, при вас продуктите може да имат друг ефект и влияние.
                                                   


Ще започна с BB крема на Garnier - BB Cream Miracle Skin Perfector. Искам да започна със следното уточнение - използвала съм поне три тубички от крема и го купувам още от самото начало, от както го пуснаха на нашия пазар. Първата туба много ми хареса, определено имаше ефект върху кожата ми, спрях да използвам фон дьо тен ( а аз никога не съм спирала) и много се зарадвах, че най-накрая съм му намерила заместител. Цвета беше идеален за мен - кожата ми е малко бледа и когато използвам малко по-тъмни цветове ,ако продукта е некачествен резултата е ужасен. Консистенцията му беше кремообразна и нанасянето с пръсти беше много лесно. Втората тубичка си я купих след около 2-3 месеца и отново бях много доволна. След това Garnier започнаха да лансират и останалата част от серията BB и тук явно нещо са сбъркали. След като смениха опаковката на крема, явно са сменили и състава й. Третата  тубичка, която си взех горе-долу ставаше и с триста мъки успях да я изхабя. И идва ред на последната, която си седи пълна вече не знам от колко месеца. Ето и кратка характеристика на продукта :


- цвят Medium
- количество - 50 мл.
- годност след отваряне -12 месеца
- за съжаление не пазя опаковката, за да видя съдържанието
- произведено в Германия
- цена - 10-12 лева

Проблемите на продукта за мен са следните: 
Консистенцията му не е добра и няма нищо общо с консистенцията на продукта, пуснат първоначално на пазара. За мен е прекалено водниста, когато го нанасям на лицето си става на черти и не е кремообразен, от там идва и трудното нанасяне. Опитах се да го нанасям с пръсти, с гъбичка и с четка и с нищо не ми се получи. След нанасянето лицето ми става на петна и резки. Цветът е прекалено тъмен и не отговаря на цвета на продукта, който съм купувала преди време. За мен това е един доста неподходящ продукт и не мисля да го купувам отново, въпреки, че купувам продуктите на Garnier.
Замислям се и за това дали не съм избрала грешния цвят, но ако текстурата му беше добра, какъвто и цвят да е, според мен нямаше да остава на резки и петна. Ако имате желание мога да покажа и снимки как седи нанесен на лицето ми.














Следващия продукт, който за мое голямо съжаление попада в тази публикация е шампоана за изтощена коса - Great Hair Shampoo Moisture Drench на Baylis and Harding с екстракт от мароканско арганово масло. Продуктите от серията можете да видите тук 



 Шампоана е в страхотна опаковка от цели 500 мл , което наистина е голямо количество. Самата опаковка е много приятна, малко странна за мен, но определено хваща окото. Реших да купя този шампоан след дълго умуване пред щанда за шампоани в ДМ. Този беше сложен на най-долния рафт и добре, че беше ярката му опаковка, за да го забележа. Първото нещо, което ми направи впечатление е, че бутилката има помпичка. Второто нещо е това, че съдържа арганово масло. Тъй като косата ми е доста изтощена от хилядите боядисвания , които съм си правила, винаги гледам продуктите, които използвам да имат съставки като аргановото масло. Също и количеството му ме грабна. Цената му в ДМ беше около 11-12 лева. За мен марката Baylis and Harding е непозната, никога не съм използвала продуктите им и нищо не знаех за тях, освен че са доста популярна английска марка. Според надписа на опаковката това е шампоан " за суха, увредена коса, моментално овлажняване". Ето кратка характеристика на продукта :


- опаковка - пластмасова с помпичка
- без аромат или поне аз не усещам такъв
- без цвят - прозрачен
- количество - 500 мл.
- срок на годност след отваряне - 12 месеца
- произведено в UK
- според опаковката шампоана съдържа про-витамин В5, не съдържа парабени.
- цена - 11-13 лева.


Ето и съдържанието / Here are the contents:


И сега нека споделя моето мнение. За мен шампоана няма никакъв ефект върху косата ми. Изобщо не се пени и за едно нормално измиване на косата са ми нужни поне няколко изпомпвания. Опаковката от 500 мл може да изглежда много като количество, но се налага многократно изпомпване на продукта, което не го прави икономичен. След изсушаване косата ми изглежда прекалено суха и още по-изтощена. Не бих го използвала отново.



За сега това са част от продуктите, които не са ме впечатлили. А вие дами, използвали ли сте някой от тях?Бих се радвала да чуя и вашето мнение :)



Love you,

ХОХО

You May Also Like

0 коментара

Zori D.. Предоставено от Blogger.

♥ Follow me on Instagram @beautybyzori ♥

♥ Follow me on Instagram @irisshadesbb ♥