Essence XXXL Shine Lipgloss

by - 14:59

Днес ще ви представя кратко ревю на любимите ми глосове на Есенс - Essence XXXL Shine Lipgloss (http://www.essence.eu/ca/products/lips/lipgloss/e/product/xxxl-shine-lipgloss-24/). Обичам всички продукти на Есенс, но глосовете им определено са ми слабост. Изполвала съм доста от тях, за съжаление повечето свършиха преди да започна блога си :) И все пак, останаха ми два цвята, които мога да ви представя. Глосовете са изключително издържливи, имат невероятен аромат и сравнително наситени цветове - 12 цвята. Тези, за които днес ще ви разкажа са тези :




Както се вижда от снимката розовия вече е на привършване, тъй като не спирам да го нося.

Опаковката на глосовете е много сладка, с голяма метална капачка. Четчиците са много меки и с тях нанасянето е изключително лесно. Съдържанието им е следното:

POLYBUTENE, PENTAERYTHRITYL TETRAISOSTEARATE, CERA MICROCRISTALLINA (MICROCRYSTALLINE WAX), LANOLIN, CAPRYLIC/CAPRIC TRIGLYCERIDE, BIS-DIGLYCERYL POLYACYLADIPATE-2, OCTYLDODECANOL, TOCOPHERYL ACETATE, PANTHENOL, STEARALKONIUM HECTORITE, ALUMINA, PROPYLENE CARBONATE, MICA, ETHYLHEXYL METHOXYCINNAMATE, BUTYL METHOXYDIBENZOYLMETHANE, ETHYLHEXYL SALICYLATE, BHT, PHENOXYETHANOL, METHYLPARABEN, ETHYLPARABEN, AROMA (FLAVOR), CI 45410 (RED 28 LAKE), CI 47005 (YELLOW 10 LAKE), CI 77742 (MANGANESE VIOLET), CI 77891 (TITANIUM DIOXIDE) 

... и имат срок на годност 24 месеца. Червеният глос е в цвят 021 Red Blossom и е невероятно наистен. Цветът бих го определила като малиново червено. За розовият не съм сигурна, кой цвят е, тъй като етикетчето с номера и цвета отдавна вече го няма, но след справка със сайта им установих, че е 19 Nude Candy. За него мога да кажа само хубави неща - невероятен розов цвят, на устните седи доста светъл, но е с наситен цвят. Според мен даже има уголемяващ ефект. Глосовете имат доста силен блясък, не бих казала че лепнат и нямат вкус , за разлика от някои други глосове, които съм пробвала и имат отвратителен вкус когато попаднат в устата. Гланцовете могат да бъдат намерени в дрогериите ДМ и Лили на цена от 3.99 лв. Мнението ми е, че тези глосове определено са добра покупка, особено за цената си и са доста качествен продукт. Must have, особено за хора като мен, които купуват предимно масова козметика.

                         

                                                 





Love you, 

XOXO


You May Also Like

6 коментара

  1. your blog is beauty

    http://myroutinesjade.blogspot.co.uk/

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Thank you your blog is great too:0 You can follow me on GFC and bloglovin I follow u too:)

      Изтриване
  2. So pretty colors, love the first one. *___*
    Lovely greets Nessa

    ОтговорИзтриване
  3. Имах един-единствен глос на Есенс, но бях разочарована и сега тези xхxl все ги заглеждам, но не посягам...

    ОтговорИзтриване
  4. матовите ми изглеждат много добре, мисля да ги пробвам най-накрая :)

    ОтговорИзтриване

Zori D.. Предоставено от Blogger.

♥ Follow me on Instagram @beautybyzori ♥

♥ Follow me on Instagram @irisshadesbb ♥